- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
U-96
-
- 11875 messages
- 2106 votes
mikoz: Ik zei dat omdat ik er even vanuit ging dat het om een doordeweekse dag ging, waar ik dus niet kan. Op zondag 2 april kan ik wel.
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Omdat ik die dag niet kan 
davidov
-
- 3467 messages
- 2188 votes
Het zag er naar uit dat ik misschien voor de grap ook wel eens zou komen, maar laat ik dat weekeind nou net al 2 andere bizarre plannen hebben (12 uur risk marathon en een uitstapje naar de efteling misschien)
Dus... andere keer beter 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3878 votes
Klinkt leuk
U-96
-
- 11875 messages
- 2106 votes
Ja, hoe zit het er eigenlijk mee? (ik kan zondag 2 april de hele dag en doordeweeks wegens werk pas vanaf rond 18:00)
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
idd. wat doen we?
heeft iemand misschien een andere dag op het oog?
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
zondag late middag/avond in Utrecht. Heeft iemand een filmvoorkeur?
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Het komt me niet zo goed uit. Familie rekent op mij.
Ik kan jullie wel een tip geven voor de filmkeuze:
Capote draait in het Louis Hartlooper Complex.
starbright boy (moderator films)
-
- 22491 messages
- 5153 votes
Ik kan zondag 2 april of desnoods zaterdag 8 of zondag 9 april. Vind het nog steeds een leuk idee.
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
Ik denk dat de 2 april meeting niet meer zal lukken: Ik vertrek over een paar minuten en kom pas morgen aan. Als het goed is heb ik op de flat in NL internet (normaal wel) - misschien kunnen we voor een andere keer proberen. We zullen wel een goeie datum in de chat proberen vast te prikken.
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Zouden we/iemand nog iets kunnen organiseren voor zondag of volgend weekend?
neo
-
- 15436 messages
- 10054 votes
Misschien wat om van de zomer er eentje in Rotterdam te houden? Programma van Lantaren/Venster ziet er wel leuk uit: http://www.lantaren-venster.nl/actief/filmzomer.htm
neo
-
- 15436 messages
- 10054 votes
Had het meer over de Zomerklassiekers, maar niet dat ik er bezwaar tegen heb om iets uit dat Lesbian suymmer programma te kijken 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ja lijkt me ook leuk, zitten veel bekende namen bij
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
The Wayward Cloud is wel iets voor een gezellige knock-out
.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Lijkt me leuk, neo. Zomerklassiekers bieden veel interessante films. Banshun wellicht? (beroemde film die door relatief weinig mensen gezien is; en ook de film waar ik het meest benieuwd naar ben). Alternatief is er Rashōmon dat door veel mensen al gezien is, maar wellicht het meeste voordeel heeft bij een groot scherm.
Nadeel met de zomervakantie in het algemeen is dat er altijd wel mensen op vakantie zijn die mee hadden gewild, en 19:30 uur als aanvangstijd maakt uit eten gaan van te voren lastig (maar achteraf nog wat gaan drinken des te makkelijker).
neo
-
- 15436 messages
- 10054 votes
Overigens is eten niet zo zeer het probleem want hier in huis is iemand die met gemak voor tientallen mensen (lekker) kookt
Maar nog maar even kijken hoe en wat.
eRCee
-
- 13450 messages
- 1981 votes
Banshun wellicht? (beroemde film die door relatief weinig mensen gezien is; en ook de film waar ik het meest benieuwd naar ben).
Tip: deze film zit in de pakketservice.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Ik doe niet mee aan de pakketservice, en aangezien de film in augustus in Lantaren/Venster draait, kan ik hem sowieso daar gaan kijken (ook als er geen meeting omheen georganiseerd wordt).
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Nou als jullie een meeting met Banshun organiseren blijf ik thuis 
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Skammen lijkt me ook erg interessant. Enige nadeel is wellicht dat als de film erg depressief is, dat z'n weerslag kan hebben op de stemming. (dat was ook het grote nadeel aan de Idi i Smotri-meeting, al vond ik dat verder nog zo'n goede film)
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Als het 'Skammen' wordt, heb ik de reis er wellicht ook wel voor over. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22491 messages
- 5153 votes
Als het in het weekend is, is de kans groot dat ik kom. Veel van de speciale zomerfilms zijn interessant genoeg, dus kiezen jullie maar.