- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Ben ik ook geweest, Krakow.
Mooi stad, inderdaad. Ben daar ook in de mooiste McDonalds geweest die ooit gezien heb, met grotten en al. Al ga ik nauwelijks meer naar dat "restaurant".
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Die heb ik blijkbaar gemist. Ben wel naar de Mac in dat gigantische winkelcentrum geweest.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Ja ik was er van juni t/m augustus. Krakau had ik niet uitgebreid bezocht. Vaak pakte ik de tram op zoek naar bioscopen. Ook al regende het hehe.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Voor het eerst 'echt' foto's gemaakt onderwater. Erg leuk om te doen maar best moeilijk. Afijn een impressie vanuit Egypte speciaal voor de filmliefhebbers 
Finding Nemo (Clown Fish)

Octopussy (Big Red Octopus)

Bat (man) Fish (Vleermuis Vis)

Jacques Cousteau.... 

rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Wauw! Zou dat niet durven. Maar ziet er prachtig uit!
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik ben ook even in mijn archief gedoken, maar heb niet zulke mooie foto's. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Mooie kwaliteit. Paar jaar geleden ook in Egypte gesnorkeld (ipv gedoken). Was echt top. Roggen, Picassovissen, Triggervissen, etc. Waar ben je geweest, Madecineman, Sharm el Sheikh toevallig? Had ook foto's onder water gemaakt, maar die moet ik nog steeds laten ontwikkelen... 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Even paar kiekjes vanaf mijn balkon. Lucht was toch wel erg mooi.

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Anderhalf uur geleden 
Hele mooie dag hier in het Oosten.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dat is andere koek ja, maar het was wel al aardig fris hoor, dus die sneeuw zal wel langzamerhand deze kant uitkomen. Zal ik nog wel wat plaatjes schieten.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ik verlang weer naar de zomer. Kutsneeuw, kletspoten vanochtend na het stappen.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Krijgen we hier wss 100den sneeuwfoto's 
H1DD3
-
- 435 messages
- 433 votes
Krijgen we hier wss 100den sneeuwfoto's
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Bedankt jongens en meisjes...
Mooie kwaliteit. Paar jaar geleden ook in Egypte gesnorkeld (ipv gedoken). Was echt top. Roggen, Picassovissen, Triggervissen, etc. Waar ben je geweest, Madecineman, Sharm el Sheikh toevallig? Had ook foto's onder water gemaakt, maar die moet ik nog steeds laten ontwikkelen...
Nee Hurghada. Heb ook eens foto's gemaakt met zo'n kant-en-klaar cameraatje maar ten eerste werken die dingen maar tot een metertje of 2-3 diepte en dus alleen te gebruiken met snorkelen of in het zwembad, daarnaast was de kwaliteit van die foto's natuurlijk zwaar bagger.
Had hier een Canon Ixus camera met onderwaterbehuizing geleend van een maatje. Dat onderwater fotograferen brengt wel hele specifieke problemen met zich mee. Een van de lastigste is de witbalans (die ook nog per diepte verandert), het focussen, het in de juiste positie komen, alles beweegt in alle richtingen namelijk.
Heb zo'n 300+ foto's gemaakt en daar zitten best dus wel leuke bij maar normaal houdt ik van de 300 foto's meer bruikbaars over. Denk er wel aan om tzt eens mijn eigen camera met onderwaterhuis aan te gaan schaffen want het is toch wel er grappig om te doen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ach, wat een schatje.
En de baby is ook wel lief hoor.
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Ook namens Puck de baby.
?
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ja, ik heb inmiddels 2 zoons en 4 dochters. En dit is dan ons 4e dochtertje. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Die blik van dat kindje zegt genoeg.
Lijkt wel of je elk moment de houdgreep kunt toepassen kos. 
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Hahaha, ja hij bewoog effe wat onhandig, die kleine had idd zoiets van kappen nou met dit gedoe.