- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Meest onder/overschatte acteur/actrice
Meest onder/overschatte acteur/actrice
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik ga hem weer noemen; Ernie Hudson. Heel jammer dat deze man nooit echt 'in the picture' gestaan heeft. Naast Ernie noem ik ook mijn andere favoriet James Franco, wat een natuurtalent maar aangezien hij nog erg jong is kan hij veel filmfreaks nog gaan overtuigen.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Nog eentje uit de categorie meest onderschat: Jeffrey Wright! Wat een talent! 
bebdn
-
- 1884 messages
- 1148 votes
Yep, volgend jaar te zien in oa de nieuwe Oliver Hirschbiegel(the visiting),de nieuwe Shyamalan(Lady in the water) en in Mike Nichols 1001 nights.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Inderdaad, hij heeft veel rpojecten op stapel staan! Ik ben benieuwd!
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Nog eentje uit de categorie meest onderschat: Jeffrey Wright! Wat een talent! 
Nog weinig van gezien maar sinds zijn rol in Angels in America, daar kreeg hij oa een Golden globe voor, lijkt zijn carriere in de lift te zitten want ik kom vaak zijn naam tegen bij interessante films en dan noem ik even Broken Flowers, Syriana en Lady in the Water als voorbeeld. Dus het lijkt mij een kwestie van tijd dat hij echt doorbreekt 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Peter Stormare mag van mij wel wat meer Credit krijgen.
In alle films die ik tot nu toe van hem gezien heb speelde hij altijd een fantastisch.
Ben Affleck is geen slechte acteur maar wordt wel degelijk overschat.
( Vindt ik )
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Peter Stormare mag van mij wel wat meer Credit krijgen.
In alle films die ik tot nu toe van hem gezien heb speelde hij altijd een fantastisch.
Ben Affleck is geen slechte acteur maar wordt wel degelijk overschat.
( Vindt ik )
ben het twee keer met je eens! 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Zelfde geld voor Jason Isaacs.
Onder-schatte acteur die wel wat meer Fame mag krijgen na enkele fantastische rollen.
bebdn
-
- 1884 messages
- 1148 votes
Peter Sarsgaard anyone?
Ik
vond hem ok in Garden State, The Skeletone Key, Kinsey. Wel een smeerlapje hé 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik
vond hem ok in Garden State, The Skeletone Key, Kinsey. Wel een smeerlapje hé 
haha, een smeerlapje inderdaad. maar ja, 't is toch een kunst om een smeerlap goed te kunnen spelen! 
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Orlando BLoom vind echt waar vreselijk overschat!!!
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Orlando BLoom vind echt waar vreselijk overschat!!!
Dat kan ik alleen maar met je eens zijn. Die jongen heeft echt de uitstraling van een etalagepop!
XxXDEPPFANXxX
-
- 180 messages
- 148 votes
Dat kan ik alleen maar met je eens zijn. Die jongen heeft echt de uitstraling van een etalagepop!
lol
( ook helemaal mee eens trouwens)
movie.maniac
-
- 20 messages
- 155 votes
onderschat(als ze dat zijn);katy Bates,Terence Stamp,Cate Blachett(she is the best),Gary Busey(jawel),Matt Dillon,Kevin Dillon,Val Kilmer,Geoffrey Rush,Ian Holm,Peter Fonda,Jennifer Jason Leigh,David Strathairn,John C Reilly,Kiefer Sutherland(vooral zijn indringende stemgeluid),Jason Swartzman,Nelly Frijda,Alfred Molina,Don Cheadle,Andy Serkis,Ed Harris,Jeremy Irons,Powers Boothe,Asia Argento,Virginia Masden en Helena Bonham Carter, Vince Vaugh o.a.
Kaffeefiltjer
-
- 543 messages
- 0 votes
Met grote voorsprong de overschatte acteur van het moment;
Orlando Bloom.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes

Onderschat: Matt Dillon, geweldige acteur! 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ondergewaardeerd - William Fitchnet.
