- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Iedereen weet dat toch? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Iedereen weet dat toch?
Ik wist het ook niet, maar ik heb dan ook een hekel aan die beesten.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
dave
-
- 1079 messages
- 885 votes
Een klein minuutje geleden via mijn fan-tas-tische webcam:

dave
-
- 1079 messages
- 885 votes
Verdient dat veel, zo'n professionele look-a-like? Enfin, dan liever Sergio dan elke dag met de vetkuif van Elvis rond te lopen. 
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Leuke foto. Leuke jongen, je kijkt ook erg apart zo te zeggen... 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Verdient dat veel, zo'n professionele look-a-like? Enfin, dan liever Sergio dan elke dag met de vetkuif van Elvis rond te lopen.
Je kan ook een kam enzo gebruiken 
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Den Bosch 
Mooie appartementen zijn dat daar, ik kom er elke dag langs. Ik zou er best willen wonen.
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
erg Arty-farty allemaal, kunstacademie iets voor je? Of zit je er al op?
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Erg Arty-Farty? Geheh, vind het zelf allemaal nog best braaf. Alleen de derde foto van boven is inderdaad niet echt standaard. Dit jaar ben ik begonnen met fotografie op Willem 1 College in Den Bosch. 
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Sterker nog volgens mij is die foto genomen vanaf de achterkant van de kunstacademie niet?
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Heb je het over de derde foto van boven? Die is tijdens een licht festival genomen in Eindhoven vanuit de nieuwe fietsenstalling.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Nee de eerste foto, volgens mij is dat toch echt Den Bosch, anders is daar dezelfde architect aan het werk geweest. Het zijn exact dezelfde gebouwen.
De reeks gebouwen staan symbool voor een schip, die voorste gebouwen symboliseren de zeilen en het achterste gebouw met die punt moet de boeg van het schip voorstellen.
*edit: inderdaad, ik lees nu pas achteraf dat je al aangaf dat het Den Bosch is.
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Je hebt het dus over de eerste foto van boven? 
Die gebouwen staan inderdaad tegen over de scholen St. Joost en Avans Hogescholen.
Willem 1 College ligt zo'n drie a vier voetbalvelden verder van het punt waar de foto genomen is.
edit: Kan jij mij vertellen welke architect dat is?
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Ja zeer herkenbaar, heb zelf ook 4 jaar op st. Joost gezeten. Mooie foto's btw!
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
edit: Kan jij mij vertellen welke architect dat is?
Als ik me niet vergis zijn de gebouwen van de hand van Tony Mc Guirk.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Hey Don Dijk, ik was ook in Narvik laatst. Ik was op een 2,5 maand rondreis. Ik heb gewoon voor precies hetzelfde bord gestaan, best ziek. Helaas was mijn fototoestel een paar weken later gestolen. Die foto's van Noorwegen heb ik dus niet meer.
Even om aan te geven: Je kon er alleen met de bus komen ( er liep wel een spoor ). Dan moest je de lange trap op, en dan naar rechts over dat bruggetje. Links had je een klein winkelcentrum. Dan had je rechts bij die brug een eettentje zitten. Links stond dat bord. Echt vreemd om dat nu terug te zien. Voor je had je de bergen en bij mij hing er allemaal mist in. Vlak daarbij lag ook nog een baby(standbeeld).
En s'nachts was het gewoon licht he. Waar sliep je?
Ik plaats binnenkort nog foto's van mijn reis vanaf Krakau, Polen.
narva77 (crew films)
-
- 12736 messages
- 6540 votes
Jemig, Narvik, Krakau... Kom je überhaupt nog wel eens in Boxtel?
Ik ken trouwens iemand van vroeger die uit Middelburg verhuist is naar Boxtel geloof ik. Haar naam is Lennie of Lenny en ze is denk ik 33 jaar nu. Zat ik mee op de basisschool, en we hebben zelfs een soort van "verkering" gehad. Ken jij die toevallig? 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Hey Don Dijk, ik was ook in Narvik laatst. Ik was op een 2,5 maand rondreis.
Cool man, waarheen nog meer? Ook Lappieland?
Even om aan te geven: Je kon er alleen met de bus komen ( er liep wel een spoor ). Dan moest je de lange trap op, en dan naar rechts over dat bruggetje. Links had je een klein winkelcentrum. Dan had je rechts bij die brug een eettentje zitten. Links stond dat bord. Echt vreemd om dat nu terug te zien. Voor je had je de bergen en bij mij hing er allemaal mist in. Vlak daarbij lag ook nog een baby(standbeeld).
Met je geheugen is niks mis he? 
Met die van mij wel. ik kan slechts een paar dagen terug denken. Maar ik weet wél dat ik niet met de bus daar ben gekomen. We reden met de trein vanaf Gallivare naar Narvik, door de prachtige fjords (fjorden?) heen.
Dit was de route dus: 

Daar op het stationnetje aangekomen, liepen we gewoon door het dorpje heen. Er is inderdaad een overdekt winkelcentrumpje (2 zelfs) waar wij wat hebben gegeten. Vanaf daar zijn we gewoon verder gelopen en kwamen we dat bord op een gegeven moment tegen.
En s'nachts was het gewoon licht he. Waar sliep je?
Dan was jij er in de winter, het werd bij ons nog gewoon donker. Maar wij zijn daar maar 1 dagje geweest he, we hebben er niet overnacht.
Ben benieuwd! 
Hier trouwens een foto van Narvik:

Apollinisch
-
- 21299 messages
- 0 votes
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Dat bedoel ik uiteraard.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Krakau,
prachtige stad, ook geweest met mijn rondreis door oost-europa deze zomer?
Ook Auschwitz bezocht? Zo indrukwekkend.