- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Heeft iemand misschien een overzicht van de tijden wat we gaan doen en waar?
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
13.00 uur op Utrecht CS is al de afsprakpunt.
@Soom: Voor het geval andere MM-leden deze meeting hier op dit forum onder ogen krijgen kunnen ze zich nog erbij toevoegen. Vandaar.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Welke film wordt het? Da's wel belangrijk denk ik. 
Q Jones
-
- 3525 messages
- 2882 votes
Ik stem voor Wall street 2, @ Sinterklaas je moet deel 1 echt gaan kijken die film is echt goed. Als het een andere film is maakt het mij ook niet uit hoor ik ben niet de moeilijkste 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Submarino: Ligt mijn voorkeur
Machete:
Enter the Void: Ligt mijn voorkeur
The American:
Splice:
Wall Street 2:
Resident Evil:
22nd May: Ligt mijn voorkeur
Liever een arthouse film eerlijk gezegt.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Submarino: Nooit van gehoord.
Machete: Ga ik al heen met JB
Enter the Void: Kijk ik liever op dvd
The American: idem
Splice: idem
Wall Street 2: Die lijkt me uitermate geschikt
Resident Evil: stom
22nd May: Ken ik niet
Liever geen arthouse film eerlijk gezegd.
Flipman
-
- 7113 messages
- 1145 votes
Ik weet nog niet zeker of ik meega. Als ik meega ligt bij Submarino en/of Enter The Void mijn voorkeur.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Submarino: Twijfelgeval
Machete: Heb ik tegen die tijd al gezien.
Enter the Void: Mag, maar duurt best lang
The American: Mag ook
Splice: Heb ik al gezien.
Wall Street 2: Shia LaBeouf overleef ik niet.
Resident Evil: DVD
22nd May: Twijfelgeval
Waarom gaan we niet gewoon lekker naar Devil. 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Arthouse is eigenlijk de bedoeling voor een jubileum meeting. Vind het trouwens wel jammer dat er zo weinig mensen op af komen en dat er al weer splitsingen ontstaan. Zou wel leuk zijn om de 10 jarig jubileum uitgebreid te vieren. En dat gedoe om de film dat kan nog wel weken doorgaan maar daar schieten we ook niks mee op.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Begrijp niet zo goed waar staat dat er op een "jubileum" meeting een arthouse film gekeken MOET worden.
Maar ik wil ook best naar Enter the Void, ik vond Irreversible van Noe heel bijzonder.
Ik hoop dat het nu iets makkelijker is! 
Q Jones
-
- 3525 messages
- 2882 votes
Ja idd is het jammer dat er maar weinig mensen mee gaan. Reageerde de mods niet of de users die heel vaak actief zijn en al lang mee gaan.
Leviwosc
-
- 883 messages
- 335 votes
Helaas moet ik afzeggen voor de meeting mensen. Een vriendin van mij heeft besloten UITGEREKEND op de 25e haar house warming party te houden. Daar kan ik niet wegblijven. Dus Ik haal mezelf van de lijst.
Dit is de meest recente lijst die ik nog kon vinden. Hier heb ik mezelf inmiddels verwijderd. Mijn excuses, ik wens jullie alsnog een heel fijne dag in Utrecht.
-Sinterklaas
-Wibro
-Flipman
-Wimnoot
-JacoBaco
-Q Jones
-Tricky Smalls
Onder voorbehoud:
-Inland Rabbit
-DonOswaldo
-MNV2
-13woutie13
- huVILEub
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Ook ik heb besloten dit keer de Meeting aan mij voorbij te laten gaan en wel om de volgende redenen;
1. Ik acht het wenselijk dat er op de meeting altijd een Mod aanwezig is en daar Stephan73 is afgehaakt is voor mij de motivatie voor een belangrijk gedeelte weg.
2. Op 25 september is er de maandelijkse Filmbeurs in Den Bosch en dat vind ik toch interessanter.
Met vriendelijke groet,
Wibro
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik acht het wenselijk dat er op de meeting altijd een Mod aanwezig is en daar Stephan73 is afgehaakt is voor mij de motivatie voor een belangrijk gedeelte weg.
