- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Welkom terug en ja dat is veel sneller dan verwacht.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
@t Brix: Niet veel regen, maar wel veel storm. Én ook veel zon! ben poepie bruin.
@ Eline: Om heel eerlijk te zijn, had ik het voor mijn gevoel wel gezien. Mijn hoofddoelen waren in ieder geval bereikt. O.a ons Landgoed onderhouden. Denk aan ca. 400 olijfbomen bij houden (waaronder knippen van de loten/scheuten) Het maaien van 6 hectare grond, de aangifte regelen van wat gestolen goederen op ons land (waarvan ik alleen de Trimmer die op benzine werkt terug heb gekregen), veel geschreven (dagboek bij houden), heerlijk gegeten, paar keer naar het strand geweest in Sant Carles (25min rijden vanaf ons landgoed in Tortosa) en mijn Spaanse taal opgeschroefd en veel aan "sightseeing" gedaan 
@606: Thnx, en yes i know. Inderdaad eerder dan verwacht. Maar ik heb er wel een goed gevoel aan overgehouden. En buiten dat, mijn moeder wil half April 2 weken gaan met haar vriendin. En dat betekend dat ik de volle mep krijg in ons Hotel qua werk. Én mijn broertje krijgt binnenkort een zoontje, en zijn dochtertje is ook bijna jarig. En anders zou ik dat allemaal moeten missen!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
@606: Thnx, en yes i know. Inderdaad eerder dan verwacht. Maar ik heb er wel een goed gevoel aan overgehouden. En buiten dat, mijn moeder wil half April 2 weken gaan met haar vriendin. En dat betekend dat ik de volle mep krijg in ons Hotel qua werk. Én mijn broertje krijgt binnenkort een zoontje, en zijn dochtertje is ook bijna jarig. En anders zou ik dat allemaal moeten missen!
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Al post ik vrijwel nooit op MovieMeter, ik wilde toch even mededelen dat ik blij ben dat user pippo il buffone weer terug is. Kijk uit naar zijn toekomstige beschrijvingen bij (vooral) Italiaanse klassiekers.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Inderdaad, erg leuke stijl (jammer van de verbeterde interpunctie, en dat zeg ik normaal nooit). 
Korbie
-
- 159 messages
- 0 votes
Ik ben een paar weken afwezig geweest op MovieMeter, en dat komt omdat ik heel erg druk bezig ben geweest met examen. Nu de examens voorbij zijn heb ik een lekker lange vakantie en dus tijd om veel films te kijken (en deze te beoordelen
)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Meneer Bungel heeft zich net uitschreven. 
(Niet nodig toch ...)
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Inderdaad erg jammer van Meneer Bungel. Hopelijk komt hij ooit nog terug.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Offtopic discussie verwijderd, dergelijke zaken horen via PM en/of daarvoor bestemde topics.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Waar is Dreiecke eigenlijk heen? die was het laatste online 18 mei.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zoals dreiecke had aangegeven ( pag 31) kon het herstel wel een paar maanden duren.
Toevallig dacht ik hier laatst ook aan 18 mei idd,al ruim twee maanden niet meer actief
op mm.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Weet iemand waarom Reinbo zich heeft uitgeschreven? Prominente user toch wel?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Weet iemand waarom Reinbo zich heeft uitgeschreven? Prominente user toch wel?
De Site >> Gebruikers >> Afscheid

soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Toch wel een mooi afscheidsbericht.
Edit: Ik reageer dan wel op wat Brix schrijft, maar bedoel niet dat je iets van doen hebt daarmee.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Reinbo kan daar wel tegen joh. Hij kan uitdelen, dan moet hij ook kunnen incasseren. Als hij zelf zegt dat hij niet om die reden is weg gegaan, wie zijn wij dan om dat in twijfel te trekken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Reinbo keert wel weer terug, hij gaat de site en alle discussies best missen. Ik hoop het trouwens ook, hij zorgde wel voor interessante discussies.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Reinbo zien we wel terug.
EDIT moderator gedeelte over gebande user verwijderd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Deel van een discussie verwijderd.
Het bespreken van users (zowel actieve als gebande users) is niet toegestaan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nogmaals enkele berichten verwijderd. Het bespreken van users, al dan niet actief, uitgeschreven of geband, is niet toegestaan op MM.
cucciolo
-
- 491 messages
- 1100 votes
Reinbo keert wel weer terug, hij gaat de site en alle discussies best missen. Ik hoop het trouwens ook, hij zorgde wel voor interessante discussies.
Mee eens. Altijd goed onderbouwde en eigenzinnige bijdragen. Het beste, Reinbo!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Aangezien ik nog gewoon actief ben zal niemand me als dood of vermist hebben willen opgeven vermoed ik, maar vanaf binnenkort ben ik een tijdje niet of nauwelijks actief op MovieMeter. Ik zit vanaf vrijdag 10 weken in New York. Daar schijnen ze ook al internet te hebben, dus ik kan gewoon MovieMeter bezoeken, maar ik reken er niet op dat dit al te vaak gebeurt. Mocht het werkelijk lang stil blijven van mijn kant uit, dan ligt het er in ieder geval niet aan dat ik Reinbo achterna ben gegaan en de site voorgoed heb verlaten 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Veel plezier/succes in New York, en we horen je ongetwijfeld hier nog wel op MM.