• 178.457 movies
  • 12.237 shows
  • 34.024 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.379.158 votes
Profile

MM Meetings

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

The Oceanic Six wrote:

Houden jullie elke 3 weken een meeting ofzo? Zag de laatste foto's van soom en JB net pas deze week op MM.

Haha, dat heet een 1 op 1 meeting .

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Ik weet niet voor welke film ik nou moet reserveren alleen Antichrist of Moon? Ik zal tot maandag even wachten met bellen ..

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

soom wrote:

Haha, dat heet een 1 op 1 meeting .

Een date heet dat, volgens mij

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Observator wrote:

Een date heet dat, volgens mij

Ghehe, nee. Ik heb heel vaak met Remi en Flipman afgesproken, en ik vind ze wel aardig, maar meer niet. Hetzelfde met JacoBaco en Pastichio Rocker. Geen verliefde toestanden, geen handjes vasthouden, enkel en alleen platonische vriendschap. .

Maar goed.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

soom wrote:

..en Pastichio Rocker. Geen verliefde toestanden, geen handjes vasthouden, enkel en alleen platonische vriendschap. .

Maar goed.

Dat doe ik wel (die verliefde toestanden en dat handjesvasthouden), ghehe!

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Platonische vriendschap met Pastichio? Ik geloof dat je meer wilt dan dat Eline ...!

Maar omdat we erg off topic raken, zal ik maar zeggen, terug on topic ?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

soom wrote:

Antichrist draait 16 uur in Cinerama. . Moon draait om 13.30 uur.

Dat is het programma t/m wo 11 november. Het programma voor volgende week is nog helemaal niet bekend (meestal pas maandagmiddag). Ik denk dat het verstandiger is 'de film' uit te kiezen als de programma's bekend zijn. Sowieso lijkt mij Antichrist wel een must see, maar niet tijdens een meeting. Toch niet bepaald iets om na 5 minuten gezellig met een clubje te gaan drinken en ouwehoeren.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

- John Williams

- hellboy.ray

- Stephan73 (drankje na de beurs en wat bijkletsen)

- FatMike (drankje na de beurs en wat bijkletsen)

- Sinterklaas (weet nog niet zeker)

- Observator

- Die Hard, Willis (Jaarbeurs, Drankje, geen film)

- Ajax&Filmfreak

- Pastichio Rocker (drankje + kleppen)

Is nog niet helemaal zeker, of ik de 21e in Utrecht aanwezig kan zijn.

Ik ga wel rond die tijd naar Utrecht, maar ik kan nog niks met zekerheid zeggen, ik laat z.s.m. iets meer weten!

thunderball

• 5882 messages
  • 1414 votes

Even voor de goede orde, omdat hij zelf niet de moeite neemt te reageren:

John Williams en ik lopen WEL op de Jaarbeurs, maar hij heeft zich zelf nooit opgegeven voor een meeting, dus wat zijn naam er bij doet? Wij gaan echt op soundtrack jacht (en ikzelf ook nog op JB-stuff en Stones Lp/cd jacht) en voor de rest geen tijd onderwijl voor een meeting.

En wat mezelf betreft:

ik wil evt best op de beurs zelf na vijven even wat drinken en kletsen, maar voor de rest ben ik -wanneer ik eenmaal buiten sta- richting parkeergarage en dan meteen naar huis.

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Mug wrote:

Sowieso lijkt mij Antichrist wel een must see, maar niet tijdens een meeting. Toch niet bepaald iets om na 5 minuten gezellig met een clubje te gaan drinken en ouwehoeren.

Ok, je hebt gelijk .

.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Off-topic berichten verwijderd.

Roel_

• 287 messages
  • 2062 votes

Moon heb ik al gezien en antichrist lijkt me een verschrikkelijk slechte film.

Terribly happy daarentegen lijkt me dan weer steengoed.

Lanteren/venster is dan ook een leukere bioscoop, met een leuk cafeetje waar we de film kunnen voor/nabespreken.

stephan73

• 6269 messages
  • 14448 votes

Misschien beter om die "meeting" in Utrecht af te blazen. Het is inderdaad moeilijk om na de beurs af te spreken, omdat er genoeg zijn die niet de hele dag blijven en een boel die meteen naar huis willen om lekker te genieten van hun gekochte platen!

Als je dan toch iemand wil spreken of ontmoeten, dan is het misschien handiger om persoonlijk met die persoon af te spreken.

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Het programma van Lantaren/Venster voor 9-18 november staat online, en Terribly Happy, wat Roel_ al aangaf, lijkt me best een mooie Meetingfilm.

