- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Dongen, Oosterhout en Breda. Breda was wel wat vechten maar dat komt meestal niet door de brabanders, maar door de mensen van boven de rivieren die denken dat ze met carnaval alles kunnen doen. Ze zuipen zich dan helemaal kapot en zijn dan uit op vechten. Jammer dat er mensen zijn die het zo verpesten. En waar heb jij gefeest
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb nergens gefeest, ik heb gewerkt. In een klein dorpje vlakbij Tilburg. Maar daar was toch echt het nodige gebeurd hoor. Hier rijden vooral veel van die vrachtwagens met trailers rond, waar een heleboel feestende mensen en harde muziek op zitten. Die mensen hebben erg veel vernield (vooral auto's, autoruiten, bloembakken, etc) hier in de omgeving. En er is een heleboel ruzie geweest.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Vond wat fotootjes van mij op mn broer zijn Facebook. Kan ze jullie niet onthouden natuurlijk.
Op net zo'n mooi bootje als Fillumgek in de Everglades(lekker zo'n decembermaand daar)

Achter het raam in een hutje ergens midden in de natuur

Trouwerij van mijn moeke afgelopen september. Ik ben de rechter natuurlijk.

FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Nice, in december is het daar nog steeds een graad of 20 of niet? Hoe lang geleden was je daar geweest? Alleen Miami? Ik was daar middenin de zomer. 40 graden, super benauwd en dan door het moeras, binnen 1 minuut zeiknat 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Euhm, schommelde zo tussen de 20 en 35 graden ja. Meeste dagen toch rond de 25/30 graden. 2 jaar geleden inmiddels dacht ik. 3 weken door Florida heen gereden. Geland in Orlando, toen in volgorde: Tampa, Clearwater (Beach), Fort Myers, Florida City/Homestead, Key West, Miami Beach, Fort Lauderdale, Lake Okeechobee en tot slot weer 5 dagen in en rondom Orlando de pretparken bezoeken.
3 weken was al te kort voor Florida. Moet je nagaan dat jij maar 6 weken voor heel Amerika hebt gehad.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hehe ja, we moesten keuzes maken doordat we maar 6 weken hadden. We gingen vooral naar Miami vanwege de beach, zonder dat we speciale dingen daar gingen bezichtigen. In Orlando zijn we een lang weekend geweest om SeaWorld en Wet 'n Wild te bezoeken. In totaal een weekje in Florida geweest en 5 weken aan de westkust. Maar ach, ik kom er sowieso ooit weer, erg goed bevallen.
Film Fan
-
- 940 messages
- 2187 votes
Als ik dit allemaal lees en zie dan begint het weer te kriebel. Ben afgelopen zomer ook in de Glades geweest op zo'n boot en daar kregen we allemaal een gehoorbeschermer op. Er zat nl een V8 van 450 pk op wat best een hoop herrie gaf en ook erg hard ging. Is toch een speciale ervaring.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Wat een carnavalesk zootje op die onderste foto 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ik kreeg alleen een oordoppie. Hielp ook prima hoor 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Wat een carnavalesk zootje op die onderste foto
Nogal he
Heerlijk als een bruiloft lekker informeel is. Heb een hekel aan gladjakker gedoe waar iedereen scheinheilig in pak loopt.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Ik was altijd verkleed als clown op de lagere school. (ja hadden jullie niet verwacht he?)
Ik ook!

Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Uit de tijd dat ik nog haar had en slank was. Een eeuwigheid geleden dus 
LimeLou
-
- 2048 messages
- 777 votes
Ik heb een jaar (nouja, niet het hele jaar natuurlijk) als nonnetje door de stad gewandeld, en wanneer je al die andere onnozele mensen ziet is je schaamte zo over.
lol, I salute you 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Volgens mij had ze ook een kleine rol in Nude Nuns with Big Guns (2010)
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, wel in een goeie film dan, heb 'm nog positief beoordeeld ook!
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Hehe, die foto's van Robert. Eentje met ajaxshirt en eentje met een biertje. Precies zoals ik Robert voor me zie. 
Die foto op de wallen (natuur, yeah right) neem ik maar voor lief.

Op die eerste lijkt het net of je een korte broek aan hebt met een dun been eronder, maar dat is het shirt + arm van die vrouw.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ja het is echt de natuur
Kijk maar naar die deurkruk. Zo'n typisch Amerikaans draaigevalletje 
En niet spotten met mijn mooie slanke benen 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Ben gewoon jaloers, ik wil ook naar Amerika.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Daar ben ik al geweest, naar die America.

.