- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11872 votes
bedankt, dan zal ik daar eens gaan kijken 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Op dvdpacific.com maak je de meeste kans. 
Nu echt weer 'on-topic'!
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5742 votes
Ik heb maar weer eens een nieuwe avatar gekozen. Dit keer is het een filmstil uit de film: Das Cabinet Des Dr. Caligari (1920)
Ik herkende 'm al 
Leuk!
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik herkende 'm al 
Leuk!
Thanks matthijs! 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Ik heb m'n Obi Wan avatar maar verruild voor Marv,het beste en meest memorabele karakter uit Sin City.En komt meteen iets volwassener over 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Wordt even wennen, maar is wel een hele mooie avatar DVD-T
. Ik vind hem mooier dan Obi-Wan.
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Omdat ik er zelf op sta, mijn avatar doet ook mee aan de avatar-KO. 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
De fantastische 'F' weggehaald. Die kan gelukkig wel verder in de avatar-KO (wordt ook gebruikt door een andere user). Ik ga (als ie niet al bestaat) voortaan met deze avatar aan de slag. Sonny Chiba als Yubei Yagyu (Samurai Reincarnation, Shogun's Assassin).
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Hele mooie avatar Ramon K, hoelang had je die F al ?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Volgens mij had hij die zelfs al vanaf het begin dat er avatars waren.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Volgens mij had hij die zelfs al vanaf het begin dat er avatars waren.
Zo ongeveer ja. Was het symbool van een nieuwe filmsite die eigenlijk nooit echt van de grond is gekomen. Aangezien ik nog steeds heel vaak op MM kom is het onzin om die avatar te behouden. Bij deze weg dus.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Zo ongeveer ja. Was het symbool van een nieuwe filmsite die eigenlijk nooit echt van de grond is gekomen. Aangezien ik nog steeds heel vaak op MM kom is het onzin om die avatar te behouden. Bij deze weg dus.
Leuk om te weten. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Niet wereldschokkend (neem ik aan), maar toch wel even het vermelden waard vind ik.. Want na een scene-foto uit de musical Tarzan, van Jane en Tarzan, vond ik het weer eens tijd worden voor een nieuwe avatar. Tijdje terug ontdekte ik Peanuts, en raakte helemaal in de ban van Charlie Brown en de andere figuren. Dus vandaar dat ik het hoofd van Charlie Brown heb genomen.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Leuk soom! Hij heeft het alleen (net als die van mij) niet overleefd in de KO 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind een avatar die iemand lang houdt altijd fijn. Zo is een persoon ook meer herkenbaarder. Ahh die avatar, ja daar ken ik meer stukken van. Uiteraard herken je ook de naam, maar een avatar helpt ook zeker mee. Dit is mijn 2e avatar sinds de mogelijkheid hier was om een avatar te nemen. Wijzigen doe ik hem niet zo snel, erg tevreden mee. Een serieuze en herkenbare screen van Jack 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Leuk soom! Hij heeft het alleen (net als die van mij) niet overleefd in de KO 
.
Criticism
-
- 3011 messages
- 1444 votes
Had mezelf voorgenomen als ik er uit zou vliegen bij de avatar KO ik een nieuwe avatar zou nemen, al spookte het idee al langer door mijn hoofd om een nieuwe avatar te nemen. Ik heb voor deze gekozen al heb ik het idee dat hij ietsjes te donker is, maar dat kan altijd nog verholpen worden.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
De fantastische 'F' weggehaald.

maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Soom en criticism: leuke avatars
Vooral die van Soom vind ik erg leuk
. Alleen wordt het wel even wennen aan Ramon K's avatar...
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Ik zou eigenlijk niet weten wat mijn avatar voorstelt. Ik heb hem gewoon op google gevonden en ik ben van plan deze eens een tijdje te houden.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik heb ook mijn avatar veranderd. Ik vind dit net iets mooier, en ik was aan vernieuwing toe. Deze avatar hou ik wel een tijdje.
TheToy Box (1971)
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Even wennen Die Hard, maar hij is zeker niet lelijk je nieuwe avatar. 
...!!john!!...
-
- 544 messages
- 0 votes
Mooie avatar Die Hard,ik wist even niet wie je was. 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Veel avatarwisselingen de laatste tijd! Wordt even wennen Die Hard, Willis, maar hij is wel bijzonder
.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
voor vandaag heb ik er ook 1 speciaal voor reinbo! 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Haha
, geinig combi. Het is gewoon een plaatje met jouw nickname erop? Of zit er meer achter?
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Na de uitschakeling in de eerste ronde heb ik ook maar een nieuwe avatar genomen. Wel weer James Dean natuurlijk
Als er mensen zijn die deze minder vinden dan de vorige hoor ik het wel.