- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Vind het best mooi, hoewel die dame in leukere pakjes zit in de film.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2632 votes
In het groot ziet het er heel anders uit dan dat ik gedacht had. Ik had ook geen flauw idee wat die vrouw aan het doen was. Maar het ziet er idd wel leuk uit.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ja, ze ziet er nu inderaad een beetje uit alsof ze aan het hordelopen is. 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ik heb deze avatar gekozen omdat ik een beetje negatief was over Eli Roth. Maar na het zien van Inglourious Basterds ben ik helemaal om. Dus een klein eerbetoon voor Eli Roth.
ps zal die leuk vinden.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik zie trouwens dat steeds meer mensen gelijke of dezelfde avatar hebben.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Nee, maar in het algemeen. Vele 'Ledger's Joker' zijn er te vinden, en ook een paar avatars die precies het zelfde zijn. Meestal van de bekendste films. De Brad Pitt versie van jouw Basterds avatar heb ik bij meerdere users gezien.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4895 votes
De Brad Pitt versie van jouw Basterds avatar heb ik bij meerdere users gezien.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Haha ja dat klopt. Ook een van de redenen dat ik voor Roth kies. hiervoor had ik Mia Wallace, maar er zijn te veel mensen met een Pulp Fiction avatar. Geintje! 
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Mooi, dan komt Dean misschien weer terug 
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Ik heb overigens zelf ook nog maar eens een nieuwe avatar gekozen, ik wou normaal gezien eerst King Kong '33 gebruiken als avatar maar blijkbaar leent dat kleine hokje zich niet zo goed voor zo'n grote gorilla. Dus heb ik maar gekozen voor een sigaret-rokende Humphrey Bogart uit Casablanca. De film stond ook in de toplijst van Premiere als '10 Movies That Make Us Wanna Smoke'.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik ben vandaag nog een user tegen gekomen met de zelfde avatar. Ik zal hem eens even opzoeken.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4895 votes
Oké, dat moeten we NIET hebben natuurlijk. 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4895 votes
Die heeft de mijne gewoon gekopieerd en geplakt, hmmm. 
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Wie kan me helpen, ik krijg mn avatar niet?
Het voldoet aan de eisen: min 54 pixels breed en hoog, en jpg of png). En heb het hokje aangekruisd voor zichtbaar maken van avatars.
Maar na het aangeven van het gedeelte van de pic, gaat het scherm terug naar het profiel en is de invulbalk voor de avatar weer leeg 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Die heeft de mijne gewoon gekopieerd en geplakt, hmmm.
Snel, ban hem!
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ik zie trouwens dat steeds meer mensen gelijke of dezelfde avatar hebben.
Valt toch wel mee?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind hem schattig. Ben wel into pinguins.
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
Valt toch wel mee?

clockwork72
-
- 2780 messages
- 1739 votes
effe weer snel me oorspronkelijke avatar genomen
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Overigens ziet die van mij er wel een stuk beter uit dan die andere. PF erbij gepakt, afbeelding gemaakt en bewerkt in Fotosoep. IcU mag 'm overnemen, mocht hij dat willen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zonde. Ik vind deze van jou niks aan, die van The Basterds juist wel.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4895 votes
Ben zelf ook niet helemaal tevreden met deze.
Maar heb eigenlijk nog nooit een avatar gehad waarvan ik echt dacht dat die wel zo'n beetje altijd kon blijven staan. Zo nu en dan zoek ik eens even, ben daar op dit moment ook mee bezig. 
- edit - Aldo Raine weer terug, wel jammer dat iemand anders 'm ook heeft.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Overigens ziet die van mij er wel een stuk beter uit dan die andere. PF erbij gepakt, afbeelding gemaakt en bewerkt in Fotosoep. IcU mag 'm overnemen, mocht hij dat willen. Check 't verschil:
Thanks Pastichio. Ziet er inderdaad beter uit. Nu hopen dat niemand anders dat plaatje ook overneemt 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ben zelf ook niet helemaal tevreden met deze.
Maar heb eigenlijk nog nooit een avatar gehad waarvan ik echt dacht dat die wel zo'n beetje altijd kon blijven staan. Zo nu en dan zoek ik eens even, ben daar op dit moment ook mee bezig. 
- edit - Aldo Raine weer terug, wel jammer dat iemand anders 'm ook heeft.
Welke wil je?