- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Dit zijn de mensen die naar de meeting komen aanstaande zaterdag:
- Mug.
- Remi.
- JacoBaco.
- Pastichio Rocker.
- misterwhite
- Laura_opa
- Petra
- Jaco
- Paul
- Valerio2003.
- Roel_
Ik heb alleen nog steeds niets van Flipman gehoord, die zich wel heeft opgegeven.
Het eten begint om 20.00 uur, als ik Remi goed heb begrepen, en daarmee rekening houdend, denk ik dat een vroege middag voorstelling het beste is, rond 13.30. Dan kunnen we daarna nog even wat drinken met z'n allen, op weg naar het restaurant ofzo.
Ik ga vanmiddag of vanavond reserveren voor de Cinerama
, ik ben tot 16.00 uur wel weg, dus het zal ergens in de avond worden dat ik ga reserveren. Ik ga ervanuit dat we Antichrist niet echt gaan halen, qua eten, want die begint om 16.00u, en dan moeten we ook nog op tijd in het restaurant zijn. Eerlijk gezegd lijkt mij New York, I love you niet echt wat, hoewel Hayden Christensen daar wel in zit
. Partir lijkt mij eerlijk gezegd de beste keus, als die nog draait zaterdag. Die hebben we geen van allen gezien, en die begint om 13.30.
Verzamelen aan de Centrum kant van Rotterdam CS, onder het blauwe bord. 12.30 uur, een uur uitloop.
Voor de volledigheid m'n telefoonnummer, als je het toch niet kunt vinden:
06-30266800
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Hayden Christensen. Hey Soom, dat is toch je grote vriend?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
12.30 uur is wel behoorlijk vroeg [ik heb nog een afspraak om naar Sinterklaas te gaan zwaaien]. Als een film om 16.00 - 17.00 uur begint, heb je nog ruim voldoende tijd om naar het restaurant (dat ook midden in de stad ligt) te gaan. Je hebt gereserveerd om 20.00 uur...
Sowieso was de afspraak rond 15.00 uur op het CS, en daar heb ik m'n dagplanning op gemaakt. 14.00 uur lukt me ook nog wel.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Het eten begint om 20.00 uur, als ik Remi goed heb begrepen
De mafkethel gaat om 19:00 open en het begint om 19:30
.
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
Ik ga dat ook niet redden zo vroeg want ik moet mijn zoontje naar een verjaardagsfeestje brengen om 13.00. Ik dacht ook dat de planning rond 15.00 was.Ik ben het met mug eens over de planning want we hebben dan nog ruim voldoende tijd om naar het restaurant te gaan als we de film van rond 16.00 pakken.
Roel_
-
- 287 messages
- 2062 votes
Ja, rond 15 uur is veel beter. Overigens vind ik 20.00 uur eten erg laat. Zeker te krap als ik nog helemaal naar Roermond moet.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Verzamelen aan de Centrum kant van Rotterdam CS, onder het blauwe bord. 12.30 uur, een uur uitloop.
Misschien is 14:15 a 14:30 dan een betere tijd als je het toch over een uur uitloop hebt,
dan wachten we vanaf 14:15 zo'n beetje tot iedereen er is of we pikken de laatkomers gewoon later op.
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
De films die bij Cinerama draaien om 15.30-16.00
(Cinerama lijkt me eerlijk gezegd de beste keus..)
- Up ondertiteld.
- Antichrist.
- Whatever Works.
- Inglourious Basterds.
- Millenium: Mannen die vrouwen haten.
- Harry Potter and the Halfblood Prince.
Ik weet niet welke bioscoop jullie voorkeur heeft, maar van deze films, die bij Cinerama draaien, heeft Antichrist eigenlijk mijn grootste voorkeur
...
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Dan wachten we vanaf 14:15 zo'n beetje tot iedereen er is of we pikken de laatkomers gewoon later op.
.
Roel_
-
- 287 messages
- 2062 votes
Ik meld me af voor zaterdag. Van het bovenstaande lijstje heb ik het meeste gezien en Antichrist is voor een van Trier hater niet echt een uitkomst. De tijdplanning komt me ook niet goed uit.
Dit wordt dus het lijstje:
- Mug.
- Remi.
- JacoBaco.
- Pastichio Rocker.
- misterwhite
- Laura_opa
- Petra
- Jaco
- Paul
- Valerio2003.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
In Lantaren/Venster draaien ook nog films om 16.30 + 17.00 uur. Ook vanaf die lokatie is het zo'n 15 minuten lopen naar het restaurant.
