• 178.169 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.070 votes
Profile

Waarom koos jij je avatar?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

LEIDENAAR187 wrote:

Mijn avater is mijn hond met een pet op.

En ik maar denken dat je het zelf was.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

(quote)

En ik maar denken dat je het zelf was.

Waar slaat jpu avater op?

Zal je vast ergens gezegt hebben maar heb het gemist...

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Sjeik Yerbouti oid van Frank Zappa, kom die avatar van Reinbo zowat in elke platenzaak tegen.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

De eigenzinnigheid en brilliante muzikale veelzijdigheid maken Zappa tot mijn favoriete kunstenaar/artiest. Daarbij is Sheik Yerbouti een geweldig krachtig beeld en mijn eerste Zappa plaat. (en nog steeds een van mijn favorieten albums)

Frank Zappa - Sheik Yerbouti (1979) - MusicMeter.nl

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Ok,i understand

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Na de uitschakeling in de Avatar-Ko weer eens tijd voor iets nieuws. Weet eigenlijk niet of ie lang blijft staan.

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Kraay wrote:

Na de uitschakeling in de Avatar-Ko weer eens tijd voor iets nieuws. Weet eigenlijk niet of ie lang blijft staan.

Mooi, Kraay! Beter dan je vorige vind ik.

Heb zelf ook eens een nieuwe genomen en hij bevalt me wel.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Mooie (nieuwe) avaters beide.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik vind die va Kraay onduidelijk, die van Kimberly wel mooi. Maar wat ik graag wil weten is waarom hebben jullie voor deze avatars gekozen?

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Ah Kraay, die vorige was zo mooi!

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Mooie avatar Kimberly Ik was een beetje uitgekeken op Otto en Ana (sorry maerk). Ook een nadeel dat mijn avatar ook al op de poster van Los Amantes del Circulo Polar staat. Vindt ik een beetje dubbelop, ongeïnspireerd en verre van orgineel eigenlijk. Op de nieuwe staan Scott Pagano en Jochem Paap (Umfeld). Was eerst van plan een avatar uit Umfeld te nemen, maar dat werkt niet echt in zo'n klein hokje.

Vascago

• 4798 messages
  • 3593 votes

Ik heb maar een nieuwe avatar gekozen. Ik las een keer het boek Onderaards van Dean Koontz en daar kwam de demon Vassago in voor. Op internet heb ik dat ooit bij 1 of ander spel foutief ingevuld als Vascago en sindsdien gebruik ik die naam ook altijd. Vandaar dat ik nu mijn Avatar veranderd heb in een plaatje van de demon Vassago

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Vascago wrote:

Ik heb maar een nieuwe avatar gekozen. Ik las een keer het boek Onderaards van Dean Koontz en daar kwam de demon Vassago in voor. Op internet heb ik dat ooit bij 1 of ander spel foutief ingevuld als Vascago en sindsdien gebruik ik die naam ook altijd. Vandaar dat ik nu mijn Avatar veranderd heb in een plaatje van de demon Vassago

Word wel wennen

Vascago

• 4798 messages
  • 3593 votes

Ja maar ik was die ander al een tijdje zat. En weet niet echt wat ik moet kiezen dus dan maar deze.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Deze is ook heel tof, en past bij de naam !

DeCol

• 7009 messages
  • 3022 votes

Omdat ik met mijn oude avatar bij de battle: Mooiste avatar al in ronde 1 eruit lag, was ik genoodzaakt om een andere te kiezen Ik kwam Alf tegen op mijn computer en dacht: die wordt het!

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

DeCol wrote:

Omdat ik met mijn oude avatar bij de battle: Mooiste avatar al in ronde 1 eruit lag, was ik genoodzaakt om een andere te kiezen Ik kwam Alf tegen op mijn computer en dacht: die wordt het!