En ik wil nogmaals aanhalen : Peter Stormare. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Vreselijk overschatte actrice; Penelope Cruz. Werkt me altijd op m'n zenuwen op de een of andere manier.
spaceyfan
-
- 79 messages
- 24 votes
Sorry,moet ook in deze topic weer een van mijn favorieten noemen:
Philip seymour hoffman! "Mister hoffman,the academy has here by voted you the most unapreciated actor of your generation. congratulations!
films om te kijken:
-nobody's fool
-patch addams
-the big lebowski
-magnolia
-boogie nights
-owning mahowney
-talented mr ripley
-almost famous
-scent of a woman
-happiness
-25 th hour
lol, en nou is het genoeg hoor!!!!!!! anders ben ik nog 3 uur bezig. zo'n uiteenlopende lijst personages. b.v. een gokker, verpleger, homo, agent, student, vies mannetje dat vrouwen lastig valt via de telefoon. zo echt en gedetaileerd.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
onderschat: Miriam Margolyes, Helena Bonham Carter, Vanessa Redgrave(Helen Mirren begint meer aandacht te krijgen)Imelda Staunton en Fanny Ardant.
overschat: Orlando Bloom en Keira Knightley.
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Ik ga ook voor Orlando Bloom als overschat acteur.
onderschat: Brendan Fraser
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Onderschat:
- Ray Liotta
- Robert Patrick (kan veel meer dan een hoop mensen denken)
- Stephen Rea
Overschat:
- Orlando Bloom
- Katie Holmes (oooh wat was die slecht in Batman Begins)
- Matt Dillon (stijf en saai)
- Matthew Mccaughey (laat ook maar een spoor van slechte films achter)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Sorry,moet ook in deze topic weer een van mijn favorieten noemen:
Philip seymour hoffman! "Mister hoffman,the academy has here by voted you the most unapreciated actor of your generation. congratulations!
films om te kijken:
-nobody's fool
-patch addams
-the big lebowski
-magnolia
-boogie nights
-owning mahowney
-talented mr ripley
-almost famous
-scent of a woman
-happiness
-25 th hour
lol, en nou is het genoeg hoor!!!!!!! anders ben ik nog 3 uur bezig. zo'n uiteenlopende lijst personages. b.v. een gokker, verpleger, homo, agent, student, vies mannetje dat vrouwen lastig valt via de telefoon. zo echt en gedetaileerd.
Er is volgens mij niemand die Philip Seymour Hoffman onderschat. Deze acteur wordt op de site doorgaans erg gewaardeert. Terecht ook.
spaceyfan
-
- 79 messages
- 24 votes
Er is volgens mij niemand die Philip Seymour Hoffman onderschat. Deze acteur wordt op de site doorgaans erg gewaardeert. Terecht ook.
Mooi dat is mijn doel ook, maar dat vind ik wel hoor. Hij krijgt veel te weinig lof. die oscar is heel leuk van dit jaar maar ik vind het mooi dat ook al zijn oude werk nu eindelijk bij veel mensen onder de aandacht komt. Door die oscar raken veel mensen inneens geinterreseerd in hem en zijn werk. vervolgens denken ze "wow, dat hij me nooit eerder opgevallen is !".
Hij is anders druk bezig zichzelf in het rijtje te plaatsen van de niro, pacino, d. hoffman. misschien is dat mijn punt, dat hij een goeie acteur is ok. maar sterker nog, hij hoort zelfs in de top 5 van beste acteurs van nu. En dan vrij hoog 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Helpt het als ik zeg dat hij al een populait acteur was op deze site vóór de Oscar. Hij scoort ook telkens vrij goed bij de knock-out acteurs, die hier jaarlijk gehouden wordt.
spaceyfan
-
- 79 messages
- 24 votes
Helpt het als ik zeg dat hij al een populait acteur was op deze site vóór de Oscar. Hij scoort ook telkens vrij goed bij de knock-out acteurs, die hier jaarlijk gehouden wordt.
ok cool.
hahahahaha maar moest hem natuurlijk ff noeme.
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
De meest onderschatte acteur is Leonardo DiCaprio.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Die is inderdaad vrij onderschat. Zolang hij geen Shakespeare teksten opdreunt is hij best een goede acteur.