Bright Star: 16.30 uur
Terribly Happy: 16.30 uur
Paniek in het Dorp: 17.00 uur
Le Herisson: 17.15 uur
Verder, als je de trein rond 23.00 uur pakt, kom je nog met gemak terug in Roermond.
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Ik heb mijn laatste treim om 20.55.
Ik hoop dat ik zaterdag nog kan genieten van mijn eten dat ik mij niet moet gaan haasten.
narva77 (crew films)
-
- 12735 messages
- 6540 votes
Huh?
Roel_
Roermond?
Von Trier-hater?
Kan het soms zijn dat "Roel_" de vroegere "Sydney" is?
Ik ben echt een hele tijd niet actief geweest op MM, en sinds enkele maanden weer terug, vandaar. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nooit over nagedacht eigenlijk, zo ja, dan wel een aangename positieve verrassing.
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Bright Star dan, want die wil ik wel graag zien... Andere films lijken me niets
.
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Ik heb voor 11 mensen gereserveerd voor Bright Star bij Lantaren/Venster via Internet, omdat ik niet zeker weet hoeveel mensen er nu gaan komen..
En hierbij mijn oprechte excuses voor de rommelige organisatie, ik weet nu dat ik dit soort dingen beter maar niet meer kan doen.
In de mail die ik ter bevestiging ontving, staat dat de kaarten een halfuur voor aanvang van de voorstelling opgehaald dienen te worden, maar dat mag geen probleem zijn, of wel
?
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Ik heb voor 11 mensen gereserveerd voor Bright Star bij Lantaren
Waarom heb ik het gevoel dat wij daar niks over te zeggen hebben? Kan aan mij liggen hoor.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
.
Ja, en dat is helemaal uit de richting. Zullen dat soort stomme mensen echt bestaan denk je? 
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
[Waarom heb ik het gevoel dat wij daar niks over te zeggen hebben? Kan aan mij liggen hoor.
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Ondanks eerdere berichten van mijn kant (en waarom heb ik sinds een uur het onverklaarbare maar sterke gevoel dat er een ban boven m'n hoofd hangt ?):
- 14.30 verzamelen op Rotterdam CS.
- 15.30 naar Cinerama, om daar Antichrist te gaan zien. In een halfuur moeten we het toch wel redden om daar te komen?
In elk geval is Antichrist wel een heftige film, maar ja, dat was Zwartboek naar mijn mening ook. Sorry voor alle gemaakte ophef over Bright Star.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Het ligt er helemaal aan wat je gewend bent. Voor de 1 is Anti-Christ heel wat, maar voor de ander is het Sesamstraat.
Ja, een half uur is lang zat lijkt mij...
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
Ja ,dat redden we zeker weten vanaf centraal.
Dus om 14.30 verzamelen op C.S. aan de voorkant.
Dan zorg ik in ieder geval dat ik er ben. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Dan verklaar ik hierbij het aftellen voor geopend!
Roel_
-
- 287 messages
- 2062 votes
Huh?
Roel_
Roermond?
Von Trier-hater?
Kan het soms zijn dat "Roel_" de vroegere "Sydney" is?
Ik ben echt een hele tijd niet actief geweest op MM, en sinds enkele maanden weer terug, vandaar.
Hoi Narva,
Dat klopt. Ik was vroeger Sydney. Maar ik heb me toen uitgeschreven vanwege diverse perikelen. Inmiddels ben ik alweer 1,5 jaar lid onder een andere naam.
Hoe is het met je? (wellicht via PM) 

narva77 (crew films)
-
- 12735 messages
- 6540 votes
Ha, leuk! 
Het gaat goed met mij hoor!
Ik heb het de afgelopen jaren druk gehad, óók op het vlak van persoonlijke ontwikkeling, maar daar ga ik verder niet over uitwijden. 
Dat is ook één van de redenen waarom ik de afgelopen 2,5 jaar niet of nauwelijks actief ben geweest hier op MM.
Dus ik heb logischerwijs heel veel gemist hier op MM, er is veel langs mij heen gegaan. Waaronder dus jouw terugkeer.
Maar sinds een kleine drie maanden ben ik weer back on track! 
Leuk om weer van je te horen!
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Was ook wel te verwachten met Summer with Monika in de top 10. 
En, hoera, ik heb de buikgriep-estafettestokje van m'n vriendin overgenomen hedennacht. Ik bestudeer de tegeltjes in 't kleine kamertje met veel plezier. Ik ben dus niet aanwezig bij de meeting, en, nog erger, de Sinterklaas-intocht moet ik maar volgen via de televisie. Veel plezier toegewenst.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Dank je! En beterschap. We zullen een drankje op je drinken.