• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.299 votes
Profile

De meest irritante acteur

Pirmais

• 802 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

wihu61

• 999 messages
  • 532 votes

Tom cruise

charlie sheen

een film met een van beide erin KAN ik niet uitkijken

uitzondering "the firm"

Pirmais

• 802 messages
  • 0 votes

Raar dat Tom Cruise er zoveel bij staat,...

MennoK

• 19 messages
  • 299 votes

Volstrekt oneens met de meeste genoemde namen, haha.

Heb zelf veel respect en films van Bill Murray, Nicolas Cage en Tom Hanks, maargoed over smaak valt niet te twisten

Ik ga voor Mos Def.

Met name 16 blocks, maar ook Be Kind, Rewind zijn dodelijke films voor Mos-haters.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Wat is er mis met Mos Def . doet het prima. Vind hem ook wel leuk in de laatste Dexter reeks trouwens.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Snap wel wat ie bedoeld denk ik. Def heeft natuurlijk een ontzettend irritante stem.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Hm, aparte stem wel, maar irritant?

ben hem denk iets meer gewend als rapper. Vandaar misschien.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Apart en irritant zijn bij mij in dit geval hetzelfde.

Zelfde verhaal trouwens, met de al eerder genoemden Casy Affleck en Terrence Howard. Ook beide een hinderlijke stem en daardoor zie ik hen wat minder graag.

MennoK

• 19 messages
  • 299 votes

schram101 wrote:

Snap wel wat ie bedoeld denk ik. Def heeft natuurlijk een ontzettend irritante stem.

Duidelijk.

En als je dan als side-kick van een leipe Bruce zo'n baby-voice slisser negertje hebt, dan gaat bij mij alles jeuken.

Maar like I said; over smaak valt niet te twisten!

Richard Gere

Rob Schneider

Mike Myers

Samuel L. Jackson

Chris Rock

Shelley Long

Dreiecke

• 2768 messages
  • 902 votes

Goh, leuk topic

Wat mij nu te binnen schiet zijn acteurs met min of meer dezelfde uitstraling:

Richard Gere

Hugh Grant

George Clooney

In de eerste film van Von Trier zit ook zo'n type.

En Robin Williams ligt mij ook niet echt en Nicolas Cage doet wel erg vaak hetzelfde.

En Michelle Pfeiffer heb ik nu wel genoeg gezien. Zoals Barbara Streisand heeft zij een apart gezicht (bovenlip) waardoor ik het moeilijk vind een film met hen geheel uit te kijken.

Julia Roberts is ook niet mijn favoriet, zo ook Penelope Cruz (verschrikt hert types)

ScarFish

• 744 messages
  • 3502 votes

Raar dat Brendan Fraser en Steve Zahn niet genoemd zijn!

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Brendan Fraser! Absoluut mee eens. Van de week The Mummy films gezien en opnieuw flink geirriteerd aan Fraser. Helemaal vergeten zijn naam ook direct hier te nomineren.

Casey Affleck, Terrence Howard, Channing Tatum, R. Pattinson en Hugh Grant hoef ik niet nog een keer te noemen toch?

Steve Zahn vind ik wel een leuke acteur overigens!

Eraser2

• 387 messages
  • 922 votes

Shia LaBoeuf vind ik echt een tenenkrommend slechte en ontzettend irritante acteur.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Vreemd dat sommige mensen je toch zo kunnen irriteren. Bij voorbaat mijn excuses voor mijn oppervlakkige oordeel (het kunnen best héél leuke mensen zijn), maar de volgende acteurs kan ik werkelijk niet aanzien en associeer ik met het volgende:

- Juliette Lewis (White Trash inteeltproduct)

- Woody Allen (zeer talentvol man, maar als acteur altijd lopen te neuroten en zeiken, terwijl hij (met zo'n kop!) de lekkerste wijven heeft?)

