• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.894 actors
  • 9.370.287 votes
Profile

Meest arrogante acteur/actrice?

X__Liesjj

• 329 messages
  • 586 votes

streeter wrote:

(quote)

Yep. Hij schreeuwde ook, moet ik toevoegen.

Tja als je dronken ben doe je nou eenmaal dingen die je normaal niet doet. Een acteur/actrice is pas arrogant als je denk dat je alles ben en alles kan maken omdat ze toevallig in films spelen.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Dolphfan wrote:

Steven Seagal, maar hij heeft ook alle redenen om arrogant te zijn, hij is gewoon een van de beste acteurs.

Deze geweldig grappige opmerking heeft mijn hele dag weer goedgemaakt

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Dolphfan wrote:

Steven Seagal, maar hij heeft ook alle redenen om arrogant te zijn, hij is gewoon een van de beste acteurs.

Dat is wel zo bij Kevin Costner. Op de extra dvd van de 3 disc zecht hij 'I lookt at the script and I know I was the only one how could do it.'Steven segal heeft daar geen rede toe.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Richard Gere, die doet zo moeilijk en heeft zoveel streken dat hij al meermaals z'n medespelers en regisseurs enorm irriteerde. Komt mij ook over als iemand die denkt z'n strepen al verdiend te hebben en dan recht te hebben op z'n status.

Tom Cruise is ook een arrogante. Als acteur zou hij meer met z'n films moeten bezig zijn, wat hij de laatste tijd niet heeft gedaan. Ook als professional moet hij zich inzetten voor z'n film en houden aan contracten. Niet voor niets dat hij bij z'n vorige studio is buitengesmeten. Hij zal wel films blijven maken, hij heeft tenslotte de naam van steracteur (commercieel gezien), maar dat maakt niets goed vind ik.

Esteban

• 3606 messages
  • 1826 votes

Chainsaw wrote:

(quote)

Dat viel mij inderdaad ook al op. Zo lees je op Imdb en op vele sites van filmconventies, van mensen die Carradine ontmoet hebben, dat hij echt een grote zak is tegenover zijn fans.

Ook toen hij in Nederland was vorig jaar, zag ik dat ie zich behoorlijk arrogant gedroeg; hij zegt werkelijk geen woord tegen zijn fans, hij kijkt ze zelfs niet eens aan of reageert als ze wat tegen hem zeggen. Hij zit gewoon de hele dag met een chagrijnige kop voor zich uit te staren.

Tja, blijf dan alsjeblieft gewoon thuis ...

Inderdaad, Carradine was de eerste die in mijn hoofd op kwam. Twee en een half jaar geleden heb ik hem ontmoet, maar het was een ongelooflijke teleurstelling. Onbeleefd, ongemanierd en ongelooflijk ongeinteresseerd. Zelden zo'n onaangename persoon voor me gehad. Die kerel verdiend z'n fans niet.

Helemaal het tegenovergestelde was Lance Henriksen vorige herfst. Wat een fijne man! Niets is hem te veel, ongelooflijk sympathiek, grappig, neemt de tijd voor iedereen ... Daar kan Carradine wat van leren.

mckiller

• 252 messages
  • 974 votes

Tom Cruise is echt de meest arrogante

Barcel

• 1370 messages
  • 30 votes

Morgan Freeman en Jackie Chan tijdens interviews.

Jackie Chan zegt altijd heel veel 'Ik', bah!

Morgan Freeman denkt zelf dat hij erg goed is. Zoals die interview over Gone Baby Gone vroeg de journalist hem: 'Hoe vond je van de film?' en hij antwoordde: 'Ja, ik vind het wel goed. Maar als Ben Affleck toch naar mij luistert, dan zou de film stukken beter zijn.'

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Ik zou het niet weten. Op de acteurs in home-made filmpjes na ben ik nooit een ster tegen het lijf gelopen.

Wel droomde ik een keer dat ik Peter Jackson ontmoette en dat hij vet asociaal was! Wat niet echt overeenkomt met wat zoal over hem de ronde doet, maar toch ...

