- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- Horror
Horror
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dat bedoel ik eigenlijk. Begin eenvoudig, en als het lekker loopt dan je bouw je het toch uit. Nou ik bemoei er verder niet mee. Maar als je graag wilt discussieren en vervolgens kap je discussies af, schiet niet op.
Left4Dead
-
- 3240 messages
- 3691 votes
Dat kun je toch in een Excel sheet makkelijk bijhouden?
Yep, had ik al eerder gemeld maar je kunt zelfs die sheet of Worddoc online zetten en een ieder kan (eventueel na downloaden) dan via zoekopdracht zien of de film al de revue gepasseerd is. Niet moeilijk doen als het makkelijk kan, probleem één getackeld.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Yep, had ik al eerder gemeld maar je kunt zelfs die sheet of Worddoc online zetten en een ieder kan (eventueel na downloaden) dan via zoekopdracht zien of de film al de revue gepasseerd is. Niet moeilijk doen als het makkelijk kan, probleem één getackeld.
Dat was ook mijn idee met een excel sheet te werken. Online zetten lijkt me een goed idee. 
10 nominaties tja het maakt het natuurlijk makkelijker om te kiezen maar wie mag dan gaan bepalen welke de nominaties zullen zijn? Laten we eerst bekijken hoe dit loopt.
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3848 votes
Laten we het ondertussen nog eens over een film hebben
Ik heb net Splinter gezien. Not a complete waste of time, maar ik miste toch het één en ander. Bv. een goed zicht op dat wezen. De camera ging zo snel heen en weer dat je het nooit echt goed te zien krijgt. Lijkt me zonde voor de make-up artiest.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik zie hele slechte films in dat lijstje staan maar ook een paar classics. Ik ben wel nieuwsgierig naar Reversal.
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Ik heb net Splinter gezien. Not a complete waste of time, maar ik miste toch het één en ander. Bv. een goed zicht op dat wezen. De camera ging zo snel heen en weer dat je het nooit echt goed te zien krijgt. Lijkt me zonde voor de make-up artiest.
Eens.. Aardig filmpje maar veel te snel en schokkerig ge-edit en gefilmd om echt tof te worden...
- Ben zelf gisteren weggeblazen door The Sleeper (2012). Wordt vreemd genoeg door vrijwel iedereen afgedaan als een kutfilm, maar ademt werkelijk waar sfeer, heeft een aantal toffe kills en ziet er voor een productie van 30,000 dollar zeer professioneel uit.. Spot-on review op dread central: Sleeper, The (DVD) - Dread Central - dreadcentral.com
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik denk dat ik maar eens wat van die Horror films ga binnenhalen als dat lukt.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2567 votes
Ik vond het een fijn horrortje en heb hem hier op BR liggen...aanradertje voor de andere kijkertjes.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
- Ben zelf gisteren weggeblazen door The Sleeper (2012). Wordt vreemd genoeg door vrijwel iedereen afgedaan als een kutfilm,
Jij zou die Dude Bro Party Massacre 3 trouwens enorm kunnen waarderen ("gok" ik zo).
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
Nee, inderdaad! Ik ben een (jonge) kerel.
.
Jawel jawel
.
Haal jij snel die vingertjes even van je toetsenbord.
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Die heb ik al een tijdje op het oog inderdaad. Klinkt veelbelovend!
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik zie hele slechte films in dat lijstje staan maar ook een paar classics. Ik ben wel nieuwsgierig naar Reversal.
Ja, ik ook ik heb Tamme zitten pushen om een nominatie te doen ondanks zijn drukke agenda 
Kondoro0614 doe onze arme Tamme geen pijn, want hij moet zo verschrikkelijk hard werken en is zo moe als ie thuis komt. Je moet dat begrijpen dat ie dan al eens gekke dingen
zegt 
tattoobob heb je een grote collectie van horror op BR/DVD?
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Zo te lezen heeft de regisseur afgekeken van de film House of Wax (2005), die overigens goed te pruimen is. 
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2567 votes
alexspyforever ja ik heb best veel op BR en ook heel wat op harde schijf maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk alleen maar de films op BR heb en koop als ik ze echt vet vind en een hoge herkijkwaarde heeft.
Tevens heb ik nauurlijk ook andere genre's maar horror is altijd topfavoriet geweest.
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
Zo te lezen heeft regisseur afgekeken van de film House of Wax (2005), die overigens goed te pruimen is.
Kameraad van mij was ook erg te spreken over deze film. Ik heb hem klaar staan als ik op vakantie ben!
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
alexspyforever ja ik heb best veel op BR en ook heel wat op harde schijf maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk alleen maar de films op BR heb en koop als ik ze echt vet vind en een hoge herkijkwaarde heeft.
