• 178.467 movies
  • 12.239 shows
  • 34.025 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.379.342 votes
Profile

MM Meetings

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Oow okee voor mij maakt het niet zoveel uit welke film het is Up! leek mij gewoon cool

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Issie ook , dat wel... Maar ja. Ik zal van de week een 2e PM gaan sturen, omdat het dan minder dan 2 weken weg is. .

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Tijdens de 1 op 1 meeting met Soom, heb ik een prachtige foto van Soom gemaakt.

(afbeelding)

Daarna maakte zij er ook 1 van mij.

(afbeelding)

Spider-Man?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

(afbeelding)

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Coole foto, hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?

Ik heb het iets handiger aangepakt, na 200 jaar, en voor Moon lijkt eigenlijk de meeste animo te zijn, hoewel ik nog niets heb gehoord van neo en Mug.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Bij de Mafkethel heb ik gereserveerd.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Niet echt een geweldige keuze. Ik ga toch liever naar iets bijzonders. Mocht de keuze van de film nog veranderen, ga ik wellicht nog wel mee naar de film. Maar dat restaurant zit ik persoonlijk niet op te wachten. Er zijn twee soort restaurants waar ik nooit heenga: waar je niet normaal bediend wordt en/of je zelf je eten moet gaan halen. Daar valt de Mafketel ook onder.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Je bent gewoon mensenschuw. Als je met een groep gaat dan kan de keuze je soms niet bevallen. Boeiend. Maar jammer hoor; had je graag eens gesproken.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

neo wrote:

Maar dat restaurant zit ik persoonlijk niet op te wachten.

Ik heb 't langer dan een week geleden voorgesteld en heb toen niks gehoord. Toen heb ik 't weer voorgesteld en weer niks gehoord en ging ervan uit dat 't goed was. Toen Soom 't nog een keer zei, werd er verteld door verschillende mensen dat 't goed was, maar weer geen andere reacties. Dus heb ik gereserveerd en nu kom je hiermee. Dat had toch wel wat eerder gemogen, vind je niet?

timbo_

• 13116 messages
  • 3865 votes

Pastichio Rocker wrote:

Je bent gewoon mensenschuw. Als je met een groep gaat dan kan de keuze je soms niet bevallen. Boeiend. Maar jammer hoor; had je graag eens gesproken.

En als je in die groepskeuze geen zin hebt ben je natuurlijk volkomen vrij om niet mee te gaan. Wat mensenschuw daarmee te maken heeft is me een raadsel.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

....alsof neo wist dat er al gereserveerd was. Ik had soom al doorgegeven dat ik nog niet zeker wist of ik mee ging eten (ik heb nog een feestje, en wil geen party-pooper zijn om snel-snel-snel iets naar binnen te werken). Moon vind ik prima. Maar..........we gaan toch naar een middagvoorstelling toch? Draait die film dan?

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

....alsof neo wist dat er al gereserveerd was.

Daar mag je toch wel van uitgaan als er 3x gevraagd wordt of het goed is, maar geen afmeldingen komen. Je kan daar namelijk niet een dag van te voren reserveren, vandaar dat ik het meerdere keren vroeg genoeg heb gevraagd.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ik ben daar niet van uit gegaan hoor. Wellicht dat er nog meer mensen mee zouden gaan of moesten afmelden door onvoorziene omstandigheden. Ik vind dingen wel vaker 'raar' hoor.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Ik vind het gewoon lullig, heb 't 3x voorgesteld en dan nu moeilijk doen. Persoonlijke omstandigheden zijn natuurlijk te begrijpen, maar dit vind ik gewoon onzin. Dat wordt de volgende keer gewoon de McDonalds ofzo

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Goeie keus lijkt me.

En dan betaal je ook niet rond de € 40,- p.p. voor het eten.

Etentje + trein is wel een duur grapje voor een meeting, i.m.o.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Inderdaad een duur geintje. Maar als je 't te duur vindt of er geen zin in hebt, kan je dat best effe van te voren aangeven.