LindaXme

• 7 messages
  • 5 votes

Tom Cruise is volgens mij écht de nummer 1 als het gaat om arrogantie. Hij vind zichzelf wel erg geweldig, denkt dat hij alles zomaar kan maken... Het kan zijn dat ik het helemaal verkeerd heb hoor, maar zoals hij op tv overkomt is hij de meest arrogante persoon die je je maar kunt voorstellen.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5736 votes

Debra Messing zou ook erg vol van zichzelf zijn. Het bewijst wel dat ze goed kan acteren, want in Will&Grace komt ze altijd zo aardig over.

valerio2003

• 575 messages
  • 3900 votes

Ben Stiller en Hugh Grant blijken ook behoorlijk arrogant te zijn,ik heb ze wel eens in de Oprah Winfrey show gezien.

En ik heb er ook weleens wat over gelezen,jammer want ik vind ze wel leuk in films.

dennis1979

• 468 messages
  • 453 votes

Barcel wrote:

Morgan Freeman denkt zelf dat hij erg goed is. Zoals die interview over Gone Baby Gone vroeg de journalist hem: 'Hoe vond je van de film?' en hij antwoordde: 'Ja, ik vind het wel goed. Maar als Ben Affleck toch naar mij luistert, dan zou de film stukken beter zijn.'

Freeman is GOD, hij heeft het volste recht zoiets te zeggen. Bovendien heeft hij daar meer dan gelijk in. Als Affleck wat meer naar mensen als Freeman zou luisteren zou hij misschien ooit zijn niveau van Pearl Harbour weer eens kunnen halen.

On toppic: Mark Wahlberg schijnt een behoorlijk arrogante zak te zijn, net als Vince Vaughn. En ook dat is terecht, beide zijn erg goed in wat ze doen

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

Arrogantie is toch nooit terecht? Wat geeft iemand het recht om neer te kijken op een ander, alleen maar omdat je toevallig talent hebt? Je mag best van jezelf zeggen dat je goed bent, maar als je je beter voelt dan anderen omdat je talent hebt, ben je echt verkeerd bezig.

dennis1979

• 468 messages
  • 453 votes

sangha wrote:

Arrogantie is toch nooit terecht? Wat geeft iemand het recht om neer te kijken op een ander, alleen maar omdat je toevallig talent hebt? Je mag best van jezelf zeggen dat je goed bent, maar als je je beter voelt dan anderen omdat je talent hebt, ben je echt verkeerd bezig.

Ik vind dat je gelijk hebt als het om mensen zoals jij en ik gaat. Maar als groot acteur kan je jezelf dat niet veroorloven. Als een acteur die echt heel goed is zoals, Freeman en in mindere maten ook bijvoorbeeld Wahlberg en Vaughn mag van mij de arrogantie er van afdruipen. We willen sterren zien en geen grijze muizen. Een bescheiden acteur wordt al snel gezien als saai en niet zo boeiend.

Travolta en Cruise doen dat op een andere manier, die sluiten zich aan bij de omstreden scientology gemeenschap. Ook dat is een manier om in de picture te blijven.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Arrogantie is nooit terecht. Alsof meer geld verdienen ook betekent dat je beter bent. En zelfs al ben je beter, dan nog slaat het nergens op om je zo te gaan gedragen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat een geneuzel. Celebrity or not, iedereen heeft het recht arrogant te zijn. Al blijft dat een subjectief begrip natuurlijk. Ik snap sowieso niet hoe je je eigenlijk kan ergeren aan arrogante mensen.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Naomi Watts wrote:

Ik snap sowieso niet hoe je je eigenlijk kan ergeren aan arrogante mensen.

Hoe kan je dat nu níet begrijpen?

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Idd, volgens mij interpreteer je het begrip arrogant niet goed.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Carice van Houten. Ze wilde niet eens ingaan op mijn verzoek of ze niet eens lekker uitgewoond wilde worden. Dan niet, trut.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

kos wrote:

Idd, volgens mij interpreteer je het begrip arrogant niet goed.

