- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Met wie staat Iron Man op de foto? Is dat Lara Croft? 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Blegh, carnaval 
Tenzij vrouwen in een strak pakkie rondlopen. Uniform is ook goed
LimeLou
-
- 2048 messages
- 777 votes
Ik ben ook geen carnavalspersoon maar geef toe, de mensen die zich verkleden hebben toch behoorlijk wat ballen (behalve de vrouwen dan)
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hoezo hebben ze ballen? Iedereen hier verkleed zich met Carnaval.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja heeft niet veel met lef te maken. Normaalste zaak van de wereld rond die tijd.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Blegh, carnaval
Precies. Wij Groningers hebben geen verkleedfeestje nodig om ons vijf dagen lang het laplazerus te zuipen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik was altijd verkleed als clown op de lagere school. (ja hadden jullie niet verwacht he?) 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik ben ook geen carnavalspersoon maar geef toe, de mensen die zich verkleden hebben toch behoorlijk wat ballen (behalve de vrouwen dan)
Ik heb een jaar (nouja, niet het hele jaar natuurlijk) als nonnetje door de stad gewandeld, en wanneer je al die andere onnozele mensen ziet is je schaamte zo over. 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Je hebt juist ballen als je je niet verkleed
(sterker nog, bij de meeste cafés kom je niet eens binnen als je niet verkleed bent)
Maar merk vaak dat mensen die er niet mee zijn opgegroeid het niet snappen. Net zo dat ik niks snap van Leidens Ontzet, etc.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Precies. Wij Groningers hebben geen verkleedfeestje nodig om ons vijf dagen lang het laplazerus te zuipen.

-
- 10972 messages
- 2792 votes
Ik was altijd verkleed als clown op de lagere school. (ja hadden jullie niet verwacht he?)
Ik vind jou het hele jaar wel een clown eigenlijk 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Jij ging dus als jezelf? 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Carnaval is gewoon kei gezellig he
Keigaaf(met een zachte g
)
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Haha, ja da's de nummer één angst als je die krater inkijkt dus meteen maar gebruik van gemaakt
Nogmaals thanks iedereen! En nog maar een paar pics, ook omdat ik er zelf geen genoeg van kan krijgen
Voel me alleen een beetje aso nu omdat het er best veel zijn maar goed, klagen kan via PM 
@Ons hotel en privéstrand in Miami
(afbeelding)
(afbeelding)
@Beverly Hills, Hollywood. Moet wel de mooiste en duurste wijk zijn waar ik ooit doorheen heb gereden. Helaas zie je verder weinig door de grote heggen en muren.
(afbeelding)
@SeaWorld, Orlando.
(afbeelding)
(afbeelding)
@Universal Studios, Hollywood. War of the Worlds-set.
(afbeelding)
@Vanaf de boot. Behoorlijk impressive als je het beruchte eiland langzaam nadert.
(afbeelding)
@San Francisco + Golden Gate. Supertof om daar te rijden door die hoogteverschillen.
(afbeelding)
(afbeelding)
@Everglades, Miami. Boot die ons tegemoet kwam.
(afbeelding)
@Grand Canyon
(afbeelding)
@Monument Valley
(afbeelding)
@Sequoia. Lomp grote bomen!
(afbeelding)
@Walk of Fame, Hollywood.
(afbeelding)
@Bellagio + New York New York, Las Vegas.
(afbeelding)
(afbeelding)
@Death Valley. Typisch zo'n weg dat wanneer je bij het verste puntje bent aangekomen wat het oog reikt en vervolgens hetzelfde uitzicht weer ziet. Eindeloos dus. We kregen dan ook een speeding ticket van oom Agent
Gekkenhuis meteen, kwam ons tegemoet, meteen een u-turn, 18 zwaailichten aan etc. Heel wat anders dan hier.
(afbeelding)
@LA Galaxy, Yeah!
(afbeelding)
Mooi om foto's zien van plekken die ik ook heb bezocht(Florida). Vooral die Seaworld foto's en van die ventilator bootjes in de Everglades 
Nu wel een vraagje, hoe betaal je in godsnaam als 22 jarige zo'n reis? Ook als ik nog lees dat je in Amerika zelf hebt gevlogen en zo. 6 weken is idd erg weinig voor heel Amerika, denk dat mensen zich er behoorlijk in vergissen hoe groot dat land wel niet is.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
@robert
Onder andere een flinke geldprijs gewonnen toen met de toto. Dan is zo'n reis snel betaald, althans een deel. Voor de rest met oude rapporten langs opa en oma en 5x per jaar je verjaardag vieren 
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Keigaaf(met een zachte g
)
Ja precies drinken,en feesten 6 dagen lang. Iedereen is vrolijk en je hebt bijna nooit gedonder. En no offence maar als er dan eens gedonder is zijn het meestal geen brabanders 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja precies drinken,en feesten 6 dagen lang. Iedereen is vrolijk en je hebt bijna nooit gedonder. En no offence maar als er dan eens gedonder is zijn het meestal geen brabanders
Weet niet uit welke stad/dorp jij woont, maar hier is er altijd gedonder met Carnaval. Dit jaar vlogen de politieauto's en busjes weer voorbij
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Ik heb ook nooit gedonder meegemaakt met carnaval. En als er dan eens een opstootje is op straat is het met niet-carnavallers (buitenlanders dus).