- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Uiterlijk of innerlijk?
Uiterlijk of innerlijk?
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Ik loop ook niet zo hoog op met alto's. Ze beweren dat uiterlijk voor hen niet telt maar als je goed voor de dag wil komen ben je bij hen niet welkom en nemen ze je niet au serieux. Dus telt uiterlijk wél degelijk voor hen. Hypocriet noem ik dat.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Dan zou ik maar eens een douche nemen...
DRJeFF
-
- 604 messages
- 0 votes
Het zal misschien zo zijn die mensen die jij alto noemt hebben meer sociale vaardigheden als anderen over t algemeen
Ik heb je zin eerst drie keer moeten lezen voordat ik `m helemaal goed begreep maargoed;
Sociale vaardigheden?
Door met zn allen op de grond te gaan zitten met een attitude van"laat ons lekker " en charisma van een grafzerk ?
Zal wel dan he?
DRJeFF
-
- 604 messages
- 0 votes

Dat is al gebeurd , we maken ons alweer op voor de volgende ronde.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Mag het weer on-topic?! 
Over het zogenaamde talent van acteurs/actrices/zangers/zangeressen.
Want mensen kijken graag naar mooie mensen op het witte doek. Ook genieten mensen overduidelijk van bloot. Daarom kan je geen enkele film meer kijken, of er liggen al 2 mensen in de eerste minuten halfnaakt te rollebollen. Vanzelfsprekend 2 zeer knappe mensen, want dat scoort.
Regisseurs weten dat sex en mooie mensen in de films scoren, dus ze casten alleen maar mensen die talent hebben om er zo naturel mogelijk uit te zien, terwijl ze met elkaar de liefde bedrijven.
DRJeFF
-
- 604 messages
- 0 votes
ach laten we het er op houden dat je niet weet waar je over praat... 
Laten we het er maar op houden dat hygiëne en uiterlijke verzorging niet zoveel voor jou uitmaakt als voor mij.
Geeft niets... 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Jammer dat Fellini niet meer leeft. Die kon nog eens mooie mensen casten. Sutherland als Casanova.. Geweldig! 
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Nog even kleine verduidelijking, voordat men denkt dat ik net zo extreem denk als Jeff:
Ik heb daar geen last van hoor!
Ik zeg alleen dat de alternatieven die ik ken, of beter gezegd heb gekend, wel duidelijk in een identiteitscrisis zaten. Spelbreker zijn in alles, normen aan hun laars lappen en asociaal zijn terwijl ik sommigen nu tegenkom (jaren later) en nu wel de maatschappij accepteren en normaal functioneren. Vandaar dat ik identiteitscrisis erbij haalde..
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Laten we het er maar op houden dat hygiëne en uiterlijke verzorging niet zoveel voor jou uitmaakt als voor mij.
Geeft niets... 
Kapp heeft al gezegt back on topic te gaan.
Dit soort persoonlijke opmerkingen kan je maar beter voor je houden.
Mods, zijn dit geen persoonlijke aanvallen?
Sorry kapp, dit was mijn laatste zegje.
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
volgens mij had kapp gevraagd weer on-topic te gaan
Groot gelijk Linn.
Denken jullie dat het uiterlijk alsmaar belangrijker wordt in Hollywood of is dat een domme vraag? De plastische chirurg heeft er vast wel meer werk dan vroeger maar komt dat ook niet omdat het nu voor velen meer bereikbaar wordt? Zodat mensen met een doorsnee uiterlijk zich ook kunnen laten ombouwen om ook aan de bak te komen in a beautiful place called Hollywood.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb een reeks offtopic / slowchat berichten verwijderd.
Als er weer niet geluisterd wordt naar mijn verzoek gaat dit topic dicht.
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Plastische chirurgie kan je wel mooier maken. Bijvoorbeeld je veel te grote neus wat beter in proportie brengen, of een hazenlip wegwerken. Maar je kunt niet van iemand ineens een Top Cruise of Angelina Jolie maken (bewijs: MTV extreme make over). Je kunt iemand botstructuur immers niet veranderen.
Uiterlijk is altijd al belangrijk geweest in de filmwereld, plastische chirurgie is wel wat toegankelijker geworden de laaste jaren (of decennia). Ik vind het eigenlijk ook heel normaal, in advertenties worden ook knappe mensen gebruikt om het product te verkopen. Films moeten net zo goed verkocht worden.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Dus ze gebruiken eerder knappere mensen dan lelijkere mensen? Het uiterlijk zegt dus meer dan het innerlijk?