Ik interpreteer het als een verwaande houding tegenover anderen. Ik zie het probleem alleen niet zo. Laat ze zichzelf maar geweldig vinden. It doesn't hurt me.

dennis1979

• 468 messages
  • 453 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Ik interpreteer het als een verwaande houding tegenover anderen. Ik zie het probleem alleen niet zo. Laat ze zichzelf maar geweldig vinden. It doesn't hurt me.

Het gaat mij erom dat ik een beetje arrogantie en flair heerlijk vind om te zien. Als iemand ergens goed in is, of door anderen zo wordt beoordeeld mag de buitenwereld dat best zien?! En waarom zou je jezelf niet boven anderen mogen plaatsen?! We zijn niet allemaal gelijk. De een heeft nu eenmaal meer kwaliteiten dan de ander. Ik hou wel van een beetje "cocky behaviour".

Ik wil trouwens wel even iets rechtzetten: Ik vind Morgan Freeman een geweldige acteur, en hij is in interviews recht door zee, maar vind hem niet arrogant, hoewel hij daar alle recht toe heeft

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Verwaand is niet helemaal hetzelfde. Arrogant is dat je jezelf beter voelt dan anderen.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Carice van houten, Scarlett Johanssen, Angelina Jolie, Jessica Alba, heb een keer een interview gezien waar ze vreselijk hoogmoedig was. Qua mannen vind ik het moeilijk, volgens mij is Arnold Swarzenegger wel arrogant. En Voor de rest weet ik het niet snel, Tom Cruise vind ik btw niet arrogant, het is gewoon een vreemde kerel.

En ik erger me ook wel aan arrogante mensen, pfff come on net alsof hun beter zijn dan andere. Iedereen is goed in zijn eigen kwaliteiten. Echt aan iedereen mankeert wel iets. Dus nee ik kan er niet tegen. Maar goed als ik mensen zien die hoogmoedig doen lach ik ze alleen maar hartelijk uit!

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Wat een onzin berichten. Alsof je de mensen kent als je ze in interviews leest of hoort...

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

gotti wrote:

Wat een onzin berichten. Alsof je de mensen kent als je ze in interviews leest of hoort...

Ja, dat vond ik ook al zo vaag. Die mensen hebben misschien ook niet altijd zin in een interview waarschijnlijk, dat wil niet zeggen dat ze meteen ook arrogant zijn. Pas als je ze echt eens ontmoet hebt kun je daar iets over zeggen denk ik.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5736 votes

Wat is er zo vreemd aan? In interviews ben je echt jezelf. Ja, je zal wat minder vrolijk zijn na de zoveelste interview op een dag, maar het hoort er bij. Als mensen dan niet echt helemaal vrolijk meer zijn, getuigt het meer van onprofessioneel gedrag dan arrogantie.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Leuk toch? Als ik een topacteur was zou ik journalisten volledig afsnauwen wanneer ik er zat van was. En de dag erna lachen om de berichten in de krant over 'mijn arrogantie'.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat een gebazel. Om arrogantie te kunnen waarnemen hoef je echt geen persoonlijke band met het desbetreffende individu te hebben. Gedragingen en statements say it all.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Naomi Watts wrote:

Wat een gebazel.

Dwaalman

• 93 messages
  • 0 votes

Ik denk dat acteurs het, als ze eenmaal bekend zijn, haast onherroepelijk een beetje hoog in de bol krijgen. Geen wonder: als ik een paar miljoen per jaar verdiende, mensen op straat een appelflauwte zouden krijgen als ze me tegenkwamen en ik bij iedere talkshow een staande ovatie zou krijgen... Ja, dan zou ik misschien ook wel denken dat ik heel wat voorstelde. Zo creëren we onze eigen monsters. (oké, nu overdrijf ik een beetje. Maar toch.)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.