- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Denk dat de meeste mensen 't wel zullen herkennen, zeker wanneer je de film hebt gezien. En wanneer dat niet zo is, foei. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
lLs je 2001 niet hebt gezien is het alsnog wel een mooi artistiek plaatje 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Denk dat de meeste mensen 't wel zullen herkennen, zeker wanneer je de film hebt gezien. En wanneer dat niet zo is, foei.
Waarschijnlijk sliep ik toen al(weer) 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2632 votes
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, over de knie wyatt. En Brix over de andere.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Nogal, in de link staat ook gewoon 2001 
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Ja, over de knie wyatt. En Brix over de andere.
Wens --> vader --> gedachte 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@ Elineloves:
Haha, leuke reactie.
Ja, ik besef wel dat ik tegen een 'heilig huisje' aan heb ge....(vul maar in naar believen)
Maar die film heb ik drie keer met veel moeite bekeken.
Toen hij voor 't eerst in de bioscopen kwam, een keer op TV, en nog een keer via een (geleende) DVD.
In de bios maakte het visueel nog wel indruk, maar duurde het mij allemaal toch te lang tot het afgelopen was.
Op TV en DVD was het nog erger, met kleiner beeldformaat ook wel begrijpelijk.
Aan die herkansingen begon ik alleen omdat ik door het enthousiasme van anderen aangestoken werd.
Helaas kon en kan ik dat niet delen.
Blijft voor mij saai, sorry. 
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Je geeft toch nog een 3*, Brix....? 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Ja, voor de plaatjes en filmtechnische vondsten, ik moet wel een beetje redelijk blijven toch?
Maar we zijn inmiddels wel ver weggedreven van die avatar van Stu-Pot.
Bijna naar een ander universum.
Finis dus.
Also sprach... 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ken heel die film niet, maar toch is het wel een mooie avatar 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik zou het ook niet herkennen eigenlijk. 
Misschien betekent dat, dat ik 2001 moet herzien. 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik weet wel.
Maar als men die afbeelding me gewoon zou voorgeschoteld hebben, zonder te vertellen dat het 2001 was, dan had ik het nooit geweten.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Je kent 2001: A Space Odyssey niet?
Nee, is dat erg? 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Nee, is dat erg?
Eigenlijk wel 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik moet die film ook nog zien. Het schijnt één van de meest invloedrijke films aller tijden te zijn.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Niet gezien hebben is natuurlijk wat anders dan de film niet kennen.
Al is dat ook weer niet zo erg, veel vrienden van mij weten niet eens wie Kubrick, Hitchcock of Tarantino zijn. Dat vind ik eigenlijk erger.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niet gezien hebben is natuurlijk wat anders dan de film niet kennen.
Al is dat ook weer niet zo erg, veel vrienden van mij weten niet eens wie Kubrick, Hitchcock of Tarantino zijn. Dat vind ik eigenlijk erger.
Die 1e 2 kan ik nog ergens snappen omdat het oudjes zijn die beiden allang dood zijn, maar Tarantino is toch wel enorm populair, zeker onder jongeren...
Ik heb 2001 ook pas 1x gezien. Enorm wazige film, moet ik nodig eens een keertje herzien om hem beter te snappen.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Als je nog nooit van de naam Stanley Kubrick hebt gehoord heb je inderdaad helemaal niets met films.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Nee, is dat erg?
Bijlange niet, ik had alleen niet gedacht dat er mensen waren die de film gewoon niet kenden. Ik dacht dat het zo'n titel was waar iedereen wel eens van had gehoord. Ik haalde de scène er trouwens ook eerst niet uit 
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Bedankt allemaal. Ik zou hier bijna van beginnen blozen. 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2632 votes
Als je nog nooit van de naam Stanley Kubrick hebt gehoord heb je inderdaad helemaal niets met films.
. Maar even serieus. Het nogal een verschil of je film kijkt gewoon voor de leuk, of dat je je er helemaal in verdiept. Een mens hoeft natuurlijk niet alles te weten. Ik kan ook maar een paar mensen die weten wie Stanley Kubrick is.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Niet iedereen kent Kubrick, maar ik denk dat iedereen toch één film van hem kent. Mijn ouders bijvoorbeeld, hebben geen flauw idee wie Kubrick is maar Spartacus kennen ze wel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Sja, ik ken ook vrienden die waarschijnlijk geen flauw benul hebben wie Kubrick is. Maargoed, zij weten weer heel bekende mensen die ik niet ken. Je moet mij niks vragen over bijvoorbeeld schaatsen, wielrennen of veldrijden. Ik zou het allemaal niet weten op een enkele naam na.
Maar ik denk dat bijna iedereen wel eens van A Clockwork Orange of 2001 heeft gehoord.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Dat zijn dan geen filmkenners. Niets ten nadele van hen. Mijn vriendin zou het bijvoorbeeld ook niet weten. Terwijl ze wel samen met mij naar zijn beste film heeft gekeken. Dam heb ik het natuurlijk over Eyes Wide Shut die vreemd genoeg niet in de top 250 staat. Hij is met maar liefst 8 films de meest voorkomende regisseur in de top 250. Hij heeft enige tijd geleden hier ook de regisseurs KO gewonnen.