- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Fox McCloud
-
- 951 messages
- 841 votes
Fox McCloud, do i need to say more? Word waarschijnlijk binnenkort wel veranderd... beetje saai deze.
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Fox McCloud, do i need to say more? Word waarschijnlijk binnenkort wel veranderd..
Moeten we die kennen dan?
Ik persoonlijk niet....
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Hij bedoelt dat die vos in zijn avatar Fox McCloud heet. De reden dat hij dat plaatje gekozen heeft is omdat Fox McCloud ook zijn usernaam is. Dus hoeft hij inderdaad niet meer te zeggen 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Moeten we die kennen dan?
Iedereen kent die toch wel? Tenzij je totaal geen gamer bent natuulijk..
Fox McCloud
-
- 951 messages
- 841 votes
Hij bedoelt dat die vos in zijn avatar Fox McCloud heet. De reden dat hij dat plaatje gekozen heeft is omdat Fox McCloud ook zijn usernaam is. Dus hoeft hij inderdaad niet meer te zeggen
Idd, dacht toch echt dat dat niet zo heel moeilijk te begrijpen was.. 
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Ik ben niet echt een gamer nee,speel weleens pro evolution soccer tegen wat vrienden en wat GTA maar dat was het wel,en die fox mcloud zegt me weinig.
Maar nu ik begrijp 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik wilde ook wel weer eens veranderen van avatar na een lange periode Al Bundy gehad te hebben. Nu maar weer eens 1 uit de filmwereld zelf met Sean Connery als James Bond uiteraard. Een serie waar ik een heel groot liefhebber van ben. Komende dagen eens kijken of de avatar bevalt.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1740 votes
ziet er mooi uit. Verander je nu ook met avatar op GM?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nee, dat zijn 2 verschillende sites. Ben nog tevreden over die op GM.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Zou die kop wat groter maken. Dacht dat het Steven Seagal was. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zou die kop wat groter maken. Dacht dat het Steven Seagal was.

Mmm, dat vind ik wel een grove belediging. Ik zal eens kijken wat ik aan kan passen.
Edit: Zo beter?
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2633 votes
@ clockwork72: Riep jij niet een paar weken geleden dat je je avatar voorlopig niet meer ging veranderen? (kom net terug van vakantie, dus heb het één en ander gemist) Deze is trouwens ook leuk hoor 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1740 votes
@ clockwork72: Riep jij niet een paar weken geleden dat je je avatar voorlopig niet meer ging veranderen? (kom net terug van vakantie, dus heb het één en ander gemist) Deze is trouwens ook leuk hoor
Ja, dat was ik ja inderdaad. Ik kan een avatar nooit echt lang houden na een tijdje verveelt ie me en zie ik weer een ander leuk plaatje foto en dan wil ik die weer. Maar deze probeer (met de nadruk op probeer) ik even te houden
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Waarom zou je om de 3 dagen een nieuwe willen? Kies een plaatje en doe er een tijd mee. Een avatar is vooral handig om users te herkennen dus je maakt het mensen niet makkelijk als je per 3 dagen veranderd.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1740 votes
nee, je hebt gelijk het moet wel een beetje herkenbaar blijven maar ik ben nu erg tevreden met deze avatar dus verander ik niet meer dat weet ik zeker.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2633 votes
Zoiets meende ik een paar weken geleden ook al te horen
.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Zo Ajax&Litmanen1, dat word wel even wennen. Ik vind deze Avatar mooier als je vorige.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Thanks. Mijn vorige was niet heel super, maar als grote Al Bundy liefhebber kon ik er wel van genieten. Wat een held!
Maar Connery als Bond is natuurlijk wel een stuk stoerder.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Vind em maar duf, en half zo herkenbaar.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Tsja, een beetje Bond kenner haalt hier toch probleemloos Sean Connery als Bond uit....
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
Ook m'n avatar weer eens verandert. M'n 'reis naar het einde van de nacht' afbeelding heeft plaats gemaakt voor een afbeelding van de bekoorlijke Deneuve.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik vond Al Bundy toch beter Ajax&Litmanen1, deze komt zo fake over.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Tsja, een beetje Bond kenner haalt hier toch probleemloos Sean Connery als Bond uit....
Maar dat maakt de avatar nog niet herkenbaar. Het is een redelijk neutraal gebeuren itt de "hé daar heb je A&L" hiervoor.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Een stelletje naakte, lesbische/biseksuele meiden die in elkaar verstrengeld zijn.. Well, that works for me.
Nou anyway, avatar van de serie the L word dus.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1740 votes
Nou, dan vondt ik toch die andere avatar van jou beter.....
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Een stelletje naakte, lesbische/biseksuele meiden die in elkaar verstrengeld zijn.. Well, that works for me.
Nou anyway, avatar van de serie the L word dus.
Jammer dat de foto zo klein is maar door je beschrijving bevalt die mij prima! Houwe zo 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Maar dat maakt de avatar nog niet herkenbaar. Het is een redelijk neutraal gebeuren itt de "hé daar heb je A&L" hiervoor.
O zo. Ik test deze nog uit.