Het programma van Cinerama staat nog niet online. Roel_ heeft Moon al gezien, en het lijkt me wel leuker om een film uit te kiezen die we allemaal nog niet gezien hebben.

Ik weet ook niet wat een goede tijd is om af te spreken op Rotterdam Centraal. Roel_ komt voor de meeting wel helemaal naar Rotterdam reizen vanuit Maastricht, daarmee rekening houdend zouden we kunnen afspreken rond 15 uur, denk ik.

Ik geef toe dat ik echt niet goed ben in organiseren en dingen plannen, maar het komt wel goed voor zaterdag, dat dan weer wel.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Waarom wordt de boel nu opeens omgegooid? Er zullen altijd mensen zijn die of de film al hebben gezien of zich niet kunnen vinden in de filmkeuze. Die hebben zich dan maar gewoon aan te passen.

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Ja, je hebt wel gelijk ja. Ik weet ook niet echt waar ik mee bezig ben. Beetje doelloos, het is maandag enzo.

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Maar goed, het programma van Cinerama staat zoals al eerder gezegd dus nog niet online, en het wordt dus naar alle waarschijnlijkheid Antichrist. Zwartboek vond ik toch wel ook best heftig, en na die film praatten we toch ook gewoon gezellig ..

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

En nu Pastichio Rocker definitief geband is, hoe zit het met de meeting? Kan en mag hij daar wel komen?

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

stephan73 wrote:

Misschien beter om die "meeting" in Utrecht af te blazen. Het is inderdaad moeilijk om na de beurs af te spreken, omdat er genoeg zijn die niet de hele dag blijven en een boel die meteen naar huis willen om lekker te genieten van hun gekochte platen!

Mee eens. 'k Ga liever naar een meeting waar iedereen ook daadwerkelijk voor de meeting komt. Rotterdam pas ik nog steeds voor.

Ajax&Filmfreak

• 3365 messages
  • 3730 votes

stephan73 wrote:

Als je dan toch iemand wil spreken of ontmoeten, dan is het misschien handiger om persoonlijk met die persoon af te spreken.

Ik ben overdag toch al in Utrech, kleine moeite om bijvoorbeeld om 6 uur even een drankje met wat mmers te nuttigen.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

soom wrote:

En nu Pastichio Rocker definitief geband is, hoe zit het met de meeting? Kan en mag hij daar wel komen?

Waarom zou daar niet mogen komen? Hij is geband van deze site, niet van het echte leven.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

soom wrote:

Wat een onzin zeg. Wie zou in godsnaam moeten bepalen of hij wel of niet mag komen? De moderators, die niet eens aanwezig zullen zijn? Jij? Remi? Een andere user?

Het is 'maar' een ban van een site hoor, hij hoeft de cel niet in.

kos

• 46701 messages
  • 8856 votes

Haha, ik denk dat kappeuter op het perron gaat staan om te zien of hij niet echt de trein uitkomt.

En daarna in het restaurant aan een tafeltje achterin van achter een krantje jullie in de gaten houdt.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Als ik hem zaterdag zie, stuur ik hem meteen weg.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

kos wrote:

Haha, ik denk dat kappeuter op het perron gaat staan om te zien of hij niet echt de trein uitkomt.

En daarna in het restaurant aan een tafeltje achterin van achter een krantje jullie in de gaten houdt.

Zal ik dan ook maar komen met een bak popcorn

Jammer dat ik geen tijd heb (lustrumviering van mijn studie), want een MM Meeting lijkt me weer leuk.

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Elineloves wrote:

Wat een onzin zeg. Wie zou in godsnaam moeten bepalen of hij wel of niet mag komen? De moderators, die niet eens aanwezig zullen zijn? Jij? Remi? Een andere user?

Het is 'maar' een ban van een site hoor, hij hoeft de cel niet in.

. Ik stelde deze vraag omdat ik daar gewoon even zekerheid over wil hebben... Rare reactie imo, nogal fel en aanvallend, maar ja.

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

soom wrote:

(quote)
. Ik stelde deze vraag omdat ik daar gewoon even zekerheid over wil hebben... Rare reactie imo, nogal fel en aanvallend, maar ja.

Nee, jouw vraag was byzonder raar.

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Vind ik uiteraard niet , maar goed.

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

kos wrote:

LoL.

Der MM-Polizei

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Kiros wrote:

(quote)

LoL.

Der MM-Polizei

Ja, en daar kan onze landelijke politie nog een puntje aan zuigen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.