- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Oeh! Had je bijna niet herkent HarmJan!! Wordt weer wennen
. Wel een mooie avatar
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
voor vandaag heb ik er ook 1 speciaal voor reinbo! 
Je naam op een Avatar is nu weer wat te simpel. Zoiets was beter geweest. 
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Ik heb nu eindelijk een goede gevonden, een deel van een LP van Ian Dury & the Blockheads, een ontwerp van Storm Thorgerson.
Deze houd ik wel eens lang.
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
vind het wel een vrolijke 
Dank je.
Zoals ik nu bezig was, zou ik nooit herkend worden (in 1.5 maand 5 avatars), deze houd ik minstens tot september.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11872 votes
nee inderdaad. sommige mensen herken je al gauw aan hun avatar 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
voor vandaag heb ik er ook 1 speciaal voor reinbo! 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Na de uitschakeling in de eerste ronde heb ik ook maar een nieuwe avatar genomen. Wel weer James Dean natuurlijk
Als er mensen zijn die deze minder vinden dan de vorige hoor ik het wel.
Niks mis mee, het is een mooie avatar! 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Wel een hoop mensen die opeens een nieuwe avater hebben genomen, is wel wennen aangezien het toch een bepaald herkeningspunt is voor de user.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Wel een hoop mensen die opeens een nieuwe avater hebben genomen, is wel wennen aangezien het toch een bepaald herkeningspunt is voor de user.
Het zal wel aan de vakantie liggen, 'tijd voor iets nieuws.' 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
Inderdaad bij sommige mensen is het herkenningspunt voor mij wel weg. Grappig dat zoveel mensen bijvoorbeeld de uitschakeling in het avatarspel zich zo aantrekken. Ik zal mijn avatar in ieder geval niet snel veranderen, dat weet ik wel
.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik blijf ook bij m'n vertrouwde Pegasus. Af en toe zoek ik wel eens naar andere tekeningen met Pegasus, maar eigenlijk ben ik wel tevreden met deze. En een betere vind ik (als avatar) toch niet direct.
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Ik heb even gekeken bij de avatar Knock-Out. Blijkbaar ben ik er in de eerste ronde al uitgevlogen. Maarja, ik maakte geen schijn van kans tegen Ramon K's (vroegere) avatar, de grote F!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Na de uitschakeling in de eerste ronde heb ik ook maar een nieuwe avatar genomen. Wel weer James Dean natuurlijk
Ik vond die andere Dean eigenlijk veel vrolijker. Ik vind dit maar een engerd 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
Die andere was een enorm relaxte foto. Deze nieuwe is in mijn ogen toch wat minder. Maar goed ieder zijn smaak natuurlijk.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Nee nee! Die andere was lelijk, deze is mooi. 
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Na mijn 6-5 uitschakeling in de eerste ronde heb ik met oog op de 2009 editie van avatar gewisseld, vond deze van Roy Batty wel leuk.
Criticism
-
- 3011 messages
- 1444 votes
Vond de beide avatars van HarmJan erg mooi, maar ik vind deze toch iets mooier. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Omdat ik zelf redelijk horlogefreak ben, het logo van 't Zwitserse merk TAG Heuer. Niet het geweldigste merk, maar het logo vind ik gewoon supermooi.
leidsehoodie
-
- 506 messages
- 412 votes
Rood-groen-wit is inderdaad erg mooi!
Jouw avatar is erg herkenbaar, die moet je ook niet veranderen!
Mijn Avatar is overigens het mannetje uit GTAIII. Hij staat precies op een plek in dat spel waar ik zelf ook altijd stond met een sniper en rocket launcher, om auto's en voetgangers te terroriseren! Grappig dat precies zo'n plaatje op internet stond!
Vind het daarbuiten ook wel een mooie compositie, en het geeft mijn filmsmaak aardig weer (misdaad).
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Aah, net even de paar reacties gelezen. Had zelf verwacht dat deze veel beter in de smaak zou vallen, maar dat valt best mee dus. Die andere houd ik achter de hand natuurlijk, maar ik denk dat ik deze eerst wel hou. Heeft net ietsje meer vind ik. Dit is de gehele plaat:

-
- 31148 messages
- 5448 votes
James Dean als zombie? 
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ja, wel een leuke avatar, maar op die foto lijkt James Dean wel een zombie. Heeft een uitdrukkingsloze blik. En die rode veeg op de achtergrond is van één van z'n slachtoffers.
(gewoon teveel fantasie...)

Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
De mooiste foto van James is eentje met een varken erop. Dat is niet zo geposeerd cool als deze plaatjes. Die holle ogen avatar van nu vind ik ook niks trouwens.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Met een varken? Waar kan ik die vinden? 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Die van HarmJan lijkt wel n beetje op Deanand van Kane