• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.451 actors
  • 9.376.790 votes
Profile

MovieMeter User Pics

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Leuke foto's! Die statafel

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Leuke foto's!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Elektra-pak was uitverkocht?

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Zalig

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Vet!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Geweldige foto's Jarno!

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Met wie staat Iron Man op de foto? Is dat Lara Croft?

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Yep

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1628 votes

Leukhoor Jarno !

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

Coole foto's inderdaad!

Brix

• 19680 messages
  • 5118 votes

@ jarno

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Wolverine

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Blegh, carnaval

Tenzij vrouwen in een strak pakkie rondlopen. Uniform is ook goed

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Ik ben ook geen carnavalspersoon maar geef toe, de mensen die zich verkleden hebben toch behoorlijk wat ballen (behalve de vrouwen dan)

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Hoezo hebben ze ballen? Iedereen hier verkleed zich met Carnaval.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja heeft niet veel met lef te maken. Normaalste zaak van de wereld rond die tijd.

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

rep_robert wrote:

Blegh, carnaval

Precies. Wij Groningers hebben geen verkleedfeestje nodig om ons vijf dagen lang het laplazerus te zuipen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik was altijd verkleed als clown op de lagere school. (ja hadden jullie niet verwacht he?)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

LimeLou wrote:

Ik ben ook geen carnavalspersoon maar geef toe, de mensen die zich verkleden hebben toch behoorlijk wat ballen (behalve de vrouwen dan)

Ik heb een jaar (nouja, niet het hele jaar natuurlijk) als nonnetje door de stad gewandeld, en wanneer je al die andere onnozele mensen ziet is je schaamte zo over.

• 10972 messages
  • 2792 votes

Je hebt juist ballen als je je niet verkleed (sterker nog, bij de meeste cafés kom je niet eens binnen als je niet verkleed bent)

Maar merk vaak dat mensen die er niet mee zijn opgegroeid het niet snappen. Net zo dat ik niks snap van Leidens Ontzet, etc.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Pruim wrote:

(quote)

Precies. Wij Groningers hebben geen verkleedfeestje nodig om ons vijf dagen lang het laplazerus te zuipen.

• 10972 messages
  • 2792 votes

moviemafketel wrote:

Ik was altijd verkleed als clown op de lagere school. (ja hadden jullie niet verwacht he?)

Ik vind jou het hele jaar wel een clown eigenlijk

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Carnaval is gewoon kei gezellig he

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

moviemafketel wrote:

Jij ging dus als jezelf?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Q Jones wrote:

Carnaval is gewoon kei gezellig he

Keigaaf(met een zachte g )

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

FillumGek wrote:

(quote)

Haha, ja da's de nummer één angst als je die krater inkijkt dus meteen maar gebruik van gemaakt Nogmaals thanks iedereen! En nog maar een paar pics, ook omdat ik er zelf geen genoeg van kan krijgen Voel me alleen een beetje aso nu omdat het er best veel zijn maar goed, klagen kan via PM

@Ons hotel en privéstrand in Miami

(afbeelding)

(afbeelding)

@Beverly Hills, Hollywood. Moet wel de mooiste en duurste wijk zijn waar ik ooit doorheen heb gereden. Helaas zie je verder weinig door de grote heggen en muren.

(afbeelding)

@SeaWorld, Orlando.

(afbeelding)

(afbeelding)

@Universal Studios, Hollywood. War of the Worlds-set.

(afbeelding)

@Vanaf de boot. Behoorlijk impressive als je het beruchte eiland langzaam nadert.

(afbeelding)

@San Francisco + Golden Gate. Supertof om daar te rijden door die hoogteverschillen.

(afbeelding)

(afbeelding)

@Everglades, Miami. Boot die ons tegemoet kwam.

(afbeelding)

@Grand Canyon

(afbeelding)

@Monument Valley

(afbeelding)

@Sequoia. Lomp grote bomen!

(afbeelding)

@Walk of Fame, Hollywood.

(afbeelding)

@Bellagio + New York New York, Las Vegas.

(afbeelding)

(afbeelding)

@Death Valley. Typisch zo'n weg dat wanneer je bij het verste puntje bent aangekomen wat het oog reikt en vervolgens hetzelfde uitzicht weer ziet. Eindeloos dus. We kregen dan ook een speeding ticket van oom Agent Gekkenhuis meteen, kwam ons tegemoet, meteen een u-turn, 18 zwaailichten aan etc. Heel wat anders dan hier.

(afbeelding)

@LA Galaxy, Yeah!

(afbeelding)

Mooi om foto's zien van plekken die ik ook heb bezocht(Florida). Vooral die Seaworld foto's en van die ventilator bootjes in de Everglades

Nu wel een vraagje, hoe betaal je in godsnaam als 22 jarige zo'n reis? Ook als ik nog lees dat je in Amerika zelf hebt gevlogen en zo. 6 weken is idd erg weinig voor heel Amerika, denk dat mensen zich er behoorlijk in vergissen hoe groot dat land wel niet is.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

@robert

Onder andere een flinke geldprijs gewonnen toen met de toto. Dan is zo'n reis snel betaald, althans een deel. Voor de rest met oude rapporten langs opa en oma en 5x per jaar je verjaardag vieren

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Keigaaf(met een zachte g )

Ja precies drinken,en feesten 6 dagen lang. Iedereen is vrolijk en je hebt bijna nooit gedonder. En no offence maar als er dan eens gedonder is zijn het meestal geen brabanders

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Q Jones wrote:

(quote)

Ja precies drinken,en feesten 6 dagen lang. Iedereen is vrolijk en je hebt bijna nooit gedonder. En no offence maar als er dan eens gedonder is zijn het meestal geen brabanders

Weet niet uit welke stad/dorp jij woont, maar hier is er altijd gedonder met Carnaval. Dit jaar vlogen de politieauto's en busjes weer voorbij

• 10972 messages
  • 2792 votes

Ik heb ook nooit gedonder meegemaakt met carnaval. En als er dan eens een opstootje is op straat is het met niet-carnavallers (buitenlanders dus).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.