- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Het grote "ik wens iedereen prettige dagen toe" / beste wensen topic
Het grote "ik wens iedereen prettige dagen toe" / beste wensen topic
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
en heel veel valse mensen die je smoel aflikken, je het beste wensen en ondertussen een mes in je rug duwen.
De meeste mensen vieren het met vrienden of familie waar ze het goed mee kunnen vinden 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Raar dat dit topic terug wordt opgerakeld. Ben nog totaal niet met de feestdagen bezig... Tenzij men met 'prettige dagen' de examenperiode bedoeld natuurlijk. In dat geval wens ik de studenten prettige dagen toe 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Sinterklaasavond is al over drie (bijna twee) dagen, maar goed het kan natuurlijk ook zo zijn dat je dat niet viert en het dus ook niet als een feestdag meerekent.
zeus
-
- 1201 messages
- 2891 votes
Ik ben er totaal (nog) niet mee bezig, komt misschien ook omdat ik dit jaar voor het eerst met kerst en met oud en nieuw gewoon moet werken.
Of misschien komt het omdat ik elk moment vader kan worden...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Of misschien komt het omdat ik elk moment vader kan worden...
Thuis? Of bij een andere?

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat Sint maar weer snel oprot, ik word kotsziek van die vrolijke kindermuziek de hele dag in de winkel waar ik nu werk. Kerstmuziek kan ik wel aan, dat heeft soms zn charme, maar die blije volwassenen die Zie ginds komt de stoomboot zingen...
Voor die ouwe kerel met zijn baard zou de stomaboot beter passend zijn.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
ik word kotsziek van die vrolijke kindermuziek de hele dag in de winkel waar ik nu werk.
En waar werk je? 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
...de Bart Smit ofzo? 
Dan zal het wel een hel voor hem zijn. 
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11877 votes
Hoeft niet, ik werk in een supermarkt, en daar wordt ook hele dagen kinderachtige sinterklaasmuziek gedraaid 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Zelfs door de luidsprekers van de straat en in alle winkels. 
Weet ik alles van ja idd.
Maarja, de decembermaand staat eindelijk voor de deur. 2008 ging echt zo traag als stroop voorbij. Wel voor de eerste keer dat ik dat gevoel heb aangezien de jaren 2005, 06 of 07 als een sneltrein voorbij zoefte.
Maar iig eerst maar eens pakjes avond morgen. 
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
morgen eerst optreden in Zeist.
SInterklaas Metalavond, dat wordt bruut rammen in de hoogste versnelling!!!
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Hoeft niet, ik werk in een supermarkt, en daar wordt ook hele dagen kinderachtige sinterklaasmuziek gedraaid 
Hoe houd je het uit? 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
En waar werk je? 
De gemiddelde zaak in NL heeft een eigen winkelradiozender. Ik werk in een woonboulevardzaak, hele dag dat gejank door de radioboxen. Twee normale liedjes, 1 Sinterklaasnr en weer zo door. Irritante kut herrie.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
@Max en Joep: Zit je in een bandje?
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Hier in de buurt zijn ze al flink bezig met vuurwerk. Er zijn in de afgelopen 10 minuten al zeker 10 pijlen de lucht in gegaan en een paar potten. Ik heb zelf even een knock-out afgestoken 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Nou.. door dat vuurwerk zijn nuwel de brievenbussen een stuk dunner geworden..(de gleuf) kan net een kaart doorheen maar pakketje verzenden gaat nietmeer.. dus vind het eerlijk gezegt maar niks..
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Nou.. door dat vuurwerk zijn nuwel de brievenbussen een stuk dunner geworden..(de gleuf) kan net een kaart doorheen maar pakketje verzenden gaat nietmeer.. dus vind het eerlijk gezegt maar niks..
Tja... vuurwerk is maar 1x per jaar. En wat vind je niet leuk aan vuurwerk? Vuurwerk is tof 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
het is wel leuk.. maar ben er niet kapot van.. nooit geweest al deed ik vroeger natuurlijk wel mee 
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11877 votes
Hoe houd je het uit? 
Ik kan niet anders, gelukkig is gisteravond de laatste keer geweest! Ik ben alleen bang dat we nu beginnen met de kerstmuziek, maar alles is beter dan dat gejank van amateurische kinderkoortjes aan te horen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik kan niet anders, gelukkig is gisteravond de laatste keer geweest! Ik ben alleen bang dat we nu beginnen met de kerstmuziek, maar alles is beter dan dat gejank van amateurische kinderkoortjes aan te horen 
Mee eens! Vanmiddag die herrie nog gehoord, morgen vrees ik ook nog maar dan zijn we er weer vanaf 
Kerstmuziek is wel te doen, All i want for Christmas is een heerlijk mee zing nr! 
anco12
-
- 116 messages
- 82 votes
In De Site > Gebruikers > fijne feestdagen en een gezond 2009:
hallo allemaal ik wil jullie fijne feestdagen toe wensen,
en een gezond en goed 2009
gr anco12

sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Jajaja, de kerstdagen staan ook alweer voor de deur. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik martijn (606) wens iedereen fijne dagen toe met familie / vrienden.
en een voorspoedig en gezond 2009
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
En dan kun je nagaan dat ik nog helemaal niet met kerst bezig was. De laatste dagen gaan wel steeds sneller.
Maar ff snel alles inelkaar flansen dan.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
ja, fijne feestdagen allemaal.
Al vind ik het zelf vaak maar geforceerd "gezellig gedoe" omdat het nu eenmaal feestdagen zijn, maargoed dr is altijd wel wat leuks van te maken.
zeus
-
- 1201 messages
- 2891 votes
Allemaal fijne feestdagen en dat 2009 maar een goed filmjaar mag worden.