- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- Horror
Horror
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3846 votes
Wanneer wordt de persoon gekozen die de film van de week mag kiezen. Bepaalde dag en uur?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik ga nu de lijst door de randomizer halen om te bepalen wie de nominatie mag doen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
There were 25 items in your list. Here they are in random order:
I Didn't Come Here to Die (2011) (Shinobi)
The Bay (2012) (galaxydriver32)
Altered (2006) (Alexander1900)
Communion (1976) (alexspyforever)
Dellamorte Dellamore (1994) (unreallerke)
Hellraiser (1987) (606)
Sinister (2012) (Kondoro0614)
Alone (2007) (¿?ImAmused?¿)
Contracted (2013) (leatherhead)
The Thing (1982) (thriller97)
Starry Eyes (2014) (tattoobob)
Sexykiller, Morirás por Ella (2008) (DonOswaldo)
Burnt Offerings (1976) (Flat Eric)
Midnight Movie (2008) (Hollywood007)
Shiryo no Wana (1988) (jordandejong)
Dude Bro Party Massacre III (2015) (jeroentjuhhhhh)
Candyman (1992) (Left4Dead)
¿Quién Puede Matar a un Niño? (1976) (arno74)
Phantasm (1979) (mikey)
Pet Sematary (1989) (Raffael77)
Magic Magic (2013) (Fortune)
Dagon (2001) (Gang_Star)
Adam Chaplin (2011) (Boeikens)
Welp (2014) (maerk)
Reversal (2015) (HALVE TAMME.)
Dit wil zeggen dat Shinobi 24 u de tijd krijgt om de film van de volgende week te kiezen uit bovenstaande lijst van films (dus ten laatste morgen 20 u moet hij zij keuze bekend maken). Hij mag echter niet zijn eigen nominatie kiezen.
Maakt Shinobi geen keuze binnen de aangegeven tijd dan mag Alexander1900 een keuze maken. (Galaxy is op verlof en heeft traag internet dus ik ga hem daarom niet als plaatsvervanger aanduiden.)
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2551 votes
Leuk, dan kies ik voor Sexykiller, Morirás por Ella (2008).
Een vrij onderbelichte film die het verdient om gezien te worden door fans van het genre.
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3846 votes
Ik ga hem deze week proberen ergens te vinden en te bekijken!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Heeft een DVD-release gehad (Shock Film) in Nederland. Een andersoortige Spaanse horror/komedie; best de moeite waard.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ha, niet verwacht dat mijn nominatie kans had met zoveel interessante titels.. Leuk! 
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3846 votes
thx Alexander1900
en proficiat DonOswaldo
nightbreed
-
- 3360 messages
- 5029 votes
Ik zie dat ik leven in de brouwerij heb gebracht. 
Ik had trouwens niet eens in de gaten dat het om een serie ging. Ik zag de trailer op facebook en dacht dat het een film was. Mijn nederige excuses. 
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
Nondeju weer niet gewonnen niet eens dichtbij xD
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Bedankt om al zo vlug een keuze te maken Shinobi
Ik ga deze ook proberen te bekijken.
Film van de week 13/07-19/07/2015 is dus:
Sexykiller, Morirás por Ella (2008)
Vanaf maandag kunnen er weer nominaties worden gedaan voor de week erop.
Filmkonyn
-
- 163 messages
- 1251 votes
Sorry guys, nieuwe baan en nieuwe vriendin... dus even weinig tijd voor jullie
(kunnen jullie vast wel begrijpen
)
Ik zal kijken of ik onze Spaanse keuze ergens kan pindakazen om het te bekijken, maar komende week wordt het tegen de 40 graden hier, dus ik denk dat ik veel buiten op het terras zit 
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Het script van Sexykiller is geschreven door Paco Cabezas, die zelf ook andere films heeft geregisseerd, zijn laatste was Tokarev, met Nicolas Cage. Van hem (als regisseur) zag ik Aparecidos (2007), geen meesterwerk maar ging wel (2,5*). En van hem als scriptschrijver zag ik Spanish Movie (2009), zeg maar de Spaanse variant van Scary Movie, kon er net mee door (2*). Als het lukt zal ik Sexykiller van de week proberen te bekijken!
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik zie dat ik leven in de brouwerij heb gebracht. 
Ik had trouwens niet eens in de gaten dat het om een serie ging. Ik zag de trailer op facebook en dacht dat het een film was. Mijn nederige excuses.
