- Home
- Filmforum
- Film - Spoilers
- Saw (2004)
Saw (2004)
finalman
-
- 1767 messages
- 1579 votes
heeft hij nou een buikje? Wat kan make-up wonderen verrichten zeg 
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11859 votes
In As Good as Dead, een van zijn latere films, is hij gewoon dik!
Nog een paar stills:

Linkin Park zanger Chester Bennington

Naomi Snieckus als Nina en Bobby Dagen (Sean Flannery)

Bobby Dagen

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Krijg er steeds meer zin in!
Chesterrr!
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Die gast op de eerste foto.. Is dat Chester Bennington van Linkin Park?
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11859 votes
Ja.
edit: Nog een andere still met Chester:

Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11859 votes
Nieuwe still van Bobby Dagen (Sean Flannery)

JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
nice, dit zijn toch plaatjes uit deel 7 of niet? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nog even, en ik kan gaan!
Kommaarop!
mathias2010
-
- 13 messages
- 4 votes
ik vind de films dus echt wel cool. In andere horrorfilms worden ze meestal gewoon afgemaakt zonder reden. maar in saw is er altijd wel een reden en kunnen ze nog voor vechten om te blijven leven. ik hoop dat er nog een paar delen komen. want die adam van saw 1 kan ni dood zijn. want wie trok al die foto's adam studeerde fotografie of zoiets dus hij moet gewoon nog leven.
Chris Redfield
-
- 29 messages
- 63 votes
ik vind de films dus echt wel cool. In andere horrorfilms worden ze meestal gewoon afgemaakt zonder reden. maar in saw is er altijd wel een reden en kunnen ze nog voor vechten om te blijven leven. ik hoop dat er nog een paar delen komen. want die adam van saw 1 kan ni dood zijn. want wie trok al die foto's adam studeerde fotografie of zoiets dus hij moet gewoon nog leven.
heb je alle delen goed gezien?
dan weet je dat Adam dood is 
mathias2010
-
- 13 messages
- 4 votes
natuurlijk heb ik alle delen goed gezien film1 is adam gebonden aan zijn linkervoet maar in film 2 is iemand gebonden aan zijn rechtervoet ook is het kogelgat ergens anders
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11859 votes
In Film > Nieuws > vragen over saw:
ik wil het met jullie hebben over saw. of er nu nog een 8ste deel komt of ni of mischien nog andere vragen
Lionsgate heeft pasgeleden in een interview gezegd dat we Saw in de toekomst zeker terug zullen zien. Dat kan natuurlijk een nieuw deel zijn, maar net zo goed een remake.
Adam is dood. In Saw 3 zit een flashback waarin je ziet dat Amanda Adam uit zijn lijden verlost. Duidelijker dan dat kan niet lijkt me.
mathias2010
-
- 13 messages
- 4 votes
ja je hebt gelijk ik heb het terug gezien