Tevens heb ik nauurlijk ook andere genre's maar horror is altijd topfavoriet geweest.
Idem dito voor mij. De horror, thriller en mystery liggen bij mij wel in dezelfde schuif. De andere genres heb ik door de jaren flink afgebouwd omdat die de minste kans hebben om te worden herbekeken
Mijn suspense collectie zoals ik ze noem bestaat momenteel uit 78 originelen op DVD of BR. Dat is niet overdreven maar daar zitten ook enkele boxen en double features bij. Dus ik heb er ergens in de 80. Op harde schijf heb ik ook nog wel redelijk wat staan en als daar wat tussen zit dat ik echt goed vind nadat ik die heb gezien dan schaf ik die ook aan.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Kameraad van mij was ook erg te spreken over deze film. Ik heb hem klaar staan als ik op vakantie ben!
Veel plezier met kijken maar wat een pauper film was dat. Tis maar wat iemand goed vind.
De echte noemenswaardige horrors van de laatste tijd vind ik Texas Chainsaw Massacre remakes. Ook Rob Zombie zijn versie vvan Halloween of Devils Rejected en behoorlijk zieke film Martyrs.
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
Veel plezier met kijken maar wat een pauper film was dat. Tis maar wat iemand goed vind.
De echte noemenswaardige horrors van de laatste tijd vind ik Texas Chainsaw Massacre remakes. Ook Rob Zombie zijn versie vvan Halloween of Devils Rejected en behoorlijk zieke film Martyrs.
We zullen zien Raffael. Hij vond alleen het einde bagger maar voor de rest wel goed zei die, dus ik laat me eigen verassen .
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
We zullen zien Raffael. Hij vond alleen het einde bagger maar voor de rest wel goed zei die, dus ik laat me eigen verassen .
Eerst zien dan geloven. Ik vind het nog slechter als mensen films afkraken en nooit gekeken hebben. Dat is zo slecht.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Ik vind het precies andersom. Het begin sprak me niet zo aan maar ja, dat is meestal bij mij want het leuke komt bijna altijd later (in het horror genre).
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Eerst zien dan geloven. Ik vind het nog slechter als mensen films afkraken en nooit gekeken hebben. Dat is zo slecht.
Ik volg je even niet, ik heb hier dat toch nog niemand zien doen?
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2567 votes
Idem dito voor mij. De horror, thriller en mystery liggen bij mij wel in dezelfde schuif. De andere genres heb ik door de jaren flink afgebouwd omdat die de minste kans hebben om te worden herbekeken
Mijn suspense collectie zoals ik ze noem bestaat momenteel uit 78 originelen op DVD of BR. Dat is niet overdreven maar daar zitten ook enkele boxen en double features bij. Dus ik heb er ergens in de 80. Op harde schijf heb ik ook nog wel redelijk wat staan en als daar wat tussen zit dat ik echt goed vind nadat ik die heb gezien dan schaf ik die ook aan.
Ik zal ze ook eens tellen......het zijn er heel wat.
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
Daar heb je er genoeg van rondlopen hier..
.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Nee dat is gewoon wat ik vind en heeft niets met jullie te maken.
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
Ik denk dat hij het algemeen bedoelt en niet gericht op een persoon.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik denk dat hij het algemeen bedoelt en niet gericht op een persoon.

Ik heb een paar films gevonden uit die lijst dus ga ik alsnog ff kijken of het wat is. Helaas geen REVERSAL maar zal nog vrij nieuw zijn denk ik. Nee ik wil geen DVD versie lol. Kijk alleen in HD.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2567 votes
De echte noemenswaardige horrors van de laatste tijd vind ik Texas Chainsaw Massacre remakes.
Ik weet niet of jij de laatste remake versie heb gezien maar die was om te janken zo slecht....echt triest.
Wel ben ik benieuwd naar de nieuwe versie die komen gaat van ons welbekende franse duo(de makers van A,l Intrieur) dat kan bijna niet mis gaan.
House of wax(2005).....kep slechtere horrors gezien trouwens.
En over Martyrs.......tis nou al zo vaak gemeld dat dat een brute film is,hij is ook geweldig...maar iedereen weet het nou wel,kom eens met ander bruut matriaal.
Al ben ik wel benieuwd naar de u.s.a remake 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Voel je vrij om er zelf een aantal te noemen, Bob
. Ik ben één en al oor wat betreft brute gore en splatter!
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3848 votes
Als het brute gore en splatter is wat je wil : Snuff 102 en Gurotesuku
Niet films die ik ga herbekijken maar ze komen wel in aanmerking qua gore.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Meer brute films
Blijft persoonlijk