- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Freckles
-
- 488 messages
- 544 votes
YouTube - Bruce Stallion - Screw You
Echte dubstep fanaat 
Freckles
-
- 488 messages
- 544 votes
Ja inderdaad, maak het nu een tijdje al zelf.
Ik vind mijn eigen muziek al best goed maar het kan altijd beter!
Spirou
-
- 254 messages
- 0 votes
Ik kwam gisteren een gebruikster tegen die me heel erg deed denken aan een andere gebruikster:
Rianneke_Dan
![]()
xbubbles
![]()
Is er op MovieMeter.nl geen policy over het gebruik van gelijkwaardige avatars, omdat gebruik(st)ers toch veelal het eerste worden herkend door middel van hun avatar? 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Vind die van mij een stuk mooier hoor
En gelukkig staat er altijd nog een naam boven zodat je weet wie het is. En ja ik kan het haar ook niet kwalijk nemen, geweldige film natuurlijk 
Spirou
-
- 254 messages
- 0 votes
Vind die van mij een stuk mooier hoor
Jij bent inderdaad een stuk mooier, Rianneke. 
Spirou
-
- 254 messages
- 0 votes
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dan maar met
Maar om even terug te komen op je vraag, volgens mij zijn er geen regels voor het hebben van dezelfde avatar. Je bent natuurlijk altijd nog herkenbaar aan je username.
Spirou
-
- 254 messages
- 0 votes
Daar heb je gelijk in, maar ik merk bij mijzelf dat ik toch eerst naar de avatar kijk en daarna pas naar de gebruik(st)ersnaam. 
Dus als iemand bv. jouw avatar zou jatten dan wordt er niks van gezegd? Vooral als er twee actieve gebruik(st)ers zijn lijkt het me nogal verwarrend als ze allebei dezelfde avatar hebben...
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik denk niet dat er dan iets van gezegd word nee, zeker niet van mm uit, maar ik zou dan denk ik wel zelf een pm sturen. Zeker als het een actieve user is die hier al een tijd aanwezig is. Maar volgens mij is het niveau hier nog niet zo laag gedaald dat dit ook daadwerkelijk gebeurd, of het moet samen zijn afgesproken dat kan ook nog natuurlijk.
Spirou
-
- 254 messages
- 0 votes
Je bent geweldig Rianneke, bedankt! 
Edit: hier alvast je teiltje. 

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Op een site als deze hou je dat toch niet tegen. Het is niet zo dat er maar één iemand gek is op die film, dus je zult diezelfde avatar nog wel een keer of 5 tegenkomen. Dat krijg je als je zo'n soort avatar kiest.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ja, maar van bijvoorbeeld The Big Lebowski. Z'n film heeft honderden mogelijke avatars. En dat zie je wel aan MM.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Niet iedereen gaat er rekening mee houden dat er wellicht een actieve user hier zit die dezelfde avatar heeft. Iedereen kiest wat hij/zij leuk vindt.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ben ik mee eens, maar van de actieve users mag je wel wat creativiteit verwachten.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Inderdaad, er zijn zo 100 users met 'the dude', met 'joker' of elk ander willekeurig persoon bekend onder massa
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, dat klopt Justinw. Die zouden zich best mogen onderscheiden met een aparte en/of opvallende avatar.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik ben in ieder geval creatief genoeg geweest om een avatar te zoeken waarop Noah gewoon zijn baard zijn zoals het ook daadwerkelijk is in deze scene 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Valt me nu pas op.
Maar je hebt The Dude
g
of je hebt The Dude
![]()
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ligt er maar net aan wat je er mee doet, inderdaad. 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Daarom en als je een beetje rondkijkt, op bijvoorbeeld Deviantart.com dan kan je van een veelgebruikte film wel een originele avatar vinden.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
SPIP! 
Spirou
-
- 254 messages
- 0 votes
SPIP!
Spip heeft liever een oude pantoffel dan een teiltje, Brix. 
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Ik wou graag Zach Braff voor een opvallend behangetje, maar helaas die was ook al bezet 
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Ik ben eigenlijk ook nog niemand tegen gekomen met Bruce Willis als avatar of ligt dat aan mij
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Ik was aan naar wat informatie van David Lynch en toen botste ik opeens op deze avatar. Vond hem meteen iets hebben.