- Home
- Filmforum
- Film - Spoilers
- Meest onbevredigende einde
Meest onbevredigende einde
Hayabusa
-
- 453 messages
- 115 votes
Meest recent Jumper, de hele film heeft niet eens een fatsoenlijk plot.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Was niet zo slecht als I Am Legend. Het enige wat slecht was aan de film.
Mee eens. Echt een raar einde. Jammer, want dat geeft de hele film een bittere na smaak.
Hayabusa
-
- 453 messages
- 115 votes
Valt wel mee, ik vond de einde van I am Legend wel wat realistischer dan de meeste Amerikaanse films, waar de hoofdrolspeler het altijd overleefd en gelijk een happy ending erbij.
Will Smith moest gewoon dood, de film heet niet voor niet "I am Legend", zijn legende leeft voort.
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8963 votes
Alleen is die film niet echt bepaald legendarisch.
Heb vandaag No Country For Old Men gezien....'t was wel een leuke film, niet echt gelijk beste film van (2007/2008?) waard naar mijn mening, maar ik vatte dat einde alleen niet.
'And then I woke up...' TLJ is the Old Men ofzo?
FinkPloyd
-
- 642 messages
- 1964 votes
TLJ is the Old Men ofzo?
Dat leek me wel duidelijk ja.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Met stip op een Running Scared.
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Indiana Jones 4 en War of the worlds, what the fuck dacht ik dan bij mijn eigen.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Incredible Hulk, de nieuwe versie. Prima Hollywoodvermaak, maar het einde liet wel erg veel vragen open.
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Shawshank Redemtion vind ik zo'n goede film dat ik iedere keer weer baal als hij afgelopen is......ook de manier waarop hij eindigt smaakt gewoon naar meer!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
1. Veronica Mars (de tv-serie): Sorry, maar Logan die bedreigd wordt door de maffia, Keith die zijn baan heeft opgeofferd voor zijn dochter en in de gevangenis zit en Veronica die geheel alleen in de regen de straat uit loopt...dat is geen einde, dat is pure marteling.
2. Pirates Of The Caribbean: At World's End: Will die eens in de 10 jaar bij zijn geliefde Elizabeth mag zijn en Jack Sparrow die aan de kant is gezet door zijn crew die net als hij op zoek zijn naar de fontein van eeuwige jeugd; what ever happened to happy endings?
3. The Lord Of The Rings: The Return Of The King: Oké, ze hadden zich aan een boek te houden, maar het punt waar we drie films op hebben gewacht doet zich zo snel aan dat er haast geen woorden voor zijn. Pats boem, Midden Aarde is gered...als dan ook nog eens de film was afgelopen, nee, we moeten een half uur lang naar Jackson's versie van een goed einde kijken. Bah, wat een teleurstelling.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Met stip op 1: The Mist (van Stephen King) My god echt hoor dat einde kan gewoon niet! Echt het meeste fucked up einde ooit! Eerst al zoveel moeite gedaan om die film af te kijken, en dat krijg je zoiets als einde...bleeeeggh! 
rcksn
-
- 36 messages
- 101 votes
Valt wel mee, ik vond de einde van I am Legend wel wat realistischer dan de meeste Amerikaanse films, waar de hoofdrolspeler het altijd overleefd en gelijk een happy ending erbij.
Will Smith moest gewoon dood, de film heet niet voor niet "I am Legend", zijn legende leeft voort.
ik vond het einde niet echt realistisch hij had makkelijk de granaat op de grond kunnen gooien en mee kunnen gaan in dat luik in de muur.
Havoc
-
- 53 messages
- 28 votes
Van No Country For Old Men verschoot ik toch zeer hard. Wat een tegenvaller die laatste 20min
Ook van Anyway the Wind Blows had ik dit
Dit zijn zo de 2 laatste filmen die ik heb gezien em teleurstelden naar het einde toe
RedLine
-
- 298 messages
- 1418 votes
Mee eens. Echt een raar einde. Jammer, want dat geeft de hele film een bittere na smaak.
Dan moet je het alternative einde bekijken die bevalt je meer dat heb ik ook gedaan.
gebruiker_56935
-
- 433 messages
- 0 votes
2. Pirates Of The Caribbean: At World's End: Will die eens in de 10 jaar bij zijn geliefde Elizabeth mag zijn en Jack Sparrow die aan de kant is gezet door zijn crew die net als hij op zoek zijn naar de fontein van eeuwige jeugd; what ever happened to happy endings?
Ik komt toch nog een nieuwe pirates?
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Ja klopt. Overigens vond ik deel 3 van pirates helemaal geen onbevredigend einde, even inhakend op de quote van Angrod_Pallanén. Will vond ik maar een irritante lul die niet kan acteren. Ik ben ook blij datie niet in deel 4 mee doet. En jack sparrow heeft op zijn beurt weer de bemanning te pakken, door de kaart te stelen. Bovendien komt er nog een deel, en wellicht zullen we daarin meer zien.
Aapje81
-
- 2227 messages
- 5185 votes
Spookfilms zijn over het algemeen gezegend met een waardeloos einde, nooit wordt iets fatsoenlijk verklaard.
Aapje81
-
- 2227 messages
- 5185 votes
Cache van Hanneke vond ik overigens ook een onbevredigend einde hebben
Filmkriebel
-
- 9951 messages
- 4645 votes
Spookfilms zijn over het algemeen gezegend met een waardeloos einde, nooit wordt iets fatsoenlijk verklaard.
Waarom moeten er altijd verklaringen zijn?? Film is ook geen wetenschap. De film "Limbo" van Sayles heeft een ongelooflijk onbevredigend einde, maar ik snapte wel waar hij naartoe wilde hiermee. Ook Pirates of the Caribbean : at world's end kan ik geen spetterende afsluiter van een trilogie noemen. Jammer dat ze hier een vierde aflevering aan willen breien.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5735 votes
Changeling had ook wel een kuteinde, maar eigenlijk zou het wel erg cliché zijn als het kind gevonden zou worden.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Eastern Promises. Het eindigt plotseling uit het niets. Best balen want ik had nog minimaal een half uur verwacht.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Na een briljante shoot-out tussen niet twee, maar maar liefst drie man en ook nog er na een lekkere cynische toegift,
kan ik dat toch echt geen slecht einde noemen, hoor!
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Misschien door die onzinnige samenloop van toevalligheden net na de schietpartij wat in mijn beleving de film een volledige ster heeft gekost.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
het is wel niet het meest onbevredigende einde ooit dat ik al gezien heb, maar vond hem wel slecht...
Lees mijn recensie voor meer info.