• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.683 votes
Profile

Waarom koos jij je avatar?

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Oeh! Had je bijna niet herkent HarmJan!! Wordt weer wennen . Wel een mooie avatar .

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

combi wrote:

voor vandaag heb ik er ook 1 speciaal voor reinbo!

Je naam op een Avatar is nu weer wat te simpel. Zoiets was beter geweest.

Adrenal

• 1381 messages
  • 0 votes

Ik heb nu eindelijk een goede gevonden, een deel van een LP van Ian Dury & the Blockheads, een ontwerp van Storm Thorgerson.

Deze houd ik wel eens lang.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11872 votes

vind het wel een vrolijke

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Lijkt wel een hot topic hier. Vreemd!

Adrenal

• 1381 messages
  • 0 votes

Lui wrote:

vind het wel een vrolijke

Dank je.

Zoals ik nu bezig was, zou ik nooit herkend worden (in 1.5 maand 5 avatars), deze houd ik minstens tot september.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11872 votes

nee inderdaad. sommige mensen herken je al gauw aan hun avatar

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

combi wrote:

voor vandaag heb ik er ook 1 speciaal voor reinbo!

Dat je dáár nou zo lang over hebt moeten nadenken...

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Leland Palmer wrote:

Na de uitschakeling in de eerste ronde heb ik ook maar een nieuwe avatar genomen. Wel weer James Dean natuurlijk Als er mensen zijn die deze minder vinden dan de vorige hoor ik het wel.

Niks mis mee, het is een mooie avatar!

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Wel een hoop mensen die opeens een nieuwe avater hebben genomen, is wel wennen aangezien het toch een bepaald herkeningspunt is voor de user.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

Wel een hoop mensen die opeens een nieuwe avater hebben genomen, is wel wennen aangezien het toch een bepaald herkeningspunt is voor de user.

Het zal wel aan de vakantie liggen, 'tijd voor iets nieuws.'

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

niethie wrote:

Inderdaad bij sommige mensen is het herkenningspunt voor mij wel weg. Grappig dat zoveel mensen bijvoorbeeld de uitschakeling in het avatarspel zich zo aantrekken. Ik zal mijn avatar in ieder geval niet snel veranderen, dat weet ik wel .

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ik blijf ook bij m'n vertrouwde Pegasus. Af en toe zoek ik wel eens naar andere tekeningen met Pegasus, maar eigenlijk ben ik wel tevreden met deze. En een betere vind ik (als avatar) toch niet direct.

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Ik heb even gekeken bij de avatar Knock-Out. Blijkbaar ben ik er in de eerste ronde al uitgevlogen. Maarja, ik maakte geen schijn van kans tegen Ramon K's (vroegere) avatar, de grote F!

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Leland Palmer wrote:

Na de uitschakeling in de eerste ronde heb ik ook maar een nieuwe avatar genomen. Wel weer James Dean natuurlijk Als er mensen zijn die deze minder vinden dan de vorige hoor ik het wel.

Ik vond die andere Dean eigenlijk veel vrolijker. Ik vind dit maar een engerd

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Leland Palmer wrote:

Die andere was een enorm relaxte foto. Deze nieuwe is in mijn ogen toch wat minder. Maar goed ieder zijn smaak natuurlijk.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Nee nee! Die andere was lelijk, deze is mooi.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Na mijn 6-5 uitschakeling in de eerste ronde heb ik met oog op de 2009 editie van avatar gewisseld, vond deze van Roy Batty wel leuk.

Criticism

• 3011 messages
  • 1444 votes

Vond de beide avatars van HarmJan erg mooi, maar ik vind deze toch iets mooier.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Omdat ik zelf redelijk horlogefreak ben, het logo van 't Zwitserse merk TAG Heuer. Niet het geweldigste merk, maar het logo vind ik gewoon supermooi.

leidsehoodie

• 506 messages
  • 412 votes

Rood-groen-wit is inderdaad erg mooi!

Jouw avatar is erg herkenbaar, die moet je ook niet veranderen!

Mijn Avatar is overigens het mannetje uit GTAIII. Hij staat precies op een plek in dat spel waar ik zelf ook altijd stond met een sniper en rocket launcher, om auto's en voetgangers te terroriseren! Grappig dat precies zo'n plaatje op internet stond!

Vind het daarbuiten ook wel een mooie compositie, en het geeft mijn filmsmaak aardig weer (misdaad).

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Aah, net even de paar reacties gelezen. Had zelf verwacht dat deze veel beter in de smaak zou vallen, maar dat valt best mee dus. Die andere houd ik achter de hand natuurlijk, maar ik denk dat ik deze eerst wel hou. Heeft net ietsje meer vind ik. Dit is de gehele plaat:

(afbeelding)

• 31148 messages
  • 5448 votes

James Dean als zombie?

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Zombie?

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ja, wel een leuke avatar, maar op die foto lijkt James Dean wel een zombie. Heeft een uitdrukkingsloze blik. En die rode veeg op de achtergrond is van één van z'n slachtoffers.

(gewoon teveel fantasie...)

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Hehe, oke dan. Deze paar blijf ik ook mooi vinden:

James

Dean

rules

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

De mooiste foto van James is eentje met een varken erop. Dat is niet zo geposeerd cool als deze plaatjes. Die holle ogen avatar van nu vind ik ook niks trouwens.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Met een varken? Waar kan ik die vinden?

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Die van HarmJan lijkt wel n beetje op Deanand van Kane

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.