- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3286 votes
Rotterdam is misschien nietzo grote club met mensen die erheen gaan van MM.. maar vind dat opzich geen ramp.. Thunderball is er misschien een mogelijkheid datik metje mee kan rijden..?
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
za 28 juni, Utrecht:
- Goodfella_90
- The One Ring
- BoordAppel
- Lord Flashheart (mits m'n vader zijn verjaardag niet op die dag viert
)
thunderball
-
- 5908 messages
- 1421 votes
Rotterdam is misschien nietzo grote club met mensen die erheen gaan van MM.. maar vind dat opzich geen ramp.. Thunderball is er misschien een mogelijkheid datik metje mee kan rijden..?
ja dat zou wel kunnen, alleen wanneer de rest het in Utrecht wil houden, kies ik ook voor Utrecht, want dat is dan leuker!
Dus heren, zet mij ook bij de lijst van Utrecht!
niethie
-
- 7319 messages
- 7285 votes
thunderball
-
- 5908 messages
- 1421 votes
Dat herken ik wel, hoor. Dan gaan we toch ook met een klein groepje in Rotterdam naar de film (Desnoods ga ik EN naar Utrecht EN naar Rotterdam En naar Maastricht! Ik heb er zin in!)!
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3286 votes
Heb ikzelf ooklast van hoor niethie.. en denk dat de meeste mensen wel even hun draai moeten zoeken in het begin van de meeting.. zelf nooit naar meetings geweest onderandere door die reden.. maar wil toch eens wat nieuwe mensen leren kennen aangezien mijn wereldje opdit moment nog al klein is (werkloos) neem desnoods een vriend van je mee..? doe ik misschien ookwel.. denk wel dat de andere mensen van MM daar ook geen probemen mee hebben. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik heb zelf morgen een bescheiden MM meeting. In Amsterdam.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Leuk Klute, waarzo? (niet dat ik de intentie heb te komen; ik moet gewoon werken) Overigens is het heel normaal dat je moeite hebt je in te passen in een groep; de één is uiteraard handiger in het sociale verkeer dan de ander, maar je kan in de loop der jaren ook veel leren. Ik hoor absoluut tot de laatste categorie. Dus Niethie: gewoon komen en oefenen. Merk je vanzelf dat het steeds makkelijker gaat. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Leuk Klute, waarzo? (niet dat ik de intentie heb te komen; ik moet gewoon werken)
Ik heb afgesproken met Dragje bij dvd valley 

Daar heb ik zelf ook last van, het is altijd lastig om je inderdaad in te passen in een groep, bestaande uit mensen die je nog nooit hebt gezien.
Een goede raad Lord Flashheart. 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3881 votes
za 28 juni, Utrecht:
- Goodfella_90
- The One Ring
- BoordAppel
- Lord Flashheart (mits m'n vader zijn verjaardag niet op die dag viert )
- timbo_ (Ligt er natuurlijk wel ook een beetje aan welke film het gaat worden)
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
za 28 juni, Utrecht:
- Goodfella_90
- The One Ring
- BoordAppel
- Lord Flashheart
- timbo_
- Freud
Inderdaad maar twee uur met de trein, dat gaat nog wel. En de kostprijs valt me ook nog mee (heen en terug voor ca 30 euro), dus ik wil graag komen! Film doet er niet zo toe trouwens.
Overigens, Rotterdam mag even goed van mij (ik moet daar overstappen om in Utrecht te geraken blijkbaar
)
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12065 votes
balen john, maar er zullen er vast nog wel meer komen moet je zo maar denken he 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
De trein kost me wel al een €38,-. Dat is een nadeel, maar ik zal straks eens even vragen aan mijn ouders. Gaat iemand uit limburg mischien mee met de trein, kunnen we bijleggen met een NS lentetoer.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes

Misschien arrogant, maar ik reis voorlopig niet verder dan Maastricht. Over een paar jaar kijk ik nog wel eens ^^
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12065 votes
ben ik met je eens serpico, ik kan mijn geld ook wel beter uitgeven 
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12065 votes
staan we ook bekend om he, we zijn gewoon gierig.. het klopt wel 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Geldverslindende meetings bijwonen ligt gewoon niet meteen in het hart van een ware Nederlander inderdaad, en al helemaal niet als zijn geld toch al veel te snel opgaat aan dvd's en uitgaan
.
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12065 votes
zo is het, ik heb nooit een cent over alles is meteen op
thunderball
-
- 5908 messages
- 1421 votes
Geldverslindende meetings bijwonen ligt gewoon niet meteen in het hart van een ware Nederlander inderdaad, en al helemaal niet als zijn geld toch al veel te snel opgaat aan dvd's en uitgaan
.
Dat valt toch wel mee qua geldverslindende meetings?
Je koopt een treinkaartje, of -zoals ik- pakt de auto en dan kost het nog een bioscoopkaartje en evt wat te eten er na.
Tja, zo komt er natuurlijk nooit meer wat van.
Toen ik dit topic las leek me het een heel leuk idee, maar echt veel schiet het niet op zo.
thunderball
-
- 5908 messages
- 1421 votes
Reken mij er ook bij.
za 28 juni, Utrecht
- Goodfella_90
- The One Ring
- BoordAppel
- Lord Flashheart
- timbo_
- Freud
-Thunderball
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12065 votes
het is ook een leuk idee, alleen niet voor iedereen te doen helaas...
thunderball
-
- 5908 messages
- 1421 votes
Ik snap natuurlijk wel dat je als tiener niet meteen zin hebt om met een duur kaartje helemaal naar Utrecht te reizen en dan maar zien of het klikt met de rest van de groep. Dan zou ik, wanneer je bv in Limburg woont, echt te Maastricht met een groep gaan afspreken.
Voor mij is het stukken makkelijker daar ik een baan heb en het in mijn ogen niet zo duur allemaal is. Ik vergeet nog al eens dat het op deze site zeer gevarieerd is qua leeftijd van de verschillende users.
Op een of andere manier ga ik er altijd van uit dat iedereen ongeveer mijn leeftijd heeft (je gaat natuurlijk ook niet iedere keer zitten checken hoe oud iedereen is), maar wanneer je alles van je zakgeld moet doen, wordt het idd een probleem.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3881 votes
za 28 juni, Utrecht:
- Goodfella_90
- The One Ring
- BoordAppel
- Lord Flashheart
- timbo_
- Freud
Overigens, Rotterdam mag even goed van mij (ik moet daar overstappen om in Utrecht te geraken blijkbaar
)
Hier nog zo iemand want kom ook uit Limburg. Dus Rotterdam is voor mij ook nog beter.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3881 votes
Gaat iemand uit limburg mischien mee met de trein, kunnen we bijleggen met een NS lentetoer.
Ik kom ook uit Limburg dus kom ook van die kant. Maar stap in in Horst-Sevenum op dus zal de meeste Limburgers wel pas in Eindhoven treffen.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik zal het straks vragen, is toch een heel eind van Sittard naar Utrecht en anders ben ik denk ik ook wel van de partij. 
...!!john!!...
-
- 544 messages
- 0 votes
Ik zal het straks vragen, is toch een heel eind van Sittard naar Utrecht en anders ben ik denk ik ook wel van de partij. 
Ik ga eens smeken bij mijn ouders,als ik dan mag stap ik in weert op.Maar pak jij dan de intercity?
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik ga eens smeken bij mijn ouders,als ik dan mag stap ik in weert op.Maar pak jij dan de intercity?
Ja als het goed is wel. Wat dacht je van een bordje met 'MM Meeting' erop