- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Deze regisseur maakt vreselijke films!
Deze regisseur maakt vreselijke films!
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Tsjah, alleen met een voornaam en achternaam, zonder juiste tussenvoegsels kom je er niet natuurlijk 
the pope
-
- 5380 messages
- 2398 votes
Lynch een matig schrijver!
Eerder een geniale schrijver met een zieke geest.
timburton
-
- 1296 messages
- 632 votes
Brian Levant! (Problem Child 2, The Flinstones 1 & 2, Beethoven)
Elementofone
-
- 230 messages
- 2265 votes
Roel Reine maakt verschrikkelijke films, zoals The Delivery en Adrenaline..., wat dat betreft zit hij tegenwoordig helemaal op zijn plek: hollywood. Gelukkig zijn MM gebruikers het roerend met me eens.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Hij heeft inderdaad nog nooit een 'goede' film gemaakt, toch hebben zijn dingen wel wat charmants in onbeholpenheid.
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Brian De Palma kan mij ook niet hard bekoren op Scarface,Carlito's Way en Untouchables na.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Frank Darabont maakt veelal tenenkrommende films
Green MIle 1,0
The Mist 1,0
Burried Alive 2,5
Shawshank Redemption 2,5
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
David Lynch hoort natuurlijk niet in dit topic thuis. Hij behoort tot de 10 grootste regisseurs aller tijden. Zelfs na het drastisch terugbrengen van mijn 5* films scoort deze gigant met Eraserhead, Blue Velvet en Inland Empire nog steeds drie films met de maximale waardering. Dr. Mulholland, Lost Highway en Wild at Heart zitten daar heel dicht tegenaan.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
En waarom zou David Lynch niet in dit topic thuishoren? Met zijn pretentieuze expres vage flutfilms en zijn esoterische gewauwel. Oh ja, hij heeft ook nog eens een raar kapsel, zoals Wilders. Dat levert ook al geen pluspunten op.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Misschien omdat hij met het vaag pretentieuze wegkomt door een geweldige mise-en-scene?
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Dat valt ook wel weer mee. Kon het niet echt spotten in deze film. Waar films zoals Lost Highway en Mullholland Dr. nog best aardig waren vastgelegd zag deze film er niet uit. De overstap van Lynch naar digitaal heeft hem geen goed gedaan.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Fellini ... de enige waar ik echt bij elke film moeite heb om hem uit te zitten.
SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Maar nog wel van plan om films van te gaan zien?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Niet meteen nee. Waarschijnlijk als er ooit nog eens wat de Top 250 binnensukkelt?
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Daarvoor zijn de films van Federico Fellini te ongrijpbaar. Ik ben daar niet rouwig om. Ik hecht geen enkele waarde aan deze lijst. Populariteit bij een groot publiek en kwaliteit gaan zelden hand in hand.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Daarvoor zijn de films van Federico Fellini te ongrijpbaar.
Blijkbaar toch niet, want dankzij de top 250 heb ik twee van z'n films gezien. Amarcord and Notti di Cabiria kunnen er ook nog steeds inkomen.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Er is er maar één die in mij opkomt:
Roland Emmerich!
Wat een kutfilms maakt die, zeg!
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Michael Bay, Roland Emmerich, Simon West... allemaal shit. Uwe Boll maakt ook troep, maar die schat ik wat hoger in omdat hij zelf ook beseft dat zijn films flut zijn.
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
Populariteit bij een groot publiek en kwaliteit gaan zelden hand in hand

SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Michael Haneke
Vreselijk goede films! Ik heb ze inmiddels vrijwel allemaal gezien en bijna allemaal hebben ze een 4* of hoger gekregen. Maar ze zijn inderdaad niet even toegankelijk voor iedereen.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Vreselijk goede films! Ik heb ze inmiddels vrijwel allemaal gezien en bijna allemaal hebben ze een 4* of hoger gekregen. Maar ze zijn inderdaad niet even toegankelijk voor iedereen.
Vreselijk goed met de nadruk op vreselijk.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Sinds ie terug ging smoelen bij Funny Games (US) weet ik wel dat ik van de man niks meer hoef te zien...
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Dat mensen over zoiets lulligs kunnen vallen.
Je ziet het in honderden andere films, alleen dan zonder afstandsbediening.