- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb mn haar geverfd, daarom maar gekozen voor de meest recente foto.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
omdat brandon lee cool was....zo levendig en een filosoof, heb respect voor hem. bruce lee en brandon allebei jong gestorven en zulke geweldige mensen
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Meeste mensen kijken ook eerst naar de foto ipv de username 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik heb mn haar geverfd, daarom maar gekozen voor de meest recente foto.
Maar bij jou zit altijd het zelfde meisje in de avatar, dan is het minder lastig 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maar bij jou zit altijd het zelfde meisje in de avatar, dan is het minder lastig
Dat scheelt gelukkig een hoop ja, dat ik maar één gezicht heb [stel je voor, lol] 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1740 votes
ik denk niet dat ik ooit nog ga veranderen van avatar
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
vast wel, na een tijdje wordt het saai en er zijn zeker wel mooiere foto's van alexander de large 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1740 votes
Ja, misschien over een tijdje nog maar voorlopig ben ik met deze avatar wel tevreden.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ja, misschien over een tijdje nog maar voorlopig ben ik met deze avatar wel tevreden.
Je hebt nu alweer een nieuwe!
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1740 votes
Ja, gek he?
ace leader stuurde me dit plaatje en deze vindt ik nog wel stukken mooier. Maarja ik verander soms om de zoveel tijd van avatar........
Maar deze probeer ik echt wel even te houden.
aunuscus
-
- 591 messages
- 115 votes
Ik heb mijn avatar net gewijzigt naar het symbool van mijn favoriete band rammstein
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2634 votes
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1740 votes
Jep. 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ja, die Clockwork kunnen we zeker op zijn woord vertrouwen!
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Met nadruk op 'probeer'.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Toch maar weer nog even uitproberen of ik Agnetha niet een tijdje kan houden: Maar voor hetzelfde geld staat Charlie Brown er vanavond of morgen toch weer. Ik vind Agnetha namelijk écht één van de beste zangeressen ever. Ze zingt geweldig, heeft in haar persoonlijke leven toch wel het één en ander meegemaakt, waar ze in haar werk best veel mee heeft moeten doen. Ik vind de liedjes die zij in zong over die periode dan ook best mooi (the Winner takes It All, As Good as New - over Bjorn's 2e vrouw Lena), het gaat je niet in de koude kleren zitten als je samenwerkt met je ex-man lijkt me, zowel zij als Frida heeft dat toch moeten ondergaan.. Daarom waarschijnlijk voor een hele lange tijd (tot vanavond of morgen?) Agnetha.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik ben ook benieuwd of het bericht van soom hier een tijdje kan blijven staan. Ik herinner me dat hier enkele dagen geleden ook een soortgelijk bericht stond, ook over deze avatar.
Zo kan je bezig blijven natuurlijk.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ghehe, ja.. Dat heb ik toen weggehaald, omdat ik toen toch maar Charlie weer had genomen. Maar dit bericht blijft staan hoor, wees maar niet ongerust. Over het algemeen genomen haal ik nooit (zo snel) geposte berichten weg.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Afschuwelijke avatar, zeker itt je eerdere avatar. Zoiets moet je puur voor jezelf doen en wat wij ervan vinden is vrij voorspelbaar. Los van Agnetha is zo'n foto niks meer dan een pasfoto 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Wat wij ervan vinden is vrij voorspelbaar.
) Dat jullie Agnetha onsympathieker vinden dan Charlie Brown, kan ik me echt niets bij voorstellen. Agnetha is imo toch echt erg sympathiek en knap (als ik dat als meisje/vrouw zijnde kan zeggen, dan..). Mja, meningen mogen gelukkig verschillen
.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik oordeelde niet over Agnetha. De grootste band ooit van Europa is best terecht. 't ging meer over de pasfoto 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
De grootste band ooit van Europa is best terecht.
Daar gaan fans van The Beatles, The Rolling Stones, Led Zeppelin, Nirvana en gelijkaardige groepen het niet mee eens zijn.
Al hoort ABBA zeker mee bovenaan qua populariteit.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Soom, je moet zeker zelf kiezen welke avatar je neemt. Al verander je alle weken van avatar, da's jouw keuze. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Doe mij maar Charlie.
Mijn gebeden zijn verhoord!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Je hebt helemaal gelijk, natuurlijk
. Weet ik ook wel.