- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ja zat eerst te twijvelen, maargoed. Ik heb hem nog niet in het echt gezien dus dan denk ik, laat maar komen. 
Ach en ik reis graag dus was gister wel de moeite waard hoor ff naar Utrecht. 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
-Sinterklaas
-Flipman
-Wimnoot
-JacoBaco
-Q Jones
-Leviwosc
-Tricky Smalls
Wie bied er meer?
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Bij deze gooi ik me van de lijst af. Catherijne is geen fijne bios en hun aanbod is meestal ook niet zo goed. Helaas, had graag meegewild. De volgende keer maar weer.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Beste allemaal,
Ben net terug van een kort weekje Ameland.
En het spijt me dat ik niks van me heb laten horen.
Het is goed dat ik van het lijstje ben afgehaald, aangezien mijn wedstrijd volgende week in de middag is en niet in de ochtend zoals ik had gehoopt.
Bij deze mijn excuses en bij de volgende Meeting ga ik het gewoon weer proberen om er bij te zijn.
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Ik heb ook besloten niet meer mee te gaan. Helemaal nu er geen enkele user van mijn leeftijd meer meegaat. En ik een voetbalwedstrijd heb. En ook heb ik geen zin in mijn eentje naar Utrecht af te reizen, maar er wilde niemand mee.
Helaas, volgende keer misschien.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Bij deze gooi ik me van de lijst af. Catherijne is geen fijne bios en hun aanbod is meestal ook niet zo goed. Helaas, had graag meegewild. De volgende keer maar weer.
Tss, een bioscoop is toch een bioscoop? En aangezien het toch een film word die gewoon in alle bioscopen draait is er toch weinig verschil neem ik aan. Ik had ook liever Rembrandt gewilt maar die doet ook mee aan het NNF.
Enne mensen: Devil draait niet in Utrecht. 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Maandag komt er een update online van wat er in die bioscoop in Catherijne draait. Het lijkt me het verstandigst om dan een film uit te kiezen. 
En jongens... Niet allemaal afzeggen op het laatste moment ok? 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Wat vindt iedereen van Resident Evil Afterlive 3D? Ik heb de trailer gezien, en het zag er wel tof uit. 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ondanks dat ik jullie (degene op de lijst) allemaal niet persoonlijk ken; was ik wel voor de 3e keer meegegaan mits de meeting op een zondag gehouden werd. Misschien eens een goed idee voor de volgende meeting? Op zaterdag zitten er toch veel mensen altijd met baantjes en wedstrijden en stuff.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Wat vindt iedereen van Resident Evil Afterlive 3D? Ik heb de trailer gezien, en het zag er wel tof uit.
Leuke trailer inderdaad; ondanks dat veel(en dan ook echt veel ) in slowmotion gepresenteerd wordt. Maar bij Resident Evil 3 was voor mij de koek al op.
Q Jones
-
- 3525 messages
- 2882 votes
Volgens mij heb jij daar ook geen problemen mee JacoBaco of wel dan 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
De essentie van een meeting is afspreken, film kijken, erover discussiëren en dan weer naar huis, maar meestal is het gewoon roddelen over andere mm-gebruikers en bier zuipen. 
(zo, wellicht weet ik op deze manier nog wat mensen te strikken om mee te gaan)
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Nee, ik heb het voor het zeggen en we gaan niet naar Resident Evil, Gewoon daarom niet!! 
Hahahaha, nee hoor. Grapje
, Lijkt me btw wel een goed idee. Hij draait dan toch ook wel 's middags?
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Nee, hij draait om 21:45. Maar dat gaan we toch gewoon eerst eten en een biertje doen en dan naar de film? En wie er na de film naar huis wil die gaat naar huis en wie er dan nog wil doorgaan doet dat lekker!
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Weet niet of het dan gaat lukken. Moet wel de laatste trein halen. Maar ik hou de agenda nog wel in de gaten.
Flipman
-
- 7113 messages
- 1145 votes
Nou, die film lijkt me niet zo en ik heb ook de tussenliggende delen niet allemaal gezien. En bovendien, 21:45? Volgens mij is dan mijn laatste trein al geweest, dus 't liefst een film die 's middags draait.
Flipman
-
- 7113 messages
- 1145 votes
Indeed! Ik moet helemaal terug naar Drachten, kost me klauwen vol geld
!
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Misschien wel met Piranha 3-D, Die draait op een gewone tijd en ik ook nog een 3D film. Voor de rest draait er idd erg weinig in die bios.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Tja Piranha heb ik al gezien en ik vond hem een 3 waard. Ik heb zeker geen zin in de extra kosten van de totaal overbodige 3D in deze film. Wall street wil ik graag zien!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
De essentie van een meeting is afspreken, film kijken, erover discussiëren en dan weer naar huis, maar meestal is het gewoon roddelen over andere mm-gebruikers en bier zuipen. 
(zo, wellicht weet ik op deze manier nog wat mensen te strikken om mee te gaan)
Mag je ook alleen komen roddelen? 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
en wall street
Wall Street draait daar niet. Zie hem iig niet in de agenda staan.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Mag je ook alleen komen roddelen?
Ja.. dus, tot zaterdag?