• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.316 votes
Profile

Meest arrogante acteur/actrice?

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Ik heb nog nooit iemand op de televisie gezien die zo vol is van zichzelf. Alles kon hij geweldig goed: koken en ik weet niet wat nog allemaal maar het ging alsmaar door... Op den duur werd het gewoon lachwekkend.

Nu is zelfvertrouwen een mooie eigenschap, dit leek echter meer op een ergerlijke vorm van zelfoverschatting.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

katie morosky wrote:

Ik heb nog nooit iemand op de televisie gezien die zo vol is van zichzelf. Alles kon hij geweldig goed, koken, en ik weet niet wat nog allemaal maar het ging alsmaar door... Op den duur werd het gewoon lachwekkend.

Nu is zelfvertrouwen een mooie eigenschap, dit leek echter meer op een ergelijke vorm van zelfoverschatting.

afschuwelijk! en als ie dan nog kon acteren, à la. maar hij bakt er echt helemaal niks van!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Seagal is niet arrogant, hij gelooft in zichzelf. Ik begrijp he twel, het is voor niet-boeddhisten moeilijk te snappen.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Is Seagal een boeddhist dan? En als iemand doet alsof hij geweldig geweldig is en alles kan is dat best een slechte eigenschap.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat is Seagal inderdaad. Hij vindt zichzelf niet geweldig, hij gelooft in dat hij alles kan en dat is ook zo. Dat kan ieder mens met de juiste instelling.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Begrijp me niet verkeerd, maar het boeddhisme lijkt me een erg moeilijk geloof om in te geloven.

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Alle geloven lijken me moeilijk om in te geloven. Toch presteren sommige mensen het.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The One Ring wrote:

Begrijp me niet verkeerd, maar het boeddhisme lijkt me een erg moeilijk geloof om in te geloven.

Kan ik inkomen. Wie niet in een god gelooft zit goed in het Boeddhisme. Het Boeddhisme schrijft leefregels voor die je niet moet opvolgen zoals in velen geloven, leef zoals jij wilt leven. Er wordt ook niet gelooft in een 'god', niets is superieur boven de mens.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik weet hoe het boeddhisme in elkaar steekt en het klinkt allemaal wel heel aantrekkelijk, maar het in de praktijk brengen en er echt in geloven is het lastige punt. Ik ben niet voor geloven weggelegt, ook al ben ik officieel katholiek.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ook erg interessant, leef gewoon je leven zoals jij wil en niets is fout, zolang je je medemens maar met respect behandelt. Ik zal nooit het echte boeddhiste leven nemen ik ben een Boeddhistische leerling en in die keuze ben je vrij.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

amen

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Maar die Steven Seagal had meer dan een dik geloof in zichzelf: het maakte niet uit welke zijsprong die journalist nam overal was hij gaande van "very, very good" tot "excellent" in. En wijdde hij uit welke fantastische dingen hij allemaal had verricht op dat specifiek gebied. Je kon elk antwoord al raden: (met ernstig gezicht) "Yeah, I'm a very good...". Op den duur begon je te twijfelen of hij het allemaal wel meende, zo overdreven was het wel.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hij heeft behoorlijk wat humor alleen is zijn mimiek niet zo gevarieerd waar je uit kan opmaken of hij nou serieus of grappig is. Ik weet zeker dat Steven geen last heeft van arrogantie.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

haha... stug blijven volhouden hè, Naomi?!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik moet wel.

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Ben je een grote fan dan?

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Het is misschien dan wel geen acteur maar Boris (van Idols 2) heeft echt kapsones en is arrogant!

JonathanTucker

• 764 messages
  • 0 votes

Valt erg mee hoor Stan.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

katie morosky wrote:

Ben je een grote fan dan?

Acteren kan niet maar ik vermaak me met zijn films en ik deel natuurlijk de wijze hoe wij in het leven staan en tegen het leven aankijken. Een geweldig mens lijkt het me.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Boeddhisme bindt!

Is Richard Gere ook niet boeddhist?

Art

• 13507 messages
  • 3658 votes

Yep, Richard Gere is ook een Boeddhist.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

BenicioDelToro wrote:

Boeddhisme bindt!

Is Richard Gere ook niet boeddhist?

Sterker nog, die is heel goed bevriend met de Dalai Lama. Maar het bindt inderdaad.

bebdn

• 1884 messages
  • 1148 votes

Kan je volgen tav Boeddhisme, maar Gere als referentie nemen! Is zowat de grootste slijmbal in het wereltje.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Gere is wel de grootste boeddhist, vandaar dat Gilles hem zeer bewondert.

Het kan zijn, dat Richard een slijmbal is, maar dat doet niks af aan de grote boeddhistische kennis die hij heeft.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Tom Cruise is een goede, inderdaad. Hij is wel knap, en hij is arrogant omdat hij een paar topfilms heeft gemaakt.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Dus omdat Tom Cruise arrogant is heeft hij topfilms gemaakt, of begrijp ik dit nou verkeerd?

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Hij is arrogant, omdat hij in topfilms heeft gespeeld, ja.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Alan Rickman, ik weet niet of dat komt omdat ik hem beter ken als Severus Sneep maar, arrogant is ie wel vind ik.

Benja

• 41 messages
  • 44 votes

Marlon brando blijkt een heel arrogante acteur geweest te zijn heb ik vaak gelezen, madonna kan ik niet luchten of zien gadverdamme wat vind ik dat een vreselijk mens. verder komen nicole kidman,mariah carey en bruce willis op mijn arrogante acteurs lijstje. Nicholas cage vind ik een arrogante kop hebben maar of hij in het echt ook arrogant is weet ik niet.

tinkerbell78

• 26 messages
  • 0 votes

Russel Crowe lijkt mij geen lekkertje, hij is niet alleen arrogant maar ook nog eens agressief ,hij denkt dat ie alles kan maken,die gek ! Tom Cruise is ook stom ,je mag um niet eens nat spuiten met een water pistooltje ,waar is zijn gevoel voor humor man

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.