- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- Horror
Horror
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Vandaag weer 3 titels gezien in de horror en / of thriller genre:
- When a Stranger Calls (2006)
2 slappere remakes?
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
'Hij zegt dat hij het lijstje tot zoverre niet hoog heeft zitten.'
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
Prom Night vond ik nog te pruimen maar When a Stranger Calls vond ik matig. Weinig spanning terwijl je zag dat ze het wel probeerden op te bouwen en het had allemaal te veel weg van Scream.
Richard_Voorhees
-
- 2311 messages
- 2135 votes
Vandaag weer 3 titels gezien in de horror en / of thriller genre:
- When a Stranger Calls (2006)
Van dat rijtje heb ik enkel Prom Night gezien en die vond ik niet fantastisch. Persoonlijk ben ik nog steeds wel eens nieuwsgierig naar Vacancy. Misschien binnenkort maar eens bekijken.
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
Van dat rijtje heb ik enkel Prom Night gezien en die vond ik niet fantastisch. Persoonlijk ben ik nog steeds wel eens nieuwsgierig naar Vacancy. Misschien binnenkort maar eens bekijken.
Vacancy is het kijken waard. Niet zo zeer puur gericht op het Horror gebied maar kwa Thriller schiet hij goed op. Je hebt namelijk wel enkele momenten dat je even zit te kijken, wat nu? Maar je de stuipen op je lijf jagen doet ie ook niet echt. Ik heb deze alle drie gekeken op Netflix, weet niet of jij dat ook hebt?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ja, dat kun je vinden in mijn log Johan. Moet ze nog even uittypen. En nee, ben uiteraard niet de horror expert die aan het woord komt
, Ik denk dat ik
Vacancy (2007)
heb gezien maar dat is al een hele tijd geleden en herinner me er ook nog maar weinig van. Is dat die film waarin de de moorden worden gefilmd door de uitbaters?. Misschien verwar ik het wel met een andere film. Er is ook een tweede film van
Vacancy 2: The First Cut (2009)
En daar ben ik vrij zeker van dat ik die niet heb gezien.
Er is ook nog een film waarvan ik de titel kwijt ben. Er worden mensen gefilmd door een moordenaar en die worden getoond op het internet. Niet veel later wordt deze persoon vermoord door de moordenaar die de moord heeft gefilmd en ook op het internet zet. Op die manier ontstaat een kat-en-muisspel.
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
Ik weet niet of je hem hebt gezien alexspyforever maar misschien is Doctor X (1932) wel wat voor jou?
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
Ik denk dat ik
Vacancy (2007)
heb gezien maar dat is al een hele tijd geleden en herinner me er ook nog maar weinig van. Is dat die film waarin de de moorden worden gefilmd door de uitbaters?. Misschien verwar ik het wel met een andere film. Er is ook een tweede film van
Vacancy 2: The First Cut (2009)
En daar ben ik vrij zeker van dat ik die niet heb gezien.
Er is ook nog een film waarvan ik de titel kwijt ben. Er worden mensen gefilmd door een moordenaar en die worden getoond op het internet. Niet veel later wordt deze persoon vermoord door de moordenaar die de moord heeft gefilmd en ook op het internet zet. Op die manier ontstaat een kat-en-muisspel.
Vacancy gaat over een motel in een verlaten gebied. Waar twee mensen stranden die autopech hebben. Wanneer ze daar aankomen merkt de man op dat de moord video's die hij vind op de tv in hun kamer is opgenomen. Hij ziet daarna camera's staan waardoor ze proberen te vluchten en, er ook een soort kat - en - muis spel ontstaat.
Misschien in de buurt van GirlHouse (2014) Ik ken de film niet maar, ik weet wel dat ze daar dan een moordenaar achter hun aankomen wanneer de meid hem blokkeert via de privé chat. In die richting, durf er niet veel over te zeggen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Inderdaad dat is dus Vacancy, nu herinner ik het me weer een beetje meer 
Was best wel ok voor 1 keertje te zien.
En ik ga eens navraag doen omtrent die Doctor X, dank je 
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
- Splinter 7/10
Was een leuke film en veel beter dan verwacht. Misschien een simpele locatie maar kwam aardig in de buurt van Vacancy dat ik ook een prima film vond.
- Welp 6/10
Op zich geen slechte film maar vond de cast niet helemaal top en de film was een beetje traag. Het meest vreemde vond ik het einde dat niet shocking was maar meer van waarom.
- Starry Eyes 1/10
Belachelijk slecht. Er gebeurde vrijwel niets en de foute manier van camera filter stoorde mij de gehele film. Na de scène met de man wilde de makers een ziek einde creëren maar vond het belabberd.
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
alexspyforever, ik weet er nog wel een paar voor je. Ik zal ze hieronder wel even neer zetten zie maar wat je er mee doet.
- Frankenstein Meets the Wolf Man (1943)
Weet niet of je dit handig vind?
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Prom Night is redelijk.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Dit is er eentje van IFC FILMS
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
Wyrmwood, daar is niks mis mee. Vond het nog wel vermakelijk.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Klinkt als Untraceable (2008)
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Girlhouse 6/10
Redelijke film met een prima cast (hoofdrolspeelster cute with brains) maar vond de killer te stuntelig over komen.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik kan niet op de titel komen maar het gaat om zo'n vrouwen killer toch die filmpjes plaats hoe hij .... en die andere raakt geobsedeerd?
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
Tegenvaller.
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3846 votes
Vacancy was voor mij wel ok. Vacancy 2 was bagger.
Naar maggie ben ik ook benieuwd.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik wil Reversal ook zien maar kon hem nog niet binnen halen en dat gold ook voor Maggie. De laatste tijd veel notice & takedowns in DL wereld.
Helaas kon ik MAGIC MAGIC niet meer vinden.
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3846 votes
Untraceable heb ik gezien maar was voor mij een beetje een 13 in een dozijn filmpje
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3846 votes
Ik wil al een tijd grave encounters zien, maar ik weer niet of dit de moeite is. Heefg iemand deze gezien en met welke zou je hem vergelijken qua creepy factor?
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Prom Night is redelijk.
Richard_Voorhees
-
- 2311 messages
- 2135 votes
Ik heb deze alle drie gekeken op Netflix, weet niet of jij dat ook hebt?
(Nog) niet, maar ik zag laatst bij een familielid van mij wat er inmiddels allemaal al op staat. Mede daardoor ben ik toch erover aan het denken om het ook te nemen.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2567 votes
Nou das nog eens het nieuws van de dag.....applaus!!!
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Een redelijke film is een 6/10. Niet vervelend maar ook niet heel goed. Helaas zijn horrors vaak niet heel goed. Ik vind wel dat smaken vaak ver uiteenlopen hier op moviemeter. De één vind hem goed de ander helemaal niet.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik wil al een tijd grave encounters zien, maar ik weer niet of dit de moeite is. Heefg iemand deze gezien en met welke zou je hem vergelijken qua creepy factor?
Grave Encounter vond ik wat aan de saaie kant wat ik mij er nog van kan herinneren.
Ik heb hem staan op 6/10.
Left4Dead
-
- 3240 messages
- 3691 votes
Grave Encounter vond ik wat aan de saaie kant wat ik mij er nog van kan herinneren.
Ik heb hem staan op 6/10.
Een redelijke en een saaie film scoren allebeide 6/10. Ik zou dan voortaan de benaming redelijk saai gaan hanteren, dit is een beetje dubieus.