- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Ergernissen in de bioscoop
Ergernissen in de bioscoop
Sol-
-
- 216 messages
- 87 votes
Was vorige week in Sarajevo voor het filmfestival. Voor 2 a 3 euro naar de film. Grandioos! Ik heb 20 films gezien.Nu weer terug in Nederland en... mijn thuisbioscoopje staat weer aan.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
weet nog goed toen ik naar Alien Vs Predator ging gaan kijken dat er 3 rijen achter mij een stel meiden zaten die met elke sterf scene zaten te lachen.
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
´n 1,90 meter lange Pool voor me in een volgeboekte zaal.
Achmed
-
- 550 messages
- 0 votes
Was vorige week in Sarajevo voor het filmfestival. Voor 2 a 3 euro naar de film. Grandioos! Ik heb 20 films gezien.Nu weer terug in Nederland en... mijn thuisbioscoopje staat weer aan.
Je had naar Bihac moeten gaan (is niet al te ver van Sarajevo). Bioscoop kaartje 1 Euro 
Enu ik erger me het meest aan mensen die te hard praten in de bios, en die steeds vertellen wat er gaat gebeuren (ik haat spoilers zeker als ik al een kaartje voor de film heb gekocht)
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Wat niet,ik erger me kapot aan alles,anders zou ik elke week naar de bios gaan,maar hoe leger de zaal,hoe beter.
Toen ik naar ' the curious case of benjamin button' ging zat ik in een volle zaal.
Naast me zat me wijffie,maar aan de andere kant naast me zat een wijf met d'r vriend.
En die zat bij elke scene een opmerking tegen dr vriend te maken,echt alles besprak ze,op een gegeven moment ga je je zo irriteren dat je gaat wachtten tot ze wat zegt en ze kon gewoon geen minuut d'r bek houden.
Na de pause natuurlijk ook een zak chips in d'r klauwen.
Dus ik ging met me nagels op de gedeelde leuning zitten krassen,om haar te irriteren,tja kinderachtig maar kon me niet schelen.
Na 10 minuten dat te doen vroeg ze of ik ermee kon stoppen.
Ik zeg ja,als jij niet elke 10 seconden je bek opentrekt.
Ze keek me raar aan,maar was bijna de rest van de film stil.
Normaal zeg ik zoiets al veel eerder,maar om de een of andere reden deze keer niet.
Groepen jongeren kunnen ook irritant zijn,die willen zich altijd uitsloven tegenover elkaar,dus zullen nooit een film uitkijken zonder elkaar te dienen van een paar one-liners die ze zelf als uitermate grappig bestempelen.
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
gewoon, in het algemeen mensen die te veel herrie maken.
te veel ouwehoeren, te hard kraken, geen rekening houden met een ander etc.
en 1 ander ding:
als je de bios uitloopt en rond kijkt, valt het me elke keer weer op wat een bende mensen er van maken.
OVERAL popcorn, snoepwikkels, omgevallen lekkende bekers, chips, karton, M&M's etc etc
echt een ongelooflijke zwijnenstal.
gewoon alles achter je hol neerdonderen, ongelooflijk....
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Het is inderdaad een ongelooflijke troep als de film is afgelopen. Maar ja dat is de maatschappij van nu, de meeste mensen vinden het erg veel moeite om hun spullen in de prullenbak te gooien of netjes op te ruimen.
Ik irriteer me ook altijd aan mensen die hardop praten tijdens de film of echt keihard gaan zitten lachen als het grappig is. Ook heel irritant zijn kinderen die met hun ouders naar een film voor 16+ komen en dan toch heel vervelend gaan lopen doen.
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
kinderen zijn sowieso vervelend, altijd, in alles
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik irriteer me ook altijd aan mensen die hardop praten tijdens de film of echt keihard gaan zitten lachen als het grappig is.
