- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Ik zag met sinterklaas ook niet iedereen een lange baard photoshoppen, en het is ook maar 1 keer in het jaar sinterklaas....
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Vind het altijd een leuke tijd.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Toen ik er ooit uitfloepte was het eerste wat ik zag het kleine kerstboompje op het nachtkastje van mijn ouders.
Ik heb dan ook een kerstmanie. Ôp Google earth kun je mijn flat dan ook zien 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
gargamel!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

En nu wil ik jullie een jaar niet meer horen!
doe normaal
-
- 112 messages
- 0 votes
Haha toch wel gedaan. Nu is iedereen wel in de kerststemming, joepie.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Stiekem vind je het zelf ook wel leuk. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nou ik heb Pastichio Rocker hem laten maken, dus..
Ik kom niet verder dan dit
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nu nog echt je avatar veranderen.
Pinbacker
-
- 16 messages
- 0 votes
ik haat kerst want mijn vader is overleden omdat hij verkleedt als kerstman in onze schoorsteen is blijven steken en pas na 5 dagen werd gevonden door de schoorsteenvegers.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Wie kan mijn brad avatar omtoveren tot een ware kerstheld? 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
ik haat kerst want mijn vader is overleden omdat hij verkleedt als kerstman in onze schoorsteen is blijven steken en pas na 5 dagen werd gevonden door de schoorsteenvegers.
Zo'n verhaal wordt ook in Gremlins 2 verteld. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Neem me niet kwalijk. Deel 1 moet dat dus zijn.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Zo ik hoor ook bij de club, ik vind Brad wel goed staan met die kerstmuts
.
met dank aan Riesma 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Die Pitt staat alles, the glorious bastard ! 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Leukste kerst-avatar: 1 Riesma
2 Norma

O, en niet te vergeten decicco en JacoBaco natuurlijk.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Voordat iedereen maar meeloopt, wel eens onderzocht wat de oorsprong van de kerstgedachte is?
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Midwinterviering, het begin van het lengen der dagen. De donkerste tijd van het jaar, vandaar alle verlichting, kaarsjes enzovoorts.
Dat Jezus in een al bestaande traditie is gepropt is enkel een wanhopige actie van 'de kerk' geweest om het vege lijf te redden, om ook het noorden van Europa te veroveren. Een aspect van Kerst dat mijns inziens gelukkig steeds meer naar de achtergrond verdwijnt.
De Kerstman is dan weer een foutieve interpretatie van onze Sinterklaas geweest. Niet, zoals vele denken, bedacht door Coca-Cola, maar de precieze oorsprong weet ik niet uit mijn hoofd.
Maar wat heeft dat met kerstavatars te maken?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Waarom is iets wat sommigen in ieder geval wel leuk of grappig vinden meteen meelopen? Zo'n cynische kijk mij eens volwassen blijven-reactie is nergens voor nodig lijkt mij?
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Heeft niks met volwassenheid te maken moviemafketel. Ik vraag alleen maar of iemand weet hoe getrouw de kerst is, ik weet dat ook pas sinds een paar jaar en val niemand daarop aan. Off-topic verder en zoek het maar eens uit 
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Inderdaad moviemafketel, persoonlijk vind ik het nogal geinig al die kerstavatars!! 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Het lag in ieder geval zeker niet in mijn bedoeling om de vrede op MM te verstoren met mijn ingeving.

Moet alleen keer op keer weer lachen wanneer ik die 'oddjob' avatar van riesma zie met ' Rudolph the rednosed reindeer'- opmaak.
En die van Norma vind ik erg charmant.
That's all.
Peace on earth

Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Midwinterviering, het begin van het lengen der dagen. De donkerste tijd van het jaar, vandaar alle verlichting, kaarsjes enzovoorts.
Dat Jezus in een al bestaande traditie is gepropt is enkel een wanhopige actie van 'de kerk' geweest om het vege lijf te redden, om ook het noorden van Europa te veroveren. Een aspect van Kerst dat mijns inziens gelukkig steeds meer naar de achtergrond verdwijnt.
De Kerstman is dan weer een foutieve interpretatie van onze Sinterklaas geweest. Niet, zoals vele denken, bedacht door Coca-Cola, maar de precieze oorsprong weet ik niet uit mijn hoofd.
Maar wat heeft dat met kerstavatars te maken?
De kerstman begon al langer, Coca Cola heeft het personage gewoon verder uitgebouwd/uitgebuit en er de rood witte kleuren aan gegeven.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Dat zei ik ook, ik hussel mijn zin even door elkaar:
"Niet bedacht door Coca-Cola, zoals velen denken, maar...".
Wat info over Vadertje Kerst: Kerstman - Wikipedia - nl.wikipedia.org.
Terug naar de avatars! Wat een mooi paard heb jij Pegasus, moet je die niet omtoveren met een baard
?
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Ik vind eigenlijk dat die cowboy van Brix ook een beetje de kerstsfeer te pakken moet krijgen
.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
En bedankt voor het compliment Brix ik voel me vereerd
.
H1DD3
-
- 435 messages
- 433 votes
Inderdaad moviemafketel, persoonlijk vind ik het nogal geinig al die kerstavatars!!