? Voor als het uit de hand loopt, ofzo? Er zijn weleens meetings geweest zonder mods, en dat ging hartstikke goed.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
1. Ik acht het wenselijk dat er op de meeting altijd een Mod aanwezig is en daar Stephan73 is afgehaakt is voor mij de motivatie voor een belangrijk gedeelte weg.
Ik wil ook wel voor mod spelen voor je, dan doe ik een aanvoerdersband om mijn arm, en zeg af en toe:"Ongein verwijderd, ontopic heren!". Lijkt je dat wat? 
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Ook ik heb besloten dit keer de Meeting aan mij voorbij te laten gaan en wel om de volgende redenen;
Inderdaad wel een beetje onzin, maar de volgende reden is voor mij geen onzin;
Mijn leeftijd. Op Movie Meter behoor ik duidelijk tot de senioren zeg maar de oude rotten. Ik weet niet of ik mij op de meeting thuis zal voelen als de gemiddelde leeftijd ver onder de dertig ligt en volgens mij ligt die ver onder de dertig.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Mijn leeftijd. Op Movie Meter behoor ik duidelijk tot de senioren zeg maar de oude rotten. Ik weet niet of ik mij op de meeting thuis zal voelen als de gemiddelde leeftijd ver onder de dertig ligt en volgens mij ligt die ver onder de dertig.
Hoe oud bent u dan? Ik ben ook al 33 hoor!
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik ben 29 en ik kan mij heel antiek en wolwassen gedragen als het moet. 
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Hoe oud bent u dan? Ik ben ook al 33 hoor!
Dat durf ik eigenlijk niet te zeggen, maar als je 33 met twee vermenigvuldigt dan kom je toch aardig dicht in de buurt. 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Oh ok. En als ik nou zorg dat Brix ook meegaat? Die is ook prehistorisch! 
Nee hoor! Grapje!
Ik vind het jammer dat je niet meegaat, je had ons vast het een ander kunnen bij brengen over oude western e.d.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Ik vind het jammer dat je niet meegaat, je had ons vast het een ander kunnen bij brengen over oude western e.d.
Oude westerns? Nee, dank je. Ik mag dan wel "oud" zijn maar zeker niet conservatief. Voor westerns heb ik geen enkele belangstelling meer. Wel voor films zoals "Enter the Void" van Noé, voor mij een 'must see' film. En "The American" van Corbijn vind ik ook een zeer goede film. Kan ik iedereen aanraden, hoewel de film in de verste verte niet lijkt op een doorsnee Hollywood 'blockbuster/actie' film.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Dat is toch wel een onbewust stereotypebeeld wimnoot. 
Oude mensen kijken naar westerns.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ja ehm... Sorry! Mijn vader is 64 en die vind die westerns helemaal super, ik heb hem pas een box gegeven met 3:10 to yuma, Ford Apache, High Plains Drifter, The Man from laramie en shenedoah erin, en die ga ik ook lekker kijken!
Kan ik er wat aan doen dat Wibro zo hip is! 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Meeting word klein maar fijn.(denk)
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Dat is toch wel een onbewust stereotypebeeld wimnoot.
.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Hoe zit het nou met die gasten van onder voorbehoud?
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Die hebben nog 2 weken bedenktijd. Al vind ik dat ze uiterlijk een week van te voren een besluit moeten nemen.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Tsjah, men lijkt nu om de minste geringste reden af te haken. (jammer ook Wim, heb je er altijd graag bij) Ik wil er graag bij zijn, maar niet op deze manier. Ook aangezien ik normaal naar de filmbeurs zou gaan en wel deze afzeg/zou afzeggen voor de meeting.
Maargoed, mijn voorkeur nog maar even plaatsen dan. Machete en Splice. Enter the void is te lang voor een meeting en Submarino ga ik echt niet trekken.