- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Meest arrogante acteur/actrice?
Meest arrogante acteur/actrice?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het is leuk als je degene bent die spuit, maar als je bespoten wordt is het niet altijd een pretje.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Tom Cruise durft niet eens een lekker stukje moederkoek te eten. Zo'n kieskeurig iemand moet je nu eenmaal niet nat spuiten met een waterpistooltje 
tinkerbell78
-
- 26 messages
- 0 votes
Het is leuk als je degene bent die spuit, maar als je bespoten wordt is het niet altijd een pretje.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Tom Cruise is helemaal niet arrogant joh 
Mariah Carrey is pas arrogant!!
En nog wel meer mensen maar kan er even niet zo snel opkomen.
tinkerbell78
-
- 26 messages
- 0 votes
Tom Cruise is helemaal niet arrogant joh 
Mariah Carrey is pas arrogant!!
En nog wel meer mensen maar kan er even niet zo snel opkomen.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Vreemd dat dat natspuiten van Cruise als argument erbij wordt gehaald. Ik ben geen fan van de kerel, maar dat loste hij toch erg goed op vond ik.
Je bent natuurlijk ook een domme sukkel als je met je pistooltje bekende mensen gaat natspuiten.
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
JLO, ook geen grote filmcarrière vind ik, maar wel een arrogant wijf. Hoe ze zich altijd voordraagt op tv
.
Altijd dat gezeik, dat haar kont de mooiste is, dat gezeiks tussen haar kont en Shakira's kont.
Dat gedoe met die Affleck, die verloving dat met een sisser afliep
, hoe vaak is dat mens al getrouwd?
Ook hoe ze zich gedraagt in die k*tclips van MTV, alsof ze de mooiste op aarde is.
Iedereen vind haar zo geweldig, vooral de mannen, maar ik vind veel meer vrouwen aantrekkelijker dan haar. 
stom, arrogant mens
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes

Ze speelt toch in Glitter 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
En in Wisegirls 
tinkerbell78
-
- 26 messages
- 0 votes
In 2 films spelen maakt je echt geen actrice ! 
tinkerbell78
-
- 26 messages
- 0 votes
Russel Crowe lijkt mij geen lekkertje, hij is niet alleen arrogant maar ook nog eens agressief
,hij denkt dat ie alles kan maken,die gek ! Tom Cruise is ook stom ,je mag um niet eens nat spuiten met een water pistooltje ,waar is zijn gevoel voor humor man 
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Meest arrogante acteur is voor mij Michael Madsen.
@verschillende posts: Ik vind dat een arrogante uitstraling hebben niet hetzelfde is als een slechte persoonlijkheid hebben.
BlueSword
-
- 1725 messages
- 0 votes
hij loste het gewoon normaal op hoor, hij deed gewoon rustig en niet arrogant. 
je doet net of hij die man op ze bek geramt heeft ofzo, wat ik namelijk misschien zou doen. 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5736 votes

Mariah Carey doet in ieder geval niet arrogant tegen haar fans! Dat vind ik echt heel erg als sterren dat doen..
Zoek je een arrogant iemand, kijk naar David Carradine. Hij behandelt zijn fans als *****
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Nicole Kidman, Pierce Brosnan, Russell Crowe, Julia Roberts, ...
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Zoek je een arrogant iemand, kijk naar David Carradine. Hij behandelt zijn fans als *****
Schijnt als een bus te kloppen. Lees de verhalen over mensen die Carradine ontmoet hebben, stuk voor stuk bewijs dat ie een grote zak is tegenover zijn fans. Zag 'm vorig jaar nog in Nederland bij een conventie en daar straalde de arrogantie ook van zijn gezicht. Hij zei geen woord tegen zijn fans, hij keek ze zelfs niet aan. Hij zat enkel de hele dag met een gezicht op half zeven voor zich uit te staren.
Blijf dan thuis, vent.
Venus1992
-
- 27 messages
- 1107 votes
Ik ben even haar naam kwijt. Die ene die Prue speelt in Charmed ze werd daardoor zelfs ontslagen!
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Ik ben even haar naam kwijt. Die ene die Prue speelt in Charmed ze werd daardoor zelfs ontslagen!
Ik dacht dat Shannen Doherty gewoon iets anders wilde doen
XxXDEPPFANXxX
-
- 180 messages
- 148 votes
Tom Cruise ik moet echt kotsen elke keer als ik die gozer zie 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Jude Law en Tom Cruise hebben beiden inderdaad een hoog kotsgehalte! 
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
John Goodman is erg arrogant. Ik vond hem een klootzak. M'n broer heeft hem ook een keer in het middag van de nacht, in z'n eentje, dronken op straat zien zwerfen.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik vond hem een klootzak. M'n broer heeft hem ook een keer in het middag van de nacht, in z'n eentje, dronken op straat zien zwerfen.
En daarmee wil je zeggen dat hij arrogant is? Omdat hij ALLEEN dronken over straat loopt ? 
Dolphfan
-
- 168 messages
- 33 votes
Steven Seagal, maar hij heeft ook alle redenen om arrogant te zijn, hij is gewoon een van de beste acteurs.
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
En daarmee wil je zeggen dat hij arrogant is? Omdat hij ALLEEN dronken over straat loopt ? 
Yep. Hij schreeuwde ook, moet ik toevoegen.