- Adam Sandler (altijd hetzelfde vervelende zeikerdje)

- Owen Wilson (ook al zo'n vervelende zeikerdje)

- Tori Spelling (was zonder pappie alleen in horrorfilms te bewonderen geweest)

- Julia Roberts (vleermuizenbek)

(afbeelding)

(afbeelding)

- Doris Day (Ronald Koeman met een jurk aan)

- Angelina Jolie (Jon Voigt met een jurk aan)

- dat k**kind uit 'Curley Sue'. Sowieso de meeste filmkinderen uit Amerikaanse komedies zou ik naar Gary Glitter op willen sturen.

- Will Ferrell (ik kan iedere keer weer een nieuwe tv kopen als hij daarop verschenen is, want ik móet wat naar die kop smijten, Urrh! )

Ty_00n

• 16 messages
  • 872 votes

Russell Crowe (behalve misschien in gladiator), Brad pitt, Owen Wilson, Bruce Willis, George Clooney, Robin Williams en Orlando Bloom. Bij vrouwelijke rollen denk ik meteen aan Cameron Diaz, Angelina Jolie en Nicole Kidman.

Tot mijn eigen verbazing kan ik Tom Cruise heel goed verdragen

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Nicole Kidman

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Pitt, Willis en Clooney? Twee van mn favoriete acteurs en een heel goede acteur

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

- Barry Atsma

- Frank Lammers

- Jeroen van de Koningsbrugge

- Ben Stiller

- Will Ferrell

- Sean William Scott

Ty_00n

• 16 messages
  • 872 votes

Bij sommigen van die acteurs is het probleem dat ik hen al in zoveel (vaak slechte) films gezien heb en ze ook te vaak opduiken in het (roddel)nieuws. Op die manier wordt het soms moeilijk om de acteur als zijn rol te zien en niet als de acteur zelf.

Anderen (Pitt, Cloony, Bloom, Diaz, Wilson) vind ik gewoon geweldig overroepen of echt slecht.

Russe Crowe en Robin williams irriteren me gewoon verschrikkelijk.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Als filmliefhebber lees ik die gossiptroep juist nooit. Het zal me werkelijk een worst wezen wie met wie een relatie zou hebben of wie welk merk handtas draagt of wie er aan de drugs zit of juist voor de zoveelste keer gaat afkicken. Dat maakt het meteen ook makkelijker om films en/of acteurs te beoordelen op hun kwaliteit i.p.v. het te baseren op hun imago.

Ty_00n

• 16 messages
  • 872 votes

Ik zoek het ook niet meteen op, maar volgens mij kan je vandaag niet meer ontkomen aan nieuwsberichten over supersterren als Bradd Pitt, George Clooney en Tom Cruise. Daarnaast verschijnen ze ook nog eens in reclames voor koffie of parfum.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Russell Brand. Nog geen film mee gezien, maar dat gaat er hopelijk ook nooit van komen.

mrwhite

• 1521 messages
  • 3499 votes

Ik heb altijd al een hekel gehad aan :

Meryl Streep : Ze wordt bekeken als één van de beste actrices en dat kan wel goed zijn maar ik ben er geen fan van.

Woody Allen : Als regisseur kan ik hem wel waarderen tenminste als hij zelf niet meedoet maar als acteur vind ik hem persoonlijk vrij matig en niet echt grappig.

Roberto Benigni : Vind dit eigenlijk gewoon een irritant ventje die wat last lijkt te hebben van ADHD ik wordt er zenuwachtig van als ik hem bezig zie.

Ook Aaron Eckhart en Thomas Jane vind ik maar zeer matige acteurs.

Ja ik weet het het zijn grote namen maar ik kan er niet aandoen.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

@mrwhite:

Toevallig heb ik precies hetzelfde met Streep, Allen en Begnini.

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

Ik heb sinds pas een hekel aan Michael Cera. Ik vind dat hij echt niet kan acteren . Daarnaast heeft hij bijna Superbad en Scott Pilgrim vs. The World naar mijn mening naar de verdoemenis geholpen.

Hij is niet grappig en alles komt bij hem iets te geforceerd eruit.

doncorleone

• 278 messages
  • 109 votes

Ik heb niet alles doorgelezen, maar ik neem aan dat veel mannen het met mij eens zullen zijn dat Meryl Streep niet bepaald een lokkertje voor een film is. Ik geloof dat ze echt in elke film minstens één jank bui heeft. Ik zie best dat ze een goede actrice is, maar ik denk dat het een soort allergische reactie is.

