- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante acteur
De meest irritante acteur
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
I don't care about the presents...all I want voor Christmas is Casey.
bobbee
-
- 132 messages
- 45 votes
Merry en Pippin vond ik juist een van de pluspunten van LOTR.
Het is en blijft natuurlijk een kinderfilm, vergelijkbaar met Harry Potter, die net zo karakterloos is als Frodo, maar waar het Aragorn nog lukt om er af en toe een emotie uit te persen, blijft Frodo een ééndimensioneel figuur. Gemiste kans.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Was ook een hele zoektocht naar een goede Frodo. Een van de laatste die gecast werd hoorde ik toen geloof ik. Was erg lastig invullen, ook wel een moeilijke rol natuurlijk.
Horrorfreak12
-
- 375 messages
- 0 votes
Ik weet niet hoe het komt maar ik kan Hugh Grant zijn kop niet zien !!! Ik krijg de kiekenboebellen van hem 
Creech
-
- 43 messages
- 0 votes
Hugh Grant
mickey rourke
jeff fahey
richard gere, kan zijn kop niet zien. Ik vind dat zo'n gladjanus..
nick nolte
frank zagarino
steven seagal
mario van peebles
ben stiller
ben afleck
sylvester stallone
jean claude van damme
vin diesel
chevy chase
will ferrell
brendan fraser
john travolta
matthew mcconaughey
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Vergeet gewoon Richard Gere te noemen..
Wat een kwal is dat!
Warren Stantin
-
- 185 messages
- 0 votes
Meest irritante acteurs vind ik zonder twijfel Chuck Norris en Steven Seagal. Niet alleen omdat ze niet kunnen acteren maar vooral doordat ze in schaamteloos patriottistische (zo niet nationalistische) Amerikaanse flutfilms spelen.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Zat die niet in The Sorcerer's Apprentice? Vervelend hoofd heeft 'ie wel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hij is van She's Out of My League toch? Vond hem toen wel grappig volgens mij.
Heb best een hekel aan Fairuza Balk. Het is dat je niet onvruchtbaar kan worden door alleen maar naar iemand te kijken.
(afbeelding)
Maar wel bijna spontaan hetero, in mijn geval. The horror!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

Veel mensen vinden hem geweldig, ik zou dat hoofd het liefst bewerken met een luizenkam. Vreselijk joch, die Eisenberg. 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Jesse
!
Zeker niet irritant, eerder briljant. Ik wil intelligente gesprekken met 'm voeren terwijl ik z'n krulletjes aai
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Is hij zo intelligent/briljant dan? Of alleen zijn rol in TSN?
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Als je wat interviews van 'm leest of bekijkt blijkt wel dat het echt geen domme jongen is. Een geweldig gevoel voor humor heeft hij ook (vind ik dan). Dat spreekt mij meer aan dan acteurs die met de meest standaard en domme antwoorden komen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Eisenberg is cool! In The Social Network erg goed en in Zombieland behoorlijk droog.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mag het ook in de zin van; irritant om naar te kijken? Dan ga ik voor de linker meneer, omdat ik hem eng vind.

En nog vreselijker:

Brrrr.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Volgens mij heb ik Hugh Grant al eerder genoemd maar irritant blijft hij.
Overigens gedeeld eerste plaats met Terence Howard. Wat een kwal is dat..
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Overigens gedeeld eerste plaats met Terence Howard. Wat een kwal is dat..
I'm shocked! Erg charismatische acteur vind ik het. Wat is er zo kwallerig aan hem dan?
DBTim
-
- 854 messages
- 1151 votes
Nicolas Cage, met z'n verschrikkelijke irritante zeik stem
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
I'm shocked! Erg charismatische acteur vind ik het. Wat is er zo kwallerig aan hem dan?
Van zijn stem krijg ik al rillingen. Saaie acteur met saaie rollen op zijn naam. Nietszeggende uitstraling ook.
Stem doet overigens beetje denken aan het al even irritante broertje, neefje of zoontje (geen idee wat) van Ben Affleck.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Van zijn stem krijg ik al rillingen. Saaie acteur met saaie rollen op zijn naam. Nietszeggende uitstraling ook.
Onbegrijpelijk. Zelf vind ik hem een fascinerend figuur.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Over wie hebben we het nu in de laatste posts? Wordt Casey Affleck weer es afgekraakt?! Come on! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Terrence Howard. Snap het ook niet, één van de meest veelbelovende acteurs en heeft een erg fijne uitstraling.