• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.851 votes
Profile

Je eigen filmcreaties

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

@sarahaba, echt geweldig die filmpjes Heb ze zonder moeite beiden helemaal bekeken. Echt knap gedaan

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Tijdje terug met een paar mensen in 24 uur een kleine, korte horror gedaan als vingeroefening:

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Leuk gedaan, zeker in zo'n korte tijd! Vond alleen de soundtrack niet echt leuk eronder, evenals de geluidseffecten. Zorgen er alleen maar voor dat ik schrik, maar echt ''eng'' word het niet. Wel grappig concept!

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Dit filmpje is niet van mij, maar van een vriend van me. Hij moest een opdracht doen voor de NHTV Breda.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Olvidado van Chainsaw snap ik eigenlijk niet echt. Die vent heeft hallicunaties? In ieder geval wel mooi in beeld gebracht, leuke settings en die knipperende lamp hebben jullie goed gefixt. De boodschap is me ietsjes te vaag.

Silhouette ziet er fraai uit, vooral door het gebruik van licht. Verassend einde ook!

fappie

• 2688 messages
  • 2005 votes

Chainsaw wrote:

Tijdje terug met een paar mensen in 24 uur een kleine, korte horror gedaan als vingeroefening:

(embed)

Goed gedaan man!

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Ik maak zelf ook filmpjes die ik bewerk in windows movie maker.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Leuk, je hebt me eigenlijk een beetje weten over te halen om ooit the usual suspects te kijken, moest enorm lachen en heb de film niet eens gezien.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Ik had laatst nog twee filmpjes gemaakt.

Dit is een interviewtje met twee opa's in een museum...

En dit moet een soort van trailer voorstellen voor de film La Haine... hehe

Beeldwaliteit is niet super btw...

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Geen reacties?

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Goeie filmpjes JLH! Knap gedaan die 1e met die tikkende klok en documentaire beelden tussendoor. La Haine ken ik niet maar die trailer ziet er ook wel geinig uit.

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Mooi stijlvol filmpje Reinoir, beetje een reclame-achtige sfeer kreeg ik eruit, alsof op het eind de nieuwe Black Berry te voor schijn kon komen. Bijzonder leuk en creatief te werk gegaan, mijn complimenten!

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

Dankje, alleen ik snap totaal de link met Black Berry niet, haha.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Het was ook maar een willekeurig toestel dat ik noemde

joepp

• 149 messages
  • 1157 votes

blackberry is stylish, hun reclames zijn master

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ja, het was ook een compliment. Het hele weekend idee vond ik vrij populair en stijlvol overkomen, vandaar dat ik de link snel zag liggen met Black Berry.

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

joepp wrote:

blackberry is stylish, hun reclames zijn master

iNerd

fappie

• 2688 messages
  • 2005 votes

Hier een aantal van mijn ´creaties´.

The Set Up on Vimeo

Pool! on Vimeo

Lucky Bill on Vimeo

Meeste staat op Vimeo. Youtube verneukt de kwaliteit nog iets meer namelijk .

fappie

• 2688 messages
  • 2005 votes

Reinoir wrote:

(embed)

Prachtig filmpje man.

fappie

• 2688 messages
  • 2005 votes

Hier toelatingsfilmpje van HKU 2011.. Niet toegelaten, maar toch...

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Mooi filmpje! Vind alleen dat er geen duidelijk begin en eind is, met een simpele fade in en fade out moet dit toch een stuk mooier zijn.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Best aardig filmpje, alleen is de kwaliteit niet heel super. Met wat voor camera heb je het gefilmd? Het einde vind ik ook best verassend, vroeg me af waar je mee bezig was en dat wordt dan duidelijk: de tijd van je zelfmoord.

Je hebt trouwens gereageerd op een filmpje van mij: Lake Grunewald. Mijn account op youtube is yorisico. Nog bedankt daarvoor

fappie

• 2688 messages
  • 2005 votes

Jessen0wnt wrote:

Mooi filmpje! Vind alleen dat er geen duidelijk begin en eind is, met een simpele fade in en fade out moet dit toch een stuk mooier zijn.

Ja. Had hier inderdaad wel gekund , maar had maar 2 minuten bij dat filmpje dat ik in moest leveren.

John Lee Hooker wrote:

Best aardig filmpje, alleen is de kwaliteit niet heel super. Met wat voor camera heb je het gefilmd? Het einde vind ik ook best verassend, vroeg me af waar je mee bezig was en dat wordt dan duidelijk: de tijd van je zelfmoord.

Je hebt trouwens gereageerd op een filmpje van mij: Lake Grunewald. Mijn account op youtube is yorisico. Nog bedankt daarvoor

Ja, klopt inderdaad. Ik zag via dat La Haine-achtige filmpje dat jij dat was. Vond hem wel vet . Als je hem gewoon op de computer kijkt of op dvd is de kwaliteit trouwens wat beter, maar heb het gewoon met een handycam gedaan.

Dvpronl

• 1 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > