• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.153 votes
Profile

Waarom koos jij je avatar?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Goeie kop heeft die vent.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Goeie kop? Vind het eerder heel erg eng, een soort van Tom Selleck en dan possessed

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Die stare is zo ijzingwekkend. Hier even de stare in praktijk. Wat een heersende held is het toch . Nu stop ik met lobby-en om nog meer aanhangers te werven .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja ik blijf erbij, Tom Selleck maar dan eng.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha, nu je het zegt Rianneke. Ik kijk teveel Prison Break de laatste tijd, daar zie je ook wel vaker van die types langskomen.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Oe, TV on the Radio in die serie? Nice. Nu ga ik hem echt eens bekijken. Zocht toch nog een goede wat langer lopende serie om met mijn vriendin te bekijken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

BoordAppel wrote:

Oe, TV on the Radio in die serie? Nice. Nu ga ik hem echt eens bekijken. Zocht toch nog een goede wat langer lopende serie om met mijn vriendin te bekijken.

Ik heb ook expres gewacht totdat ik een hoop kon kijken. Tv on the Radio altijd fijn inderdaad. Lijkt me ook echt wat voor jou dit. Mind blowing dit.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Er zijn alleen zoveel series te zien dat ik niet weet waar ik moet beginnen, dus zo'n filmpje is een goede motivator . Ik wilde Breaking Bad vooral zien om Bryan Cranston die ik in Seinfeld en Malcolm in the Middle erg grappig vind. Kan het altijd waarderen als acteurs een rol met verve weten te vervullen waarin ze niet getypecast zijn.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hier laat ie dan ook zien veel feeling te hebben voor drama. Qua acting echt enorm imponerend maar dit is toch wel een serie die voorrang verdiend. Seizoen 4 nu ook net klaar dus je kan aan een run beginnen zonder dat je in een seizoen blijft steken en midden in een seizoen moet wachten op nieuwe episodes. Enorm sterk acteerwerk, briljant schrijfwerk en een enorm sterke character/story development. Ik zie je bevindingen wel verschijnen in het Breaking Bad topic .

MitM wist ie ook al met verve te dragen inderdaad. Erg leuke rol was dat ja .

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Seizoen 4 nu ook net klaar dus je kan aan een run beginnen zonder dat je in een seizoen blijft steken en midden in een seizoen moet wachten op nieuwe episodes

Tegen de tijd dat we met seizoen 4 klaar zijn is het vijfde seizoen alweer halverwege gok ik. Maar ze zo achter elkaar kijken is inderdaad wel fijn.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Nieuwe avatar van het fantastische openingsshot uit Day of the Dead. Even uittesten de komende dagen, kijken of het me dan nog steeds bevalt.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Hmm, vind je andere eigenlijk beter werken .

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Die is wat kunstzinniger idd. Deze vind ik vooral tof vanwege die verrotte kop van een van de beste zombies die ik ken. Dat haar is toch geniaal?

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Ik heb ook nog deze als optie. Als ik 'm zo zie vind ik deze eigenlijk vetter.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Ik kon al niet volgen ... zombie met haar?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Dan is deze een pak leuker ja

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Misschien even een korte KO? Tot de 5, 1 verschil, kan ik mooi uitmaken met welke ik meer kans maak bij de volgende avatar KO

(afbeelding)

-

(afbeelding)

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

1-0

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

2-0 !!

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Die tweede lijkt Clint Eastwood wel.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

3-0

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

4-0

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

5-0

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

6-0

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Duidelijk. Deze avatar hou ik dus even aan.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Vond dat het tijd werd mijn Zappiaanse Arabier in te ruilen voor een abstracter plaatje.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Onderhond wrote:

Die tweede lijkt Clint Eastwood wel.

7-0

ibendb

• 5037 messages
  • 3219 votes

Nieuwe avatar ziet er goed uit, Reinbo!

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Reinbo wrote:

Vond dat het tijd werd mijn Zappiaanse Arabier in te ruilen voor een abstracter plaatje.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.