- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante acteur
De meest irritante acteur
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Nee het gaat over Howard. Eén van mijn argumenten is zijn hinderlijke stem. Deed mij aan die van Affleck denken. Vandaar.
Vreemd dat jullie hem allemaal zo goed vinden. Ik erger me aan die vent!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja, als je niet van zijn stemgeluid houdt houd het gauw op. Je weet niet wat je mist aan hem, geweldig acteur
.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Toch zijn de films waarin hij speelt niet per definitie slecht hoor. Iron Man, Four Brothers en Big Momma
zijn bijvoorbeeld stuk voor stuk leuke films die me zo even te binnen schieten waar hij in speelt.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Terrence is ok. Lekker lijf ook wel.
Hij heeft wel iets dat erg aantrekkelijk is. Wat weet ik niet.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Vreemd genoeg kan ik geen acteur of actrice bedenken waar ik een hekel aan heb en/of me eraan kapot irriteer...
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Idem. Wel acteurs/actrices in bepaalde films... Maar geen enkele geloof ik die ik over het algemeen irritant vind...
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Er zijn genoeg personages ja, maar niet echt een specifiek persoon die ik in elk film of tijdens zijn/haar privé leven haat.
Ben Foster vind ik als voorbeeld geen irritant acteur. Maar in Hostage had die wel een irritant rol (eerder een klootzak). En dat nou ook met Jack Gyllenhaal's rol in Donnie Darko. En zo kan ik nog een handjevol personages noemen. Maar de acteurs/actrices die de rollen spelen schitteren wel in andere films waarin ze een rol spelen waar ik me niet aan dooderger.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Kevin Costner, Hugh Grant, Pierce Brosnan en Mel Gibson kan ik allen niet luchten of zien. BIj vrouwen heb ik dat met Julia Roberts en Kate Winslet. En Juliette Lewis (op de vorige pagina) is echt één van de meest stoere actrices en persoonlijkheden die er in Hollyood is. En datzelfde heb ik een beetje met Fairuza Balk. Maar ik hou dan ook wel van die rouwe 'fuck you, schijt aan jou-mentaliteit' van hen.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Kevin Costner, Hugh Grant, Pierce Brosnan en Mel Gibson kan ik allen niet luchten of zien. BIj vrouwen heb ik dat met Julia Roberts en Kate Winslet. En Juliette Lewis (op de vorige pagina) is echt één van de meest stoere actrices en persoonlijkheden die er in Hollyood is. En datzelfde heb ik een beetje met Fairuza Balk. Maar ik hou dan ook wel van die rouwe 'fuck you, schijt aan jou-mentaliteit' van hen.
Ik kan me vrijwel geheel in jouw mening vinden. Sommige vind ik iets minder irri dan jij denk ik. Maar Kate Winslet irritant?! 1 van de beste actrices ever! En vooral erg niet irritant. Maar goed dat is mijn mening 
Zadel
-
- 245 messages
- 902 votes
Mannelijke acteurs:
John Cusack
Jean-claude van Damme
Kevin Kotser
Hugh Grant
Owen Wilson
Ben Stiller
Vrouwelijke acteurs:
kan ik zo even niet bedenken 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
David Spade, kan die gast niet luchten of zien.

kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
David Spade, kan die gast niet luchten of zien.
(afbeelding)
idd!
Zandkuiken
-
- 1743 messages
- 1429 votes
Seth Green komt anders ook wel in aanmerking voor de titel meest irritante acteur.
hannanasje
-
- 37 messages
- 230 votes
nicolas cage !
altijd dat zelfde gezicht
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Wat is het toch met die Justin Long....mis ik iets?
Edit: zie nu dat ik 'm ruim een jaar gelden ook al noemde, dus ik moet me maar met iemand anders bezig houden....
Dievegge
-
- 3168 messages
- 8191 votes
Ergerlijke mannen:
1 Daniel Ratcliffe
2 Leonardo Di Caprio
3 George Clooney
4 Richard Gere
5 Brad Pitt
6 Arnold Schwarzenegger
7 Bill Murray
8 Tom Hanks
9 Robin Williams
10 Charlie Sheen
Lelijke vrouwen :
1 Meryl Streep
2 Katherine Hepburn
3 Judi Dench
4 Jamie Lee Curtis
voomzap
-
- 815 messages
- 1271 votes
Vreselijk: Tom Hanks, Robin Williams, Ben Stiller, Will Smith, Tom Cruise, Jim Carrey.
david bohm
-
- 3074 messages
- 3439 votes
Casey Affleck kan ik niet lang naar kijken of luisteren. Vervelend hoofd en vaak een raar stemmetje. Een film met deze man erin duurt bij mij gevoelsmatig ruim 4 keer zo lang als de tijd zoals is aangegeven op de hoes.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Is al vaak genoemd hier, maar zeker terecht 
rensie32
-
- 4359 messages
- 1768 votes
Mel Gibson en Ellen Page. Allebei erg irritant.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Justin Long bewees vanavond ook maar weer eens een echte douchebag te zijn. Kan die gast niet zien.

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vanavond? In welke zin bewees 'ie dat?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Door weer als een dweil door het scherm te lopen en met zijn verschrikte huilhoofd de ladiesman probeerde uit te hangen in He's just not that into you. Sowieso een redelijke boutfilm, maar hij maakte het er al niet beter op.
Mrs.Congeniality
-
- 99 messages
- 904 votes
Vergeet ik qua mannen trouwens Chris Rock op te noemen. Ik krijg zo enorm genoeg van zijn zwarte/blanke grappen, allemaal varaties maar met dezelfde boodschap.