• 178.383 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.600 actors
  • 9.378.049 votes
Profile

MM Meetings

MNV2

• 6932 messages
  • 1900 votes

Ik kan er helaas ook niet bij zijn deze meeting, Utrecht is wat te ver (en de trein is schandalig duur), als de meeting wat dichter tegen de Belgische grens zou doorgaan (Eindhoven, Tilburg, Breda, ...) dan had ik wel meegegaan. Misschien de volgende keer. In elk geval: have fun de 25ste!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Hoe staat het er inmiddels voor?

-Sinterklaas

-Flipman

-Wimnoot

-JacoBaco

-Q Jones

-Leviwosc

-Tricky Smalls

Onder voorbehoud:

-Inland Rabbit

-DonOswaldo

-13woutie13

- huVILEub

P.S. Alsjeblieft geen Splice!!

Q Jones

• 3525 messages
  • 2882 votes

laten we gewoon stemmen op de films en de film met de meeste stemmen daar gaan we heen, Naar welke bios gaan we eigenlijk. Pathe?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Sint zou vandaag met zn voorstel komen. Weet ik ook waar ik aan toe ben en of ik me definitief op de lijst ga plaatsen of me er toch afgooi.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Is er wel over nagedacht dat van 22 september t/m 1 oktober in Utrecht het Nederlands Film Festival gehouden wordt? Het filmaanbod buiten de films die vertoond worden ikv het NFF in o.a. 't Hoogt en het LHC zal dan best beperkt zijn.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ik wist dat wel ja. Echter, volgens mij doet LHC niet zo mee met NFF ofwel? t'hoogt inderdaad wel.

Edit: verrek je hebt gelijk. Dat word een ramp. Verschuiven maar?

Q Jones

• 3525 messages
  • 2882 votes

Liever niet ik heb namelijk al vrij gevraagd. Maar wat is er dan waarom het verschoven moet worden

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Nederlands Flm Festival, door heel de stad in elke bios. Wist wel dat het was maar dacht dat somige zalen net meededen en dacht dat het een ander weekend was.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Q Jones wrote:

Liever niet ik heb namelijk al vrij gevraagd. Maar wat is er dan waarom het verschoven moet worden

Omdat ik denk dat het aantal zalen dan beperkt is. m.a.w Films die normaal gesproken op een bepaald tijdstip draaien worden niet vertoond omdat dat tijdstip gereserveerd is voor een film van het NFF.

Q Jones

• 3525 messages
  • 2882 votes

Ow das balen jah dan verzetten of wat

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Want jij bent de big boss en de rest heeft geen inspraak meer?

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Alles hierboven nog een keer heel goed doorgelezen, (na 2 verwijderende berichten van mij)

Ik lees nu ineens weer allemaal berichten hierboven. Maar mensen: wat gaan we nou doen?? Ik weet het wel, maar wat jullie?

Bedoelen jullie dat in de bioscopen als Pathe, LHC allemaal een NNF schema houden?

Nog een EDIT: Pathe Utrecht draait de normale films, dan kunnen we daar toch heen?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Twelve Lijkt me ook een goeie film. Die draait in Pathe vanaf de 23ste.

Roel_

• 287 messages
  • 2062 votes

In Vlissingen gezien. Hij valt erg tegen. Heel erg op jongeren gericht, te moralistisch en te surreëel voor een realistisch onderwerp.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Ach we zien anders gewoon wel op de meeting. Anders dan blijven we bezig met dat de ene Machete geen goed idee vind omdat ie hem al heeft gezien en de andere splice weer tegen vind vallen en dat arthouse films te deprimerent of lang zijn etc.

Ga je mee Roel?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Ik wil eigenlijk wel weten welke film we gaan voor we naar Utrecht afreizen. Het kost wat moeite maar we komen er heus wel uit. Devil wil ik ook graag zien.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

wibro wrote:

Hmm, ik zal er toch nog eens over nadenken. Kan toch best gezellig worden. Zet mij toch nog maar hetzij onder voorbehoud op de lijst. 15 september beslis ik definitief.

