- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Meest onder/overschatte acteur/actrice
Meest onder/overschatte acteur/actrice
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Die is inderdaad vrij onderschat. Zolang hij geen Shakespeare teksten opdreunt is hij best een goede acteur.
En mits de rol bij hem past (LdC als een veertigjarige Howard Hughes vind ik dus drie keer niks, LdC als Frank Abagnale jr juist weer wel).
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
overschat: Orlando Bloom, Matt Dillon, Ben Affleck
onderschat: Jim Carrey, Ewan McGregor
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Ik vind dat hij ondanks zijn baby-face die rol zeer geloofwaardig heeft neergezet, sterker nog ik vind het een van zijn beste rollen tot nu toe.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
onderschat: Jim Carrey
Lijkt me moeilijk, maar goed, ieder zijn mening 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Onderschat : Tom Sizemore, Sean Pertwee, Billy Bob Thornton, Viggo Mortensen, Kathleen Quinlan en Scott Glenn
Overschat : Mel Gibson (!), Tom Cruise, James Franco, Orlando Bloom en Julia Roberts
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
En mits de rol bij hem past (LdC als een veertigjarige Howard Hughes vind ik dus drie keer niks, LdC als Frank Abagnale jr juist weer wel).
Howard Hughes is juist DiCaprio's beste rol in mijn ogen 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Hughes in zijn jongere jaren speelt ie aardig, maar zodra hij ouder begint te worden erger ik me aan Leo's babyface... Dan gaat het er bij mij gewoon niet meer in, hoe goed ie zijn best ook mag doen.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5742 votes
Ik kan Jack Black niet uitstaan! Overschat dus
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Sean Connery ook redelijk onderschat samen met mijn lievelingsacteur Harrison Ford
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Connery en Ford onderschat? Wanneer krijgen acteurs dan wel goede waardering volgens jou?
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ja... persoonlijk vind ik die twee eerder óverschat!
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
ja, die reacties had ik wel verwacht...
Ford heeft zoveel films gemaakt die het waardig zijn om een hoger gemiddelde te hebben. en zijn jullie zijn rollen van Indiana Jones,Witness, Frantic, Blade Runner... al vergeten ? De laatste jaren heeft hij inderdaad niet zoveel goeds gemaakt maar al het goede lijkt dan automatisch vergeten te worden
en Connery? James Bond, the Untouchables, the Name of the Rose....
Anarchist
-
- 497 messages
- 607 votes
al pacino,speelt bijna altijd gewoon zichzelf..of hetzelfde personage dan
as
-
- 3548 messages
- 5932 votes
Onderschat: Christopher Eccleston. Geweldige acteur.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
ja, die reacties had ik wel verwacht...
Ford heeft zoveel films gemaakt die het waardig zijn om een hoger gemiddelde te hebben. en zijn jullie zijn rollen van Indiana Jones,Witness, Frantic, Blade Runner... al vergeten ? De laatste jaren heeft hij inderdaad niet zoveel goeds gemaakt maar al het goede lijkt dan automatisch vergeten te worden
en Connery? James Bond, the Untouchables, the Name of the Rose....
Doordat ze juist in zoveel films gespeelt hebben die over het algemeen als goed beschouwt worden kun je ze al eigenlijk niet meer onderschat noemen, dat bedoel ik. Ik vind ze niet overschat en ook niet onderschat. Ik vind ze beide niet briljant, maar ook niet slecht. Vooral 2 iconische acteurs.
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Doordat ze juist in zoveel films gespeelt hebben die over het algemeen als goed beschouwt worden kun je ze al eigenlijk niet meer onderschat noemen, dat bedoel ik. Ik vind ze niet overschat en ook niet onderschat. Ik vind ze beide niet briljant, maar ook niet slecht. Vooral 2 iconische acteurs.
oei, dat had ik niet begrepen 
en ik denk dat BenicioDelToro en Bert1 dat ook niet hadden begrepen want die vinden hen gewoon overschat.
peter74
-
- 644 messages
- 3257 votes
meest onderschatte acteur: John Lithgow
meest overschatte acteur: Ben Affleck
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
oei, dat had ik niet begrepen 
en ik denk dat BenicioDelToro en Bert1 dat ook niet hadden begrepen want die vinden hen gewoon overschat.
Precies, en daar blijf ik bij. Ook na deze toevoeging van The One Ring. 'Iconisch' of niet, ze spreken mij te weinig aan. Ze doen me niets. En aangezien ze wel veel films hebben gemaakt die over het algemeen als goed worden beschouwd, zijn ze in mijn ogen óverschat.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Erg onderschat: Terrence Howard en James Franco.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Erg onderschat: Terrence Howard.
Helemaal mee eens! 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Erg onderschat: Terrence Howard en James Franco.
Allebei zeer goede acteurs, idd. Hoewel ik in de toekomst zeker van James Franco nog veel verwacht.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ook erg onderschat is
armand assante
is erg goed en vooral in de film gotti
die ik overigens 5 keer gezien heb
hij heeft daar een prima accent en mooie uitdrukking in het gezicht.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ik vind Peter O'Toole wel erg onderschat.
En Johnny Depp wel erg overschat.
moviegirl2
-
- 315 messages
- 310 votes
Richard Gere, Keira Knightley, Lindsay Lohan, Hilary Duff
overschat.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Die heeft altijd toch wel hoog aangeschreven gestaan?
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Erg overschat Scarlett Johansson 
Inderdaad 
nummervlinder
-
- 1463 messages
- 365 votes
In de laatste vijf berichten:
Keira Knightley
Hilary Duff
Scarlett Johansson
Zo, alle vier van mijn lievelingsacteur/actrice
.
Maar goed, ik vind dat Lindsay Lohan en het kindsterretje Dakota Fanning soms worden overschat.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5309 votes
Inderdaad 
Absoluut niet. Hebben jullie uberhaupt Lost in Translation alleen al gezien?