• 178.383 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.649 actors
  • 9.378.059 votes
Profile

MM Meetings

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Niet alleen dat mensen om wat voor redenen ook afhaken werkt demotiverend, maar ook dat men het maar niet eens kan worden voor welke film men uiteindelijk gaat kiezen. En als "Sinterklaas' er dan ook nog eens aan toevoegt dat het een arthouse film moet zijn dan kan ik mij best voorstellen dat mensen dan gaan afhaken. En zeker als men zou kiezen voor een loodzwaar drama zoals "Submarino", die absoluut niet op een meeting thuishoort. Ik moet met een vrolijk gezicht de bioscoop uit kunnen gaan. Voor een MM meeting past eigenlijk alleen een film die lekker wegkijkt, die voor mij in de eerste plaats toch puur entertainment is. Ik herinner mij nog de film "In Bruges" van de meeting van twee jaar geleden. Vond dat een uitstekende film voor een meeting.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

wibro wrote:

En zeker als men zou kiezen voor een loodzwaar drama zoals "Submarino", die absoluut niet op een meeting thuishoort.

Antichrist was ook best een zware film, en die werd gewoon gekeken, ook op een meeting.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

@ Wibro: Ik ben ook niet van de arthouse films maar wilde een concessie maken door Enter the Void te kiezen. Op mijn vraag waarom er een Arthousefilm gekeken moet worden kreeg ik geen antwoord.

@ Soom: Bemoei jij je lekker met je ex-MM meeting!

Geintje!

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Nouja, films als Machete is ook goed hoor. Ik begrijp nu ook wel een beetje waarom jullie liever geen zware films willen. Stond ik zelf ook niet bij stil. Depresief aan een diner zitten is natuurlijk ook geen optie.

Nouja lekker klein groepje. Dan is het ook wat overzichtelijker.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Machete hebben we (JB en ik) al gezien.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

wimnoot wrote:

Ik vind het jammer dat je niet meegaat, je had ons vast het een ander kunnen bij brengen over oude western e.d.

Hmm, ik zal er toch nog eens over nadenken. Kan toch best gezellig worden. Zet mij toch nog maar hetzij onder voorbehoud op de lijst. 15 september beslis ik definitief.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

wimnoot wrote:

@ Soom: Bemoei jij je lekker met je ex-MM meeting! Geintje!

. Ze zeggen dat in elk grapje een kern van waarheid schuilt. Sorry dus.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

wimnoot wrote:

Machete hebben we (JB en ik) al gezien.

The American?

Splice?

Piranha?

Shanghai?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Tsjah als we zo gaan beginnen. Haal The American ook maar vast van de lijst dan. Heb ik ook al gezien namelijk (+Wibro ook)

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Wat dachten jullie van

- Devil

- Four Lions

En als het helemaal niet lukt dan maar Splice.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ik heb best hoge verwachtingen van Splice eigenlijk, dusja. Four Lions zie ik ook nog steeds wel zitten, maar het is vooral humor die zeker niet iedereen ligt.

Roel_

• 287 messages
  • 2062 votes

Wie is er nu trouwens deze dagen in Vlissingen? Als er meer mensen zijn kan er misschien een geïmproviseerde meeting plaatsvinden.

Erg leuk festival en vandaag in combinatie met het weer lijkt het net Cannes.

Vanavond naar The Tree, dus wie weet...

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Inland Rabbit wrote:

Four Lions zie ik ook nog steeds wel zitten, maar het is vooral humor die zeker niet iedereen ligt.

Mijn bericht bij "Four Lions";

Deze film afgelopen avond bekeken en laat ik het maar kort en krachtig zeggen; ik vond er geen bal aan. Behalve een enkele scène - de bazooka scène - kon ik eenvoudigweg niet om deze flauwe humor lachen, dus ik was zeer blij toen de aftiteling begon.

1,0* helaas.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ik weet het Wim, vandaar de "het moet je liggen" opmerking. Echter Engels is vaak heel scherp/sarcastisch, maar flauw dat klopt. houdt inderdaad wel in dat de film ook van de lijst gaat als ji besluit mee gaan, want zo doen we dat blijkbaar nu.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Denk dat voor een meeting iemand wel concessies moet gaan doen, als je met elk persoon apart rekening moet houden houd je geen film meer over. Ik zou gewoon een lijst neerzetten en degene met de meeste stemmen wordt de film.

Maar hee, wie ben ik he

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Inland Rabbit wrote:

houdt inderdaad wel in dat de film ook van de lijst gaat als ji besluit mee gaan, want zo doen we dat blijkbaar nu.

Als we er totaal niet uitkomen dan vind ik het ook nier erg om Machete of The Expendables nog een keer te zien. Maar toen er vorige week om een voorkeur gevraagd werd heb ik natuurlijk uitgesproken dat ik liever naar Utrecht afreis om een film te zien die ik nog niet gezien had.

Q Jones

• 3525 messages
  • 2882 votes

Wall street 2 of resident evil 4 of lijkt jullie die niet leuk. Machete heb ik ook al gezien maar ja ik ben niet de moeilijkste. Ik denk dat we het beste kunnen doen wat rep-robert zegt gewoon een lijst maken

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

@wimnoot: snap ik. Ik word een beetje te sarcastisch in dit topic, in plaats van mee te denken haha. sorry

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Inland Rabbit wrote:

@wimnoot: snap ik. Ik word een beetje te sarcastisch in dit topic, in plaats van mee te denken haha. sorry

Geeft niet! Ik pak je op de meeting zelf wel even aan!

ps: twee smileys voor de zekerheid!

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Nouja, iig na 16 september is alles rond en dan is er ook een film gekozen. (verassing)

Hoop ook dat dan iedereen die op het lijstje komt want ik ga iig niet betalen voor lege stoelen die gereserveerd zijn.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ok, maar denk dat de mensen ook aan de hand van de film besluiten if ze meegaan. Dus handiger dat die dan eerst bekend is alvorens te reserveren. Dat spreekt voor zich misschien. Zelfde geldt voor t eten uiteraard.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Ik ga voor film nog wel ff kijken op het Louis Hartloper site. Eten: nog steeds Gouchos Gril.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Moeten films 's middags gereserveerd worden dan?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

goeie vraag, geen idee, maar voor een groep altijd wel handig. Al ligt dat geheel aan de grootte van de groep.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Kan me niet voorstellen dat er bij een middagvoorstelling geen plek is voor een groepje van een man of..10?

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Je weet iig maar nooit op de zaterdagen, en dan vooral met het centrale punt van het land.

Edit: Eeeccht geen Enter the Void dames en heren???

TrickySmalls

• 607 messages
  • 782 votes

Ja mensen, kom op!

Flipman

• 7113 messages
  • 1145 votes

Ik vind van wel!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ik ben de laatste om nee te zeggen tegen zo'n geweldige ervaring (ok in dit geval de eerste), maar het gaat uiteindelijk om de gezelligheid toch? Eerst 150 minuten in de bios en dan eten en weer pleiten is nu niet echt een sociale meeting.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Ik hou de filmprogramma wel even in de gaten op de site.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.