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Plastische chirurgie kan je wel mooier maken. Bijvoorbeeld je veel te grote neus wat beter in proportie brengen, of een hazenlip wegwerken. Maar je kunt niet van iemand ineens een Top Cruise of Angelina Jolie maken (bewijs: MTV extreme make over). Je kunt iemand botstructuur immers niet veranderen.
Nee, maar kijk eens naar Brittany Murphy. Van Clueless tot die film met Ashton Kutcher. A whole lotta difference, baby...
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Bij films sowieso. Welke filmkijker interesseert het nou iets of een actrise of acteur een mooi innerlijk heeft, en kan zoiets uberhaupt weten?!
De badguy, goodguy, femme fatale, side kick, wijze professor, computernerd. Bij hen draait het er allemaal om hoe ze eruit zien. Charles Bronson speelde nooit in een romantische komedie..
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Nee, maar kijk eens naar Brittany Murphy. Van Clueless tot die film met Ashton Kutcher. A whole lotta difference, baby...
Zekers, maar ze was al knap. Soms leidt plastische chirurgie ook tot verlelijking (is dat een woord?). Maar iemand met een doorsnee uiterlijk ineens in een sex bomb veranderen, nee dat lukt echt niet!
JonathanTucker
-
- 764 messages
- 0 votes
Uhmm, soms moet je er op een bepaalde manier uitzien voor een film.
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Zekers, maar ze was al knap. Soms leidt plastische chirurgie ook tot verlelijking (is dat een woord?). Maar iemand met een doorsnee uiterlijk ineens in een sex bomb veranderen, nee dat lukt echt niet!
Brittany Murphy was niet knap. Ze speelde het lelijke eendje in Clueless. Ja, een lelijke eend was ze niet, eerder doorsnee maar toch. Jennifer Aniston werd ook geboren met een doorsnee uiterlijk.
Ik geloof dat uiterlijk niet belangrijker is dan vroeger in Hollywood alleen is schoonheid meer bereikbaar geworden. Niks nieuws onder de zon bedenk ik me nu. 
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Kom, ze heeft een Cherretje gedaan. Volledig omgebouwd.
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Brittany Murphy heeft haar neus, jukbeenderen en kaaklijn laten bewerken.
Kijk, in een wereld waar schoonheid te koop is en agents beweren dat je geen werk krijgt zonder nosejob is het nogal wiedes dat je bijna enkel 'perfecte' acteurs/actrices op het scherm ziet. Ze hebben immers allemaal bij die agent moeten aankloppen. De meesten luisteren naar die mensen. Of anders zwichten ze onder de kritiek van het publiek: "Ondanks die neus is ze toch charmant."
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Uiterlijk is altijd al belangrijk geweest in de filmwereld, plastische chirurgie is wel wat toegankelijker geworden de laaste jaren
Ik geloof dat uiterlijk niet belangrijker is dan vroeger in Hollywood alleen is schoonheid meer bereikbaar geworden. Niks nieuws onder de zon bedenk ik me nu.
Beter mijn berichten lezen 
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Ik vond trouwens Brittany Murphy in Clueless ook al mooi. Ze heeft haar uiterlijk dan misschien geperfectioneerd, voor zover je daar van kunt spreken. Haar sloerie uitstraling van de laatste tijd is echter een afknapper..
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Dus ze gebruiken eerder knappere mensen dan lelijkere mensen? Het uiterlijk zegt dus meer dan het innerlijk?
Voor films wel, uiterlijk is wat je ziet, innerlijk acteren die mensen en dat zegt niks over hun echte innerlijk 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Voor films wel, uiterlijk is wat je ziet, innerlijk acteren die mensen en dat zegt niks over hun echte innerlijk 
Waarom zegt hun uiterlijk niks over hun innerlijk?
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Huh, bedoel je dat ze fysiek anders gevormd zijn vanwege een bepaald innerlijk ofzo 
Of denk je dat een acteur met een streng gezicht ook in het echt een klootzak is ofzo?
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Huh, bedoel je dat ze fysiek anders gevormd zijn vanwege een bepaald innerlijk ofzo 
Of denk je dat een acteur met een streng gezicht ook in het echt een klootzak is ofzo?
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Jep

Ik denk dat als je een knap koppie hebt, zoals bijvoorbeeld Jennifer Aniston of Julia Roberts, dat hun innerlijk wel word beinvloed door hun uiterlijke schoonheid.
Natuurlijk snap ik wel, dat acteurs met een streng gezicht niet in het echte leven ook klootzakken hoeven te zijn.
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Soom, dat moet je eens heel goed uitleggen hoe een mooi hoofd het innerlijk kan beïnvloeden. Meer zelfvertrouwen ofzo?