Heel vervelend ja. Laatst had ik dat nog, bij Gomorra. Zo'n stel van middelbare leeftijd waarvan de man na letterlijk elke scène zijn commentaar moest leveren. Mijn vriend heeft op een gegeven moment maar gevraagd of ze stil wilden zijn en gelukkig luisterden ze. Maar wat een vervelende mensen zeg!
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Als je te laat in de bios komt en de goeie plekken zijn al bezet, kan ik gelijk een stuk minder van een film genieten. Kut plaatsen zijn zo hinderlijk. Of naast iemand zitten die stinkt. Vreselijk. Of iemand die naast je aan het nagelbijten is. Of dat je naar film kijkt zonder pauze, en je moet op de helft naar het toilet. Dat heb ik zo vaak gehad. Je wilt niets missen en je zit niet relax naar de film te kijken.
Jeetje, waarom ga in in godsnaam naar de bioscoop!?
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Als je te laat in de bios komt en de goeie plekken zijn al bezet, kan ik gelijk een stuk minder van een film genieten. Kut plaatsen zijn zo hinderlijk. Of naast iemand zitten die stinkt. Vreselijk. Of iemand die naast je aan het nagelbijten is. Of dat je naar film kijkt zonder pauze, en je moet op de helft naar het toilet. Dat heb ik zo vaak gehad. Je wilt niets missen en je zit niet relax naar de film te kijken.
Jeetje, waarom ga in in godsnaam naar de bioscoop!?
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Wij hebben wel grote bioscopen a la pathe met de blockbusters maar ook een kleiner bioscoopje waar de meer serieuze films a la 'in to the wild' draaien gelijk,of nadat ze in de grote bioscoop gedraaid hebben.
De serieuze films,drama's dus vooral,worden niet bezocht door die kutjeugd,het is relax sfeertje,intiem.
Alleen zie ik dat soort films net zo lief op tv,juist de blockbusters met mooie special effects zie ik graag op een groot doek,maar daar komt die jeugd weer op af.
Een film als fast & furious kijk ik zowiezo niet in de bios,trekt alleen maar jeugd aan.
Wolverine wil ik heengaan maar wacht nog ff...
Als ik met vrienden ben en er zijn irritante mensen,onderneem ik snel aktie,ze het duidelijk maken.
Als die mensen dan asociaal zijn en zelfs doorgaan nadat je ze duidelijk maakt hoe irritant ze zijn dan doe ik er dan wat aan,maar als ik met me wijffie ben heb ik geen zin in gezeik,gewoon een rustig avondje,dus maar thuis voor de tv met een dvd-tje van fast & furious...
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Als ik met vrienden ben en er zijn irritante mensen,onderneem ik snel aktie,ze het duidelijk maken.
Stel dat je helemaal alleen bent?
Dan moet je toch ook iets doen, of kan je alleen met je vrienden? 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
of echt keihard gaan zitten lachen als het grappig is.
Lachen als het grappig is? Het moet echt niet gekker worden hoor...
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Stel dat je helemaal alleen bent?
Dan moet je toch ook iets doen, of kan je alleen met je vrienden?
Ja natuurlijk,ik bedoel niet dat ik alleen met vrienden durf,en zeg al 'ik onderneem aktie' en niet ' we' 
Maar ik ga nooit alleen,met vrienden of met het vrouwtje,en heb zowiezo geen zin in gezeik maar met het vrouwtje ontloop je het net toch iets meer,omdat je dan iemand hebt om echt rekening mee te houden...
Dat bedoelde ik Nomakie 
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
OO god.
ik was 3 jaar geleden met me pa naar de davinci code.
Iedereen zit op een andere plaats dan op hun kaartje staat, maarja wie gaat er nu moeilijk over doen.
komt er een stel aanzetten, die 10 minuten te laat zijn, kijken op hun kaartje en zien bijv rij 3 stoel 10, maarja daar zitten opeens andere mensen. Maar op de plek van die mensen zit ook iemand anders.
dus het stel wat te laat was, wou persee op die plek zitten, zijn ze naar de leiding van de bioscoop gegaan, moest de film op pauze gezet worden, zodat iedereen op de goede plaats kan zitten. Dat werd een hele stoelendans als 250 mensen moeten verplaatsen.