Volgens mij was jouw oude avatar gewoon goed! Welke was dat ook alweer? Dat je er uit ligt hoeft specifiek niet aan je avatar te liggen, kan meerdere redenen hebben.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

DeCol wrote:

Bij die battle gaat het er echt niet om wie de mooiste avatar heeft hoor

Ik heb trouwens deze nieuwe avatar van Caroline gekozen omdat ik hem persoonlijk erg mooi en sfeervol vind. En het is gewoon een geweldige film

DeCol

• 7009 messages
  • 3022 votes

Erwinner wrote:

(quote)

Volgens mij was jouw oude avatar gewoon goed! Welke was dat ook alweer? Dat je er uit ligt hoeft specifiek niet aan je avatar te liggen, kan meerdere redenen hebben.

Ik had Slis van Robin Hood

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Slis is leuk man, leukste personage uit Robin Hood

DeCol

• 7009 messages
  • 3022 votes

Vind ik nou ook! Maar Alf is ook vet.

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

Grappig al die users, die ineens van avatar wisselen door de avatarknockout.

Weg herkenbaarheid en de meesten zijn ook zeker geen verbetering.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Spetie wrote:

Grappig al die users, die ineens van avatar wisselen door de avatarknockout.

Inderdaad alsof je avatar mooier moet zijn dan die van een andere? "t gaat toch vooral om de context: past het bij je username en/of je karakter? Heb je er zelf wat mee?

Ik heb absoluut niet de illusie dat men mijn avatar mooi vindt, maar IK vind 'm wel goed bij mij passen... Of jullie mij er uitstemmen of niet. Voorlopig hou ik er aan vast.

DeCol

• 7009 messages
  • 3022 votes

Ik wilde mijn avatar voor de battle al veranderen maar omdat ik toen in die battle zat heb ik expres nog even gewacht. Slis en misschien ook Alf zijn van korte duur.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Inderdaad alsof je avatar mooier moet zijn dan die van een andere? "t gaat toch vooral om de context: past het bij je username en/of je karakter? Heb je er zelf wat mee?

Ik heb absoluut niet de illusie dat men mijn avatar mooi vindt, maar IK vind 'm wel goed bij mij passen... Of jullie mij er uitstemmen of niet. Voorlopig hou ik er aan vast.

Idem dito!

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

Reinbo wrote:

Mijn avatar past zeker bij, al dachten sommige users zelfs dat ik in het echte leven ook een baard had. Nou dat is dus niet zo kan ik hier nog eens bevestigen.

Juist, dat idee heb ik nu ook. Mijn avatar is echt niet de mooiste, maar ik heb er wel wat mee. Vind hem stoer en wel bij me passen.

Jou avatar is ook superherkenbaar, net als van sommige andere users, die ik in feite nooit met een andere avatar heb gezien.

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Ik ben van avatar verandert om de simpele rede dat ik mijn vorige beu was. Het was gewoon tijd voor een nieuwe, én voila...

Ik wou er graag eentje uit Into the wild omdat ik dat echt een prachtige film vind, ook visueel. En dus ging op zoek en kwam ik deze tegen en hij bevalt me zeker.

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Tsja, als mensen van avatar willen wisselen mogen ze van mij. Alleen is het soms wel jammer omdat je users meestal herkent aan hun avatar. Maar het kan ook goed uitpakken.

@Rianneke_Dan: erg leuke avatar!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dank je wel maerk

Ik had mijn nieuwe avatar ook al voor de knock-out. Het kan mij ook trouwens niks schelen of andere mijn avatar mooi vinden, ik vind hem zelf erg leuk en daar gaat het om. Ik kan ook wel zeggen dat dit voorlopig mijn vaste avatar blijft.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Volgens mij zijn het vaak dezelfde users die om de paar maanden een nieuwe avatar gebruiken, hetgeen misschien ook wel bij die user past, onverschillig dus .

De sterkste avatars zijn juist diegene die zowel standvastig zijn én een fatsoenlijke avatar hebben.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.