- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Je eigen filmcreaties
Je eigen filmcreaties
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Leuk filmpje Brimmi. Het lichtgebruik bij die tafel kon misschien wat beter, maar verder zitten er weinig fouten in. Wel tof dat het vrouwelijke figuur 'n keer dood gaat... en het einde kwam best verassend over. Ook wel grappig dat je de muziek even had geswitchd toen die kerel bij dat meisje zat. Verder wel aardige locaties.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Eerste poging een stop-motionfilmpje te maken met een paar vrienden. Beetje rommelig, maar ik vind het toch wel aardig gelukt. Ik heb me in ieder geval goed vermaakt
.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Zeer leuk gedaan! Ook goede keuze van de muziek, en gelukkig kort en krachtig. Zou dit niet 5 miniuten interessant vinden.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1621 votes
Echt heel erg leuk
Dat poppetje is super schattig 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Tof gedaan hoor! Persoonlijk had ik wel Engelse teksten gebruikt 
ibendb
-
- 5036 messages
- 3213 votes
heb jij dit gemaakt?
Dan ben jij mijn vriend op youtube! LOL!
Had ik niet door.
Motivation
-
- 9 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > 'The Source' zelfgemaakte korte film:
The Source, nieuwe korte film. Er zit niet echt een verhaal lijn in, ik heb in deze film geprobeerd een sfeer neer te zetten. 
Laat me weten wat jullie ervan vinden, bruikbare feedback kan ik meenemen naar mijn volgende projecten!
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Mooie beelden! Welke camera gebruik je?
Misschien volgende keer geen effecten gebruiken om de beelden ''mooier'' te krijgen, zoals die zon reflectie, de werkelijkheid is al mooi genoeg
En ook als je bv. iemand in zo'n sfeerbeeld zet, hem/haar van meerdere kanten filmen. Als kijker wil je uiteindelijk wel een gezicht zien, en ik denk dat variatie tussen de perspectieven ook wat meer snelheid in het filmpje zal brengen. Maar mooi gedaan!
Motivation
-
- 9 messages
- 0 votes
Ik gebruik een Canon 550d.
Ik heb in deze film weinig gezicht zitten omdat ik er een beetje de motto aan vast legde 'Go, and don't look back'. Die sfeer van vrijheid probeerde ik neer te zetten.
Maar ik denk inderdaad dat meer gezicht, variatie en meer perspectief het ook meer persoonlijkheid gaat geven.
Dankje voor de tip, die ga ik zeker meenemen naar mijn volgende project. 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Het was iets wat opviel, maar onder jouw motto vind ik het wel een mooi symbool. Als je maar weet wat je doet, en nieuwsgierigheid wekken en niet geven, heeft ook zij charme 
fappie
-
- 2688 messages
- 2005 votes
In Film > Algemeen > 'The Source' zelfgemaakte korte film:
The Source, nieuwe korte film. Er zit niet echt een verhaal lijn in, ik heb in deze film geprobeerd een sfeer neer te zetten. 
Laat me weten wat jullie ervan vinden, bruikbare feedback kan ik meenemen naar mijn volgende projecten!
(embed)
Goed gedaan hoor. Het lukt je wel om een bepaalde sfeer over te brengen en er zit ook iets van vrijheid in. De beelden zijn inderdaad erg mooi.
TheoFilm
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > Simo, een film die je gezien moet hebben!:
http://www.tinyurl.com/4ycru2d
Laat me weten wat je ervan vindt.
Careface
-
- 3 messages
- 0 votes
Hier een korte film die wij hebben gemaakt voor de Sony Awards Competition waar we 3de zijn geworden. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
fappie
-
- 2688 messages
- 2005 votes
In de vakantie met een aantal vrienden gemaakt. Wel aardig wat lol in gehad. Kijk maar wat jullie ervan vinden.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Leuk concept, misschien dat je volgende keer de dialogen in een keer kan opnemen zodat er wat meer interactie is? Verder leuk en vooral vermakelijk, je stem is wel heel zwaar.
fappie
-
- 2688 messages
- 2005 votes
Thanks man. Ja, is een goed aandachtspunt. Heb dan wel meer camera's nodig of wellicht wat meer totaalshots of beter monteren. O ok mooi. Het is niet mijn stem trouwens
. Ik ben die vent in het bos (2x) ergens in het begin
. Een cameo zeg maar.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Haha oke, ja dat is wel een punt dat je min. 2 nodig hebt, of je moet het in een keer opnemen. Maar denk niet dat je die stijl wilt proberen, dan krijg je een beetje een dogma-camera werk 
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Ook dit jaar weer een film op het Nederlands Film Festival
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Ik zie geen Quentin in het lijstje van de crew staan.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Ik vermoed dat jij ook niet als 'John Lee Hooker' in de Gemeentelijke Basisadministratie staat ... 
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Ik ben namelijk benieuwd welke bijdrage jij hebt geleverd aan deze film?
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Oke, de stills zien er in ieder geval goed uit. 
Fayerin
-
- 66 messages
- 914 votes
wat een leuk topic! *gaat eens rustig kijken
Binnenkort kan ik ook een videoclip toevoegen hier (maar die is nog in post productie) :]
Motivation
-
- 9 messages
- 0 votes
Daar ben ik weer met een nieuw project. 
Heb me weer gericht op het longboarden. Het grootste richtpunt is in deze video dat ik het gemonteerd heb op de muziek. In het begin een regelmatige opbouw met in het midden een soort rustpuntje (waar de langzame cruise-shots in voorkomen) en dan word de muziek ineens erg druk, en dat heb ik dus ook met druk beeld laten zien.
(Vergeet niet te kijken in 1080p)
Laat horen wat jullie er van vinden!