• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.537 actors
  • 9.376.793 votes
Profile

MovieMeter User Pics

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Wauw, supervette foto's!

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

Waah! Prachtige foto `s man, dat moet een gave reis geweest zijn met zoveel highlights! Vooral San Francisco moet ik gauw gaan zien.

maithekke

• 268 messages
  • 0 votes

ik ben zo jaloers :O

echt gaaf!

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Hele toffe foto's man

Hoelang ben je daar geweest in totaal?

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Zieke foto's... ze lijken wel uit een brochure te komen ofzo.

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Ik wil je leven hebben. Ruilen?

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

Geweldige dingen heb je gezien !

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Die foto's kunnen stuk voor stuk op een canvasdoek, en dan zo de verkoop in. Prachtig.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Thanks allen!

Eazy wrote:

Hoelang ben je daar geweest in totaal?

6 weken. Geland in Miami, na een weekje een auto gehuurd en naar Orlando gereden om een paar attractieparken te bezoeken. Daar het vliegtuig gepakt naar Los Angeles, weer een auto gehuurd en 4 weken rondgereden tussen de 3 grote steden en nationale parken. Daarna vliegtuig terug naar Miami om daar nog een paar dagen te verblijven. Dat was helaas niet zo bevallen door het slechte weer, geen auto meer, ver weg van het strand en na zo'n lange drukke vakantie wil je eigenlijk toch rechtstreeks naar huis. Maar wel een geweldige ervaring en aan iedereen aan te raden ofcourse.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ziet er waanzinnig uit Fillumgek

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

6 weken

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Tja, zo'n rondreis kan niet echt sneller. Het zou zonde zijn als je een weekje eerder naar huis moet terwijl je iets belangrijks hebt gemist. We hebben in elk geval alles gedaan wat we per se wilden doen. We zijn het langste in Las Vegas geweest, maar je kan overal nog wel veel meer tijd voor nemen. Vooraf dachten we dat Death Valley gewoon een grote woestijn was, maar daar waren ook veel dingen te bezichtigen (musea, spookstadjes, andere trekpleisters etc.) waardoor je alleen daar al een week zoet kan zijn. Wij sjeesden er in minder dan een dag doorheen

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

FillumGek wrote:

@Death Valley. Typisch zo'n weg dat wanneer je bij het verste puntje bent aangekomen wat het oog reikt en vervolgens hetzelfde uitzicht weer ziet. Eindeloos dus. We kregen dan ook een speeding ticket van oom Agent Gekkenhuis meteen, kwam ons tegemoet, meteen een u-turn, 18 zwaailichten aan etc. Heel wat anders dan hier.

(afbeelding)

Wat zijn de tarieven daar, en hoe snel mag je daar?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

AGE-411 wrote:

(quote)

Wat zijn de tarieven daar, en hoe snel mag je daar?

Je mag daar volgens mij 80 mph en we reden 95 ongeveer. Boete wisten ze op dat moment niet precies maar lag tussen de $300 en $1000. Later bleek het ongeveer $330 te zijn dus dat viel erg mee.

Maar je kan al $1000 boete krijgen voor het uit het raam gooien van een papiertje. Staat ook duidelijk waarschuwingen langs de weg.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

@FillumGek: Ik was al reeds helemaal in de wolken dat ik in April naar de states ga en jij doet daar nu nog een schepje bovenop!

Heerlijke foto's...

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

JALOERS!

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Voor hoelang eigenlijk ?

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

Fillumgek, prachtige foto's. Wil er zelf ook nog eens dolgraag heen.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

FillumGek wrote:

Je mag daar volgens mij 80 mph en we reden 95 ongeveer. Boete wisten ze op dat moment niet precies maar lag tussen de $300 en $1000. Later bleek het ongeveer $330 te zijn dus dat viel erg mee.

wat een idiote bedragen.

Is sowieso een beetje mijn probleem met de US: ben altijd bang dat ik een keer mot krijg met zo'n agent of zo en dan ben je echt de pineut.

Niet te geloven hoe autoritair al die gasten zijn, vooral omdat ze 20 soorten wethandhavers hebben. Zelfs tegen de parkopzichter of de bewaker in het Empire State Building moet je niet iets terugzeggen of chagrijnig kijken of je bent al de lul. .

Voor mij is dat een beetje link. .

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Hele fraaie foto''s FillumGek

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

kos wrote:

(quote)

wat een idiote bedragen.

Is sowieso een beetje mijn probleem met de US: ben altijd bang dat ik een keer mot krijg met zo'n agent of zo en dan ben je echt de pineut.

Niet te geloven hoe autoritair al die gasten zijn, vooral omdat ze 20 soorten wethandhavers hebben. Zelfs tegen de parkopzichter of de bewaker in het Empire State Building moet je niet iets terugzeggen of chagrijnig kijken of je bent al de lul. .

Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik word ook nooit ergens gefouilleerd en mag altijd overal doorlopen. Ik heb blijkbaar een nogal onschuldige uitstraling, wat soms wel handig kan zijn. En een glimlach doet vaak wonderen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

kos wrote:

(quote)

wat een idiote bedragen.

Het stomste was nog dat er achter op de bon stond dat we naar de rechter moesten, notabene over een maand terwijl we dan alweer terug in het vliegtuig zouden zitten. We konden het ons niet voorstellen dat een buitenlander voor zo'n simpele overtreding meteen moest voorkomen dus gingen we naar het politiebureau in Vegas voor info, paar 100 meter van de strip vandaan. Zit er een enorm streng wijf achter de balie die keihard zegt dat we moeten voorkomen en anders het land niet uitmochten. Alleen de boete (die ze naar NL zendden) betalen was dus niet genoeg. We vonden het nog steeds bullshit dus belde het gerechtshof en die zeiden tot onze opluchting dat het niet hoefde en dat als we betaalden alles opgelost is. Was dus wel even knijpen, maar wat een gedoe zeg.

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Aangezien niemand nog Carnaval foto's heeft geüpload en ik sowieso nog nooit een foto heb gepost, bij deze:

(afbeelding)

de voorbereiding met moeder overste

(afbeelding)

ik was dus als Adriaan dit jaar

(afbeelding)

na een groot aantal biertjes

Groeten ut Kielegat!!!

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Allememaggies Adriaan!!!!!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Zo zeg, heel anders dan ik me had voorgesteld! Dacht aan zo'n ruige, donkerharige vent met een baard. Soort Hells Angel ofzo. Maargoed, ik heb dat wel vaker bij 'normaal' uitziende gebruikers gehad, dat ik er finaal naast zat, dus verbazen doet het me niet meer.

Wou Bassie niet mee trouwens? Dat nonnenpak heb ik ook nog in de carnavalsdoos liggen, hehe.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Elineloves wrote:

Dacht aan zo'n ruige, donkerharige vent met een baard

Nee, die ben ik al.

(There can only be one)

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Carnaval is wel vreselijk verder ..

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ongepaste opmerking + reactie verwijderd.

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Carnavalsfoto

Ik met mijn vriendin

(afbeelding)

Mijn broer met vriendin

(afbeelding)

Vriend met vrouw

(afbeelding)

Vriend met vrouw

(afbeelding)

Ons Moviemeter dienblad/staantafel

(afbeelding)

maithekke

• 268 messages
  • 0 votes

leuk

zag eruit als een gezellige carnaval ^^

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.