• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.072 votes
Profile

Het grote "ik wens iedereen prettige dagen toe" / beste wensen topic

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

speedy23 wrote:

en heel veel valse mensen die je smoel aflikken, je het beste wensen en ondertussen een mes in je rug duwen.

De meeste mensen vieren het met vrienden of familie waar ze het goed mee kunnen vinden

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Raar dat dit topic terug wordt opgerakeld. Ben nog totaal niet met de feestdagen bezig... Tenzij men met 'prettige dagen' de examenperiode bedoeld natuurlijk. In dat geval wens ik de studenten prettige dagen toe

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Sinterklaasavond is al over drie (bijna twee) dagen, maar goed het kan natuurlijk ook zo zijn dat je dat niet viert en het dus ook niet als een feestdag meerekent.

zeus

• 1201 messages
  • 2891 votes

Ik ben er totaal (nog) niet mee bezig, komt misschien ook omdat ik dit jaar voor het eerst met kerst en met oud en nieuw gewoon moet werken.

Of misschien komt het omdat ik elk moment vader kan worden...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

zeus wrote:

Of misschien komt het omdat ik elk moment vader kan worden...

Thuis? Of bij een andere?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat Sint maar weer snel oprot, ik word kotsziek van die vrolijke kindermuziek de hele dag in de winkel waar ik nu werk. Kerstmuziek kan ik wel aan, dat heeft soms zn charme, maar die blije volwassenen die Zie ginds komt de stoomboot zingen...

Voor die ouwe kerel met zijn baard zou de stomaboot beter passend zijn.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

ik word kotsziek van die vrolijke kindermuziek de hele dag in de winkel waar ik nu werk.

En waar werk je?

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

...de Bart Smit ofzo?

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

...de Bart Smit ofzo?

Dan zal het wel een hel voor hem zijn.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11877 votes

Hoeft niet, ik werk in een supermarkt, en daar wordt ook hele dagen kinderachtige sinterklaasmuziek gedraaid

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Zelfs door de luidsprekers van de straat en in alle winkels.

Weet ik alles van ja idd.

Maarja, de decembermaand staat eindelijk voor de deur. 2008 ging echt zo traag als stroop voorbij. Wel voor de eerste keer dat ik dat gevoel heb aangezien de jaren 2005, 06 of 07 als een sneltrein voorbij zoefte.

Maar iig eerst maar eens pakjes avond morgen.

Max en Joep

• 1815 messages
  • 0 votes

morgen eerst optreden in Zeist.

SInterklaas Metalavond, dat wordt bruut rammen in de hoogste versnelling!!!

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Lui wrote:

Hoeft niet, ik werk in een supermarkt, en daar wordt ook hele dagen kinderachtige sinterklaasmuziek gedraaid

Hoe houd je het uit?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

klute89 wrote:

(quote)

En waar werk je?

De gemiddelde zaak in NL heeft een eigen winkelradiozender. Ik werk in een woonboulevardzaak, hele dag dat gejank door de radioboxen. Twee normale liedjes, 1 Sinterklaasnr en weer zo door. Irritante kut herrie.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

@Max en Joep: Zit je in een bandje?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Lui wrote:

Leuk voor de kinderen hoor.. maar idd behoorlijk irritant als je als volwassene dat steeds moet aanhoren pff .. dan heb ik toch liever kerst

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Hier in de buurt zijn ze al flink bezig met vuurwerk. Er zijn in de afgelopen 10 minuten al zeker 10 pijlen de lucht in gegaan en een paar potten. Ik heb zelf even een knock-out afgestoken

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Nou.. door dat vuurwerk zijn nuwel de brievenbussen een stuk dunner geworden..(de gleuf) kan net een kaart doorheen maar pakketje verzenden gaat nietmeer.. dus vind het eerlijk gezegt maar niks..

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Mescaline wrote:

Nou.. door dat vuurwerk zijn nuwel de brievenbussen een stuk dunner geworden..(de gleuf) kan net een kaart doorheen maar pakketje verzenden gaat nietmeer.. dus vind het eerlijk gezegt maar niks..

Tja... vuurwerk is maar 1x per jaar. En wat vind je niet leuk aan vuurwerk? Vuurwerk is tof

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

het is wel leuk.. maar ben er niet kapot van.. nooit geweest al deed ik vroeger natuurlijk wel mee

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11877 votes

klute89 wrote:

(quote)

Hoe houd je het uit?

Ik kan niet anders, gelukkig is gisteravond de laatste keer geweest! Ik ben alleen bang dat we nu beginnen met de kerstmuziek, maar alles is beter dan dat gejank van amateurische kinderkoortjes aan te horen

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Lui wrote:

Ik ben alleen bang dat we nu beginnen met de kerstmuziek, maar alles is beter dan dat gejank van amateurische kinderkoortjes aan te horen

All I Want For Christmas Is You van Mariah Carey bijvoorbeeld?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Lui wrote:

(quote)

Ik kan niet anders, gelukkig is gisteravond de laatste keer geweest! Ik ben alleen bang dat we nu beginnen met de kerstmuziek, maar alles is beter dan dat gejank van amateurische kinderkoortjes aan te horen

Mee eens! Vanmiddag die herrie nog gehoord, morgen vrees ik ook nog maar dan zijn we er weer vanaf

Kerstmuziek is wel te doen, All i want for Christmas is een heerlijk mee zing nr!

anco12

• 116 messages
  • 82 votes

In De Site > Gebruikers > fijne feestdagen en een gezond 2009:

hallo allemaal ik wil jullie fijne feestdagen toe wensen,

en een gezond en goed 2009

gr anco12

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

fijne feestdagen allemaal!

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Jajaja, de kerstdagen staan ook alweer voor de deur.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik martijn (606) wens iedereen fijne dagen toe met familie / vrienden.

en een voorspoedig en gezond 2009

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

En dan kun je nagaan dat ik nog helemaal niet met kerst bezig was. De laatste dagen gaan wel steeds sneller. Maar ff snel alles inelkaar flansen dan.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

ja, fijne feestdagen allemaal.

Al vind ik het zelf vaak maar geforceerd "gezellig gedoe" omdat het nu eenmaal feestdagen zijn, maargoed dr is altijd wel wat leuks van te maken.

zeus

• 1201 messages
  • 2891 votes

Allemaal fijne feestdagen en dat 2009 maar een goed filmjaar mag worden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.