Is niet erg, ik snap wel dat het niet moedwillig was 
Left4Dead
-
- 3240 messages
- 3691 votes
Sorry guys, nieuwe baan en nieuwe vriendin... dus even weinig tijd voor jullie
(kunnen jullie vast wel begrijpen
)
Ik zal kijken of ik onze Spaanse keuze ergens kan pindakazen om het te bekijken, maar komende week wordt het tegen de 40 graden hier, dus ik denk dat ik veel buiten op het terras zit
Mmmmm...... zit jij er op alle vlakken wel warmpjes bij dus, mazzellaar.. 
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3846 votes
Ik weet niet of dit het juiste topic is om dit te posten, maar ik wil toch even iets delen. Ik wou de link delen maar ik kan het niet terugvinden. Een tijd geleden zag ik een filmpje van een experiment (volgens mij was het Duits). Bij het binnengaan van de bioscoop moest iedereen zijn gsm nummer opschrijven. Daaruit werd dan iemand gepikt. Op het scherm werd dan een meisje achtervolgd door één of andere gek met een masker en gereedschap dat niet bedoeld was om haar manicure te doen
. Het meisje op het scherm vind dan een telefoon en drukt een willekeurig nummer in. Dan gaat de gsm van de gekozen persoon in de bioscoop. Het meisje op het scherm vraagt deze persoon instructies om weg te raken uit het huis van de maniak. Werkte op stemherkenning. De persoon aan de telefoon moest enkel antwoorden met links en rechts. Vandaar ging het filmpje dan weer verder met de gekozen kant. Op het einde raakte het meisje dan buiten en liet de telefoon vallen. De maniak raapt deze dan op en kijkt in het scherm. Griezelig goed! Zo mag horror voor mij wel evolueren.
Is er misschien nog iemand die dit gezien heeft?
leatherhead
-
- 3556 messages
- 1813 votes
Ik zal dat Sexy Killer ding ook eens meepikken binnenkort!
Richard_Voorhees
-
- 2311 messages
- 2135 votes
Ik ben langzaam maar zeker ook wat actiever geworden op het forum van jullie muzikale zustersite (musicmeter), dus wie weet kan ik het hier ook eens proberen. Ik ben alleen nooit zo sterk geweest in het bijhouden en bezoeken van fora. maar ik kan het allicht weer eens proberen.
Begint maandag weer zo'n nieuwe "film van de week" actie? Lijkt me namelijk wel leuk om eens wat voor in te zenden.
Van de bovenstaande lijst werd ik niet heel lang geleden positief verrast door Dellamorte Dellamore (1994)
Een aanrader voor zij die hem nog niet gezien hebben.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Begint maandag weer zo'n nieuwe "film van de week" actie? Lijkt me namelijk wel leuk om eens wat voor in te zenden.
Van de bovenstaande lijst werd ik niet heel lang geleden positief verrast door Dellamorte Dellamore (1994)
Een aanrader voor zij die hem nog niet gezien hebben.
Ja vanaf maandag kan iedere horrorliefhebber weer een horrorfilm nomineren die dan kan worden verkozen als film van de week voor de week erop.
Blij trouwens dat je mee wil doen, jij houdt toch ook wel van wat oudere horror (jaren 70 en eerder) dacht ik, daar heb ik nog niet zo veel van zien passeren tot nu toe.
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
Vandaag weer 3 titels gezien in de horror en / of thriller genre:
- When a Stranger Calls (2006)
Toch wel weer drie films waar ik mij, mijn dagje mee vermaakt heb!
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Vandaag weer 3 titels gezien in de horror en / of thriller genre:
- When a Stranger Calls (2006)
Toch wel weer drie films waar ik mij, mijn dagje mee vermaakt heb!
Wil je hier iets meer bij vertellen, zo zegt dat natuurlijk weinig 
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
Ja, dat kun je vinden in mijn log Johan. Moet ze nog even uittypen. En nee, ben uiteraard niet de horror expert die aan het woord komt
,
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik heb er drie gekeken van dat lijstje en sommige vielen mee maar eentje was echt bagger.
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
Ik heb er drie gekeken van dat lijstje en sommige vielen mee maar eentje was echt bagger.
Welk lijstje?
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3846 votes
Ik denk dat hij het lijstje van film van de week bedoeld. (Ik kam mis zijn natuurlijk
)
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Zo weten we natuurlijk nog geen fluit.
Welke heb je gezien en welke vond je goed en welke slecht?
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Zo weten we natuurlijk nog geen fluit.
Welke heb je gezien en welke vond je goed en welke slecht?