- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Ik zou voor die van Pan's Labyrinth gaan. Is herkenbaar en volgens mij heeft een andere user dezelfde avatar die jij nu hebt.
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Ja, Critisism heeft dezelfde, dat is best verwarrend.
DaanVG
-
- 91 messages
- 396 votes
Mijn avatar is van Kevin uit Sin City, gespeeld door Elijah Wood, vond zijn personage stoer in de film.
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Die Faun is erg mooi, maar ik weet niet of hij er net zo goed uitziet in zo'n klein hokje.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8153 votes
Die van Chinatown is mooier en juist veel herkenbaarder, omdat je die al langer gebruikt. Ik herken vaak users al aan de avatar, zonder naar de usernaam te kijken. Bij degenen die vaak van avatar wisselen is er ook veel minder herkenning.
B_B
-
- 1969 messages
- 776 votes
Heb even gekeken en maerk heeft gelijk, er blijft vrij weinig van over in een klein hokje. Hou het voorlopig toch nog even bij Chinatown
Bedankt voor de tips iedereen!
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Die van Cate Blanchett vindt ik nog steeds erg mooi. Maar het is weer tijd voor wat anders.
Eric Cartman. Het meest humoristische personage uit Southpark in zijn meest elegante pose.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik was m'n top 10 weer eens aan het veranderen, en in mijn enthousiasme, en veel te snel, had ik m'n avatar ook maar even verwijderd.. Ik weet niet eens hoe ik het voor elkaar kreeg, maar nôh. Ik probeerde nog even om Charlie Brown in zwart wit terug te zoeken via Google en Ilse, maar vond alleen een GIF afbeelding van mijn oude avatar, en die wordt niet geaccepteerd. Dus maar op zoek naar een nieuw plaatje.
Agnetha? Frida? Allebei de dames van ABBA? Dat was het allemaal niet (vind het nog steeds wel héérlijk om te luisteren en ben nog steeds absoluut één van de fans van Moviemeter) maar toch geen ABBA. Waarop ik me bedacht: Welk koppel heb ik net een paar uur geleden aanschouwd voor het laatst? De best leuke jongen Jim Sturgess en sinds Thirteen, naar ik geloof, wel een beetje uit het oog verloren, Evan Rachel Wood. Dus zodoende maar een scenefoto uit Across the Universe. Omdat ik het koppel uit Across the Universe echt een schitterend mooi koppel vind.
(maar niet echt van harte, want ik had veel liever mijn Charlie Brown avatar willen hebben..) En oja, wat een blaat verhaal toch weer..
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes

Hier is ie dan Soom.
Ik zag na de meeting trouwens al dat je heel even je avatar had veranderd. Ik wou toen zeggen, oei die meeting heeft haar geen goed gedaan.
Maar toen stond Charlie Brown er opeens weer.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Hartstikke bedankt, Nomak
!! Ik zit echt een hele avond te zoeken of dan toch tenminste zeker een uur, en jij komt gewoon binnen, geloof ik, 10 minuten nadat ik mijn bericht had geplaatst, met mijn avatar, waarvoor heel erg veel dank.
Hahaha, ja, ik wilde na de meeting even uitproberen of Agnetha en Frida toch niet leuker waren, daar Mochizuki Rokuro er iets over had gezegd tegen me. Maar ik dacht, neee, ik lijk nu eenmaal een beetje op Charlie Brown, dus die hou ik erin. En toen was ik net zo lekker slim bezig om m'n avatar te verwijderen, in een fractie van een heel kleine seconde was ie weg..
Maar echt nogmaals erg bedankt Nomak.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Geen dank, het is heel graag gedaan. Ik vind dat vriendelijke gezicht trouwens een zeer mooie avatar. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Charlie Brown vind ik ook gezellig en leuker dan Frida en Agnetha in "Knowing Me Knowing You" pose hoor!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Oh.. Ik dacht dat je zo'n Frida fan was
!
@ Nomak: Waar heb je dat plaatje trouwens gevonden? Ik heb echt een uur gezocht, maar ik vond helemaal niet de Charlie afbeelding die ik wilde, en toen vond ik hem, was het een ander soort type afbeelding. Dus ik ben wel benieuwd waar je hem hebt gevonden
.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ja, ik was ook van het Frida-kamp, maar op zo'n avatar wordt dat zo'n gepriegel met zo'n fotootje met twee van die meiden erop. Dus vind ik Charlie beter (en gezelliger).
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Dat is wel waar, natuurlijk. Waarom vind je Charlie dan gezelliger dan Agnetha en Frida in Knowing me, Knowing you? (kan het niet laten om deze vraag toch maar even te stellen
)
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik heb mijn avatar gekozen omdat dat mannetje mij zeer aanspreekt;
Don Quichot: het stereotype van de idealist, een dwaze held die zich met zijn goede bedoelingen maar onpraktische daden min of meer belachelijk maakt.
Yep. It koeld bie mie.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
@ Nomak: Waar heb je dat plaatje trouwens gevonden?
Was waarschijnlijk dezelfde GIF afbeelding als degene die jij had gevonden.
Ik had die opgeslaan en geopend in Paint en dan gewoon opslaan als JPEG afbeelding.
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Sinds heel kort deze nieuwe avater gekozen.
Vermits ik enkele dagen geleden 'Running scared' heb gezien en het een geweldige film vond, heb ik een 'bewerkt plaatje' uit de film gekozen. 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
@ kimberlyVD
Erg jammer, de vorige was veel mooier en herkenbaarder. 
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Mja, eerlijk gezegd vond ik mijn vorige ook mooier maar in een impulsieve bui had ik nood aan wat verandering. Misschien dat mijn oude er weer snel terugstaat. 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2634 votes
Het was te verwachten dat je een avatar van Agent Smith zou doen. Ik heb je de laatste tijd behoorlijk zien lofprijzen over The Matrix. Ik vind em beter dan de vorige
.
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Het heeft wel iets. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik was weer eens toe aan iets nieuws, en aangezien Jennifer Aniston mijn favoriete actrice/vrouw is vond ik deze wel heel leuk en vrolijk 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Leuk, alleen herken ik Jennifer Aniston er niet in. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Ik ook niet. Heeft in de verte meer wat weg van Jennifer Love Hewitt ofzo...

__________.jpg)