Wat de meeting op 25 september betreft het volgende;

Het kan goed zijn dat ik 's-morgens een filmpje pak op de filmbeurs in Den Bosch en 's-middags de MM borrel en -film in Utrecht. Ik wil mij er echter niet op vastleggen. Er hoeft voor mij dus niets gereserveerd te worden. Het blijft dus onder voorbehoud mijnerzijds.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

In mijn geval is het OF de filmbeurs OF de meeting. Dus inderdaad, de film in Utrecht wel graag voorgesteld vantevoren, dan is de keuze voor mezelf ook duidelijker.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Gaat wel lekker met een jubileum-meeting, dat gesteggel over welke film gekeken moet worden, en dat 't persé een arthouse film zou moeten zijn. .

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Voor jou dus weer puur leedvermaak.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

soom wrote:

Gaat wel lekker met een jubileum-meeting, dat gesteggel over welke film gekeken moet worden, en dat 't persé een arthouse film zou moeten zijn. .

Mag ik anders met jou mee? Dan ga ik lekker de hele avond tegen PR zitten trollen!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Je eerste goede idee tot nu toe Winmoot.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

wimnoot wrote:

Mag ik anders met jou mee? Dan ga ik lekker de hele avond tegen PR zitten trollen!

Ik denk dat hij dat niet zo'n leuk idee vind. En bovendien ga ik 25 september naar R'dam, filmkijken, in m'n eentje. Daar is PR dus niet bij . En ik kreeg een sms van hem, waarin 'ie zei, dat je dat kon proberen, maar dat je dan waarschijnlijk gaat huilen.

JacoBaco wrote:

Voor jou dus weer puur leedvermaak.

Een beetje wel, ja. Sinterklaas is de organisator. Ik zou gewoon een PM sturen, als ik hem was, en dan de meeste stemmen gelden. Dat gebeurde de vorige keer/keren toch ook? Ik snap het probleem dan ook niet zo, als meelezende, niet meegaande user. Gewoon een film kiezen door middel van stemmen.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Het was maar een grapje hoor.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

wimnoot wrote:

Het was maar een grapje hoor.

Ik denk dat Jesse het ook als een grapje bedoelde . Hij is niet zo erg als de meesten denken. Wel af en toe een beetje sarcastisch, maar zeker een lieve jongen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

was geen reactie op jou Q Jones, maar op sinterklaas. Sinterklaas veranderde zijn bericht alleen 3 keer, waardoor het nu vaag overkomt. Gewoon rustig adem halen.

Q Jones

• 3525 messages
  • 2882 votes

Ow ik dacht echt dat het voor mij bestemd was omdat het onder mijn reacie stond maar in dat geval sorry voor het ongemak en verwijder ik bij deze mijn bericht

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Nou ik was gister ff op verkenning geweest in Utrecht en de bioscoop die op die dag de gewone films draaid (dus niet meedoet aan het NFF) is Bioscoop Catharijne. Gaan we daar gewoon naartoe ok?

Dit word btw de meeting-plek

(afbeelding)

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

soom wrote:

En bovendien ga ik 25 september naar R'dam, filmkijken, in m'n eentje. Daar is PR dus niet bij . En ik kreeg een sms van hem, waarin 'ie zei, dat je dat kon proberen, maar dat je dan waarschijnlijk gaat huilen.

Dus bij die meeting brokkelt ook alles af. Kom dan maar gewoon allemaal naar Utrecht.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Jeetje.. Dat je gewoon naar Utrecht gaat... De meesten zijn toch allang in Utrecht bekend ? En de Catherijne bioscoop is ook zo te vinden .

sinterklaas wrote:

Dus bij die meeting brokkelt ook alles af. Kom dan maar gewoon allemaal naar Utrecht

Nee hoor, niks aan de hand. Ik ga gewoon gezellig naar R'dam, ik ben toch niet zo'n feestbeest, en dan zou ik helemaal naar Amsterdam afreizen. En zei jij nou niet dat je PR cynisch enzo vond? Dus dat je eigenlijk liever niet wilde dat 'ie daar zou komen?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.