- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- Kerstfilms
Kerstfilms
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
miracle on 34th street is ook Elk jaar op tv met kerst..(versie '94)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Dit moet jij of mikoz mij toch eens uitleggen... Buiten het gegeven dat ik het een matige film vind leg ik ook de link met kerst niet
Het speelt zich rond kersttijd af. Kidman en Cruise pakken nog samen cadeaus in 
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
It's a Wonderful Life inderdaad. En Smoke !
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Het speelt zich rond kersttijd af. Kidman en Cruise pakken nog samen cadeaus in 
OK, maar dat is toch pas helemaal op het einde? Nouja, ik vind het in ieder geval zeker geen kerstfilm
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13393 votes
Oja Trading Places kijk ik ook elk jaar wel. Leuke film.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
- How the Grinch Stole Christmas
- A Charlie Brown Christmas
- Ernest Saves Christmas
- I'll Be Home for Christmas (1998)
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel is ook een film die ik graag zie met Kerst 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik ben ook benieuwd naar "Christmas with the kranks" met Tim Allen. Ik wilde hem vorig jaar al zien, maar hij was nergens te bekennen. Zeker een film die ik dit jaar wel wil zien.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
- A Muppet Christmas Carrol
- Love Actually
- Home Alone I & II
- The Nightmare Before Christmas
- Trading Places
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Scrooged, Its a Wonderfull Life en de beste is National Lampoons Christmass Vacation.
Ook de moeite waard: The Santa Clause en Jingle all the Way.
Wat niet genoemd is nog, maar wat zeker een van de beste films is om een goed en warm "kerst"gevoel (gaat over Thanksgiving, maar het idee is hetzelfde) te krijgen is: Planes, Trains and Automobiles
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
OK, maar dat is toch pas helemaal op het einde? Nouja, ik vind het in ieder geval zeker geen kerstfilm
Nee hoor, ze pakken al eerder cadeaus in. Daarbij kun je tijdens de film allerlei kerstelementen zien. Niet dat ik de film met kerst aan ga zetten overigens 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Toevallig dat ik nu Stalag 17 heb gekeken en er daar ook een paar leuke 'kerstscenes' inzitten, vooral het zingen van kerstliederen door de mannen
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik ben ook benieuwd naar "Christmas with the kranks" met Tim Allen. Ik wilde hem vorig jaar al zien, maar hij was nergens te bekennen. Zeker een film die ik dit jaar wel wil zien.
Één tip : zit Christmas with the Kranks na een uur uit en kijk het laatste half uur NOOIT 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
De Harry Potter-films zijn leuk om met Kerst te kijken.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Tomten Är Far Till Alla Barnen (1999)
Alternatieve titel: In Bed With Santa
Is echt een hilarische en goede kerstfilm. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Gisteren nog eentje gezien: Borrowed Hearts (1997)
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Één tip : zit Christmas with the Kranks na een uur uit en kijk het laatste half uur NOOIT 
Zo zo. Is het zo erg?
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Dit moet jij of mikoz mij toch eens uitleggen... Buiten het gegeven dat ik het een matige film vind leg ik ook de link met kerst niet
Buiten dat de film in de winter is opgenomen en er geweldige scenes zijn waarin Cruise buiten door de straten loopt , is het ook gewoon kerstmis in de film , is dat je niet opgevallen ?
Plus het feit dat de film gewoon warme scenes heeft , erg leuk om samen met vriend of vriendin op de bank te kijken.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Overgens is Misery ook een geweldig goede kerstfilm.
Eentje voor op een spannende kerstavond 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Edward Scissorhands. Ookal zit er een gedeelte in dat zich in hartje zomer afspeelt, het is toch wel een mooie kerst film...
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
The Santa Clause en Home alone 1 en 2 zijn van die typische kerstfilms die ik eigenlijk ook gewoon heel leuk vind
Iets minder de nadruk op kerst maar even toepasselijk en ook gewoon heel goeie film: the family man met Nicolas Cage
dannyB
-
- 83 messages
- 20 votes
Niet te vergeten: National Lampoon's Christmas Vacation!
EddieBowz-fan
-
- 34 messages
- 0 votes
beste kertfilms van mij zijn:
Home Alone1
Home Alone2
Home Alone3
Surviving Christmas
Cheaper by The Dozen