Als ik een acteur moet noemen, dan is het Russell Crowe, omdat ik hem zo saaaaaaiiiii vind. En hij doet mij altijd aan een hond denken, hoewel dat niet echt aardig klinkt.

Daarnaast ben ik het met het een met het hierboven gegeven commentaar betreffende Russel Brand of vergelijkbare figuren die dagelijks in de Telegraaf staan om niets zeggende privé nieuwtjes.

Chris Rock is ook vreselijk irritant. Overdreven maniertjes, en dat stemmetje... zo kinderachtig.

Jean Claude van Damme, Van Diesel en Seagal zijn ook no-go's maar dat heeft meer met hun genre te maken.

Toch nog even een lans breken voor een paar veel genoemde acteurs..

Veel hangt ook samen met het imago dat wordt gecreëerd door een serie vergelijkbare films.

Ik vraag me af of dat ook niet bepalend is voor de meningen van veel mensen in dit topic.

Jim Carrey heeft zo'n specifiek imago (door een aantal zeer oppervlakkige filmpjes), maar ik vond hem briljant in Eternal Sunshine of the spotless mind, en Truman show.

Hetzelfde geldt voor Adam Sandler in Reign over me en Punch-drunk love en Robin Williams in Good will hunting en Dead poets society.

En Bill Murray is natuurlijk helemaal geweldig in de Wes Anderson films (met name Rushmore), en Lost in translation. Ik houd sowieso van zijn droge, cynische en wat gedeprimeerde "don't give a fuck" uitstraling.

Bovengenoemde films zijn wat mij betreft stuk voor stuk geslaagd, mede dankzij de invulling van deze acteurs.

¿?ImAmused?¿

• 163 messages
  • 965 votes

Pierce Brosnan,Renee Zellweger.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

doncorleone wrote:

Veel hangt ook samen met het imago dat wordt gecreëerd door een serie vergelijkbare films.

Dat lijkt me inderdaad juist. Veel acteurs / actrices hebben last van typecasting.

Ik let van te voren op wie er zoal in de film speelt. Het kan soms helpen om een film te bekijken waarin een heel andere rol wordt gespeeld. Ik vind Tim met Mel Gibson maar een mooie film, maar ben er geen fan van. Privé-nieuws probeer ik zoveel mogelijk te vermijden en alles van één bepaalde acteur / actrice / regisseur kijken wat men nogal pleegt te doen, heb ik eigenlijk nooit gedaan, want dan vraag je om moeilijkheden.

Bericht van 4 april 2010

Dick2008 wrote:

Ik ben altijd wat voorzichtig met het opplakken van etiket "irritant". (Dan kijk je toch gewoon niet. Gemakkelijker gezegd dan gedaan). Jim Carrey, Adam Sandler om wat te noemen.

Aan Steve Martin door zijn mimiek kan ik me ook vaak irriteren. Maar tegelijktertijd goede acteur en heeft leuke films gemaakt.

(afbeelding)

En actrices, teveel om op te noemen: Julie Andrews, Barbara Streisand, Meryl Streep, Liza Minelli, Mary-Kate en Ashley Olsen, Whoopi Goldberg......... bbbrrr

Wat betreft Steve Martin, heb ik hetzelfde met Rob Schneider en nog een dozijn andere komieken. In de eerste films zijn ze nog leuk daarna worden ze vervelend.

Ben geen liefhebber van musicals, maar vind Julie Andrews wel meevallen in Star! en The sound of music. Die laatste film heb ik jarenlang gemeden, wel meer als 30 jaar, dat gehuppel ook altijd, maar moest na afloop, de film wel op dvd hebben. Ik vond Streisand in Hello, Dolly! ook nog wel meevallen.

Na een aantal films met Zellweger gezien te hebben, kan ik me daar nu ook wel wat aan irriteren. Ik denk dat het zo langzamerhand een hele waslijst wordt, maar in hoeverre zijn één, twee films voldoende voor een juiste mening.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Enkeltje voor Jaden Smith graag. Ik trakteer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.