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Mug wrote:

Ik had soom al doorgegeven dat ik nog niet zeker wist of ik mee ging eten

Klopt .

timbo_

• 13116 messages
  • 3865 votes

Remi wrote:

Daar mag je toch wel van uitgaan als er 3x gevraagd wordt of het goed is, maar geen afmeldingen komen. Je kan daar namelijk niet een dag van te voren reserveren

Wordt natuurlijk nergens gezegd wanneer en of je gaat reserveren. Wordt alleen maar gevraagd of men het er mee eens is.

Remi wrote:

Inderdaad een duur geintje. Maar als je 't te duur vindt of er geen zin in hebt, kan je dat best effe van te voren aangeven.

Mee eens maar vond het woord mensenschuw gewoon nogal raar. Maar ja psychologie van de koude grond zullen we maar zeggen.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

timbo_ wrote:

Mee eens maar vond het woord mensenschuw gewoon nogal raar. Maar ja psychologie van de koude grond zullen we maar zeggen.

Koude grond? Ik zat anders op mijn heerlijke, door Frans de la Haye ontworpen bureaustoel toen ik het schreef, hoor.

(afbeelding)

On the occasion of Ahrend's one-hundredth anniversary the famous designer Frans de la Haye was asked to design an office chair. The commission: to design an office chair to mark Ahrend's centenary - a century of innovative thinking - and the start of a new era. The result was the beautiful Ahrend 240 Centennial. Clean, functional, futuristic, visibly comfortable and with great ease of use.

Main features

- distinctive design

- complete range with office and visitors' chairs

- very comfortable, ergonomic chair

- extensive ergonomic options

Design:

Frans de la Haye

Manufacturer:

Ahrend

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

neo wrote:

Mocht de keuze van de film nog veranderen, ga ik wellicht nog wel mee naar de film.

Ok, wat voor film zou je dan willen zien ?

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Ik heb mij niet voor niets ''onder voorbehoud'' aangemeld. Het was al de vraag of ik zin had in een meeting, wat verder voor mij ook nog zou kunnen afhangen van onder andere de film en/of ik soms toch naar mijn eigen filmhuis zou gaan.

Op 2 november heb ik een eerste pm gehad over de keuze voor Paniek in het Dorp: prima keuze. Van een vorige pm weet ik niks. ik heb duidelijk aangegeven dat ik de film zie zitten, maar het restaurant niet. Op je pm van 4 november heb ik gister, enkele uren laten, in het topic gereageerd.

Ik zie het probleem niet zo. Wat dat dat met mensenschuw te maken heeft, ontgaat mij volledig. Bovendien kan ik je zeggen dat ik nu al enkele jaren buiten mijn filmhuis elders maar weinig films zie. Of het moet voor mij echt iets bijzonders zijn, of iets wat ik graag wil zien. En dat komt niet zoveel voor.

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

O, ok.. Dan heb ik je verkeerd begrepen, ik ging er eigeniijk vanuit dat je wel zou komen .

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Maar goed, ik weet niet of de mensen die wel naar de meeting komen het emee eens zijn dat het ofwel Moon ofwel Antichrist wordt? Naar Antichrist ben ik het meest benieuwd, eerlijk gezegd.

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Antichrist draait 16 uur in Cinerama. . Moon draait om 13.30 uur.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Dan ga ik voor Antichrist.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Meest gunstige tijd ook. (denk ik)

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Ik ga aanstaande maandag (is dat te vroeg of te laat?) eens bellen naar Cinerama .

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Bel nu maar.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Houden jullie elke 3 weken een meeting ofzo? Zag de laatste foto's van soom en JB net pas deze week op MM.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

De meeting met Soom was vrij discreet.

Maar het gaat de laatste tijd hard ja. Laatste officiele meeting was 5 september 2009 en voorheen zat er altijd wel ongeveer een half jaar tussen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.