Mensen kom gewoon op tijd naar de film, je zit niet op school ofzo.
Anders heb je eenmaal een mindere plek .
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Als ik een kaartje heb waar mijn plaats op staat wil ik ook die plaats hebben natuurlijk. Groot gelijk dat ze naar de leiding van de bioscoop zijn gegaan.
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
In geval van vaste stoelen ben ik het daar wel mee eens, maar mensen die te laat komen en ronduit voor andermans beeld gaan staan, die gun ik geen seconde plezier van de film.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Nee daar heb je gelijk in maar kwaad worden omdat iemand op je plaats zit is toch echt wel terecht.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
behalve als je 10 minuten nadat de film begonnen is binnekomt, terwijl je gemakkelijk ergens anders kan zitten, want die zalen tegenwoordig zitten in Zeist halfvol.
TubeHead
-
- 27 messages
- 11 votes
Of naast iemand zitten die stinkt. Vreselijk.
Ohh nu je het daar over hebt...
Had dat in Antwerpen.. Zat er een belgische ( goh ) man naast me in zown oud gebreide truitje... oohhhh wat meurde die !! vieze ouwe vetzak dat het er was..
Hing helemaal naar één kant richting mn maat toe... zag er wel best gay uit.
Volgende keer een wunderbauw mee nemen en onder mn neus knopen.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
OO god.
ik was 3 jaar geleden met me pa naar de davinci code.
Iedereen zit op een andere plaats dan op hun kaartje staat, maarja wie gaat er nu moeilijk over doen.
komt er een stel aanzetten, die 10 minuten te laat zijn, kijken op hun kaartje en zien bijv rij 3 stoel 10, maarja daar zitten opeens andere mensen. Maar op de plek van die mensen zit ook iemand anders.
dus het stel wat te laat was, wou persee op die plek zitten, zijn ze naar de leiding van de bioscoop gegaan, moest de film op pauze gezet worden, zodat iedereen op de goede plaats kan zitten. Dat werd een hele stoelendans als 250 mensen moeten verplaatsen.
Mensen kom gewoon op tijd naar de film, je zit niet op school ofzo.
Anders heb je eenmaal een mindere plek .
Jullie hadden met de hele zaal de hele film popcorn moeten gooien naar die mensen.
Ik wist niet dat je dat nog steeds had,erg erg lang geleden dat ik nog op een vaste plek plaatsnam...
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Jullie hadden met de hele zaal de hele film popcorn moeten gooien naar die mensen.
Ik wist niet dat je dat nog steeds had,erg erg lang geleden dat ik nog op een vaste plek plaatsnam...
Het ergste is, dat onze bioscoop (Figi In Zeist)
Geen Popcorn Verkoopt!!
Wel m&m's , die komen alleen wat hard aan.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Geen Popcorn Verkoopt!!
Prima toch voor dat soort mensen.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Geen Popcorn Verkoopt!!
Figi Zeist heeft qua films toch niets te bieden.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Net nog even naar de prijzen gekeken voor Metropolis Antwerpen...
Kinepolis - Metropolis Antwerpen - info
film 3D
normaal tarief 11,00
Film 35mm / digitaal*
normaal tarief 9,00
Film kijken is de laatste tijd toch wat duurder geworden ...
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
. Ook heel irritant zijn kinderen die met hun ouders naar een film voor 16+ komen en dan toch heel vervelend gaan lopen doen.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Ook irritant als het pauze is en je wilt ff een drankje halen en er staan 40 mensen voor je in de rij...
Pauze is om ff te relaxen,ff bellen of roken of chillen,niet om in een massa te wachtten op een drankie...
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik heb ook een hekel aan pauze. Gelukkig hebben ze dat bij Pathe niet...