- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Filmvoornemens 2008
Filmvoornemens 2008
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Tip: Als je nog een video recorder hebt een advertentie op marktplaats zetten om gratis video's te krijgen. Zo heb ik er in een klap 500 bij gekregen.
Ik bedoelde 1000 dvd's.
Kan dat ook op zo'n manier op marktplaats dat ik in 1 klap 500 dvd's binnenkrijg? 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Proberen iets met een meisje uit mijn klas te krijgen
Heeft dat ook hier iets mee te maken?:
Bij Titanic(1997)

Observator
-
- 18281 messages
- 3578 votes
Meer dan 2 keer (zoals dit jaar) naar de bioscoop/filmhuis. Pas dvd's kopen, als de kijkachterstand weggewerkt is. The Godfather Triologie kijken. Verder vooral continueren zoals het nu gaat. Ik verwacht de 900 stemmen te halen, met een sprankje hoop op 1000.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3218 votes
Ik bedoelde 1000 dvd's.
Kan dat ook op zo'n manier op marktplaats dat ik in 1 klap 500 dvd's binnenkrijg? 
Haha nu met de blue-ray worden dvds denk ik ookwel goedkoper..
Blue-Ray is leuk en aardig.. maar zelf ben ik ook tevreden met de kwaliteit van dvds.. zoveel extras hoeven voormij niet altijd 
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes

veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ik bedoelde 1000 dvd's.
Over een jaar of 7/8 meschien wel. 
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2285 votes
Zolang er geen nieuwe film van Keira Knightley of Clive Owen uitkomt, zie ik die nog zien lijst van jou niet groeien, Pieter 
Beiden brengen 2 films uit in 2008.
niethie
-
- 7319 messages
- 7239 votes
-Een hele hoop top 250 klassiekers gaan kijken zowel van hier als op imdb, en dan ook specefiek op regisseur, genres, en acteurs.
-Me wat meer interesseren voor europese filmklassiekers.
Zeker tweehonderd films kijken.
-Van de 326 naar de 1000 films gaan (heb in mijn hele leven namenlijk rond de-
1200 ot 1500 films gezien maar ik ben een beetje sloom met erop te stemmen en er tegelijke tijd berichtjes bij te schrijven).
-Wat meer seizoenboxen van series aanschaffen (ik schaam me namelijk diep over het aantal bekende series die ik nog nooit gezien heb).
-Een laserdisc speler aanschaffen, heb laatst een paar films aangeschaft die ik graag een keer wil draaien en als het bevalt nog een hoop meer te kopen, vraag me niet waarom maar ik vind zo'n ding gewoon ontzettend mooi.
Kortom ik heb film in het jaar 2007 een beetje verwaarloost dat ga ik in 2008 helemaal goedmaken, ik heb er nu al zin in...... 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ook een voornemen van mij is om in de loop van het jaar sommige stemmen eens te herzien. Na al die tijd heb ik toch een breder filmgamma bekeken (ook al zijn het er nog maar 1500) en bekijk ik bepaalde filmgenres toch vanuit een ander perspectief.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
op naar 3 jaar moviemeter in mei
en daarna lekker verder gaan
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
1000 stemmen (nog 31 te gaan dus dat gaat wel lukken)
50 toevoegingen (nog 5 te gaan)
Minstens 15 Bollywood films zien
En eind december is het voor mij alweer 5 jaar moviemeter 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
- Gezonder proberen leven
- Mijn sportactiviteiten niet langer beperken tot biljart of dartsen
- Minder snoepen
En toch beeld ik me jou in als een normaal slank iemand met 9cm lang zwart haar (en mogelijk een bril).
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Maar goed: wat ik een beetje verwacht van het jaar en ook graag wil:
-Meer naar de kroeg
-me toch eens een paar keer laten bezatten
-meer dingen doen met vrienden
-Meer naar activiteiten gaan.
-dat ik met de zomer genoeg geld heb voor een fietsvakantie met me vrienden
-Ek 2008
-Dat mijn Opa nog lang blijft leven (heeft sinds april 2006 kanker en is bijna 85)
-Idd 1000 dvd's in mijn collectie hebben
-Hopen dat ik nu eindelijk een echte vriendin krijg(aan de andere kant ook best wel rustig dat ik er nog geen een heb)
-Dat het voor de grootste gedeelde van het jaar zonnig is
Waar ik echt helemaal geen zin in heb dit jaar:
-School: want dit word een saai kutschooljaar zonder enige excurcies en schoolkampen(wat de voorgaande jaren wel zo was)
-Het Examen 
-De boekverslagen en al die toetsen (leren) 
Afin, dat was het zo'n beetje. 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Dat is een mooi lijstje Caz! Je hebt me aan het denken gezet 
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
. The Godfather Triologie kijken.
Goed idee ! 
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Haha, wat heeft iedereen toch met het zoeken van een vriendinnetje. Kijk je films, geniet van je leven nu het nog kan. Dat gezeur zul je missen als kiespijn. 
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Voornaamste voornemen is de europese cinema verder uitpluizen. Met name Bergman, en de Franse cinema (in het bijzonder de Nouvelle Vague) moeten aan de beurt komen. Daarnaast wil ik ook nog veel van Woody Allen gaan zien.
Ik heb hier nog boxen liggen van o.a. Truffaut, Almodovar, von Trier, Stelling, Rademakers, Fassbinder en de Taviani broeders.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Oh ja, bijna vergeten. Ik wil ook nog wat van Woody Allen zien. Ook wat van Audrey Hepburn. Van bijde heb ik al een aantal films thuis liggen, maar nog geen een gezien.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ik zou in 2008 wel eens tot aan de 1000 stemmen kunnen komen 
Mat_
-
- 737 messages
- 1334 votes
Gewoon eens de tijd nemen om naar films te kijken. Ik heb momenteel nog maar bedroevend weinig films gezien omdat ik er meestal gewoon de tijd niet voor neem
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik zou in 2008 wel eens tot aan de 1000 stemmen kunnen komen 
Ja, dat zou ik ook wel willen. Helaas gaat dat voor mij wel erg moeilijk worden.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Mijn voornemen voor 2008 is om die gigantische kijkachterstand die ik nu heb zo snel mogelijk weg te werken. Begint al goed nu ik in het nieuwe jaar alweer bijna tien nieuwe dvd's erbij heb gekocht! 
guulbert
-
- 1618 messages
- 18 votes
-Meer naar de kroeg
-me toch eens een paar keer laten bezatten
-meer dingen doen met vrienden
-Meer naar activiteiten gaan.
Bij mij is het vooral minder van dat 
Voor de rest zou ik graag 850 stemmen hebben!!
Nog wat meer cyberpunk, anime en westerns
bekijken.
Doordat ik minder zal uitzetten etc zou ik graag meer dvd's aanschaffen!! Verlanglijstje:
Tokyo.sora, zoetrope, Si-Ku-Da,umfeld,...
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ja, dat zou ik ook wel willen. Helaas gaat dat voor mij wel erg moeilijk worden.
Het zal er om hangen, moet dan gemiddeld 2.5 film per week kijken in 2008.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
hoezo mij gaat het ook wel lukken 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ja, het kan wel lukken inderdaad. Ik heb er afgelopen weekend ook alweer 7 gezien. Dan loop je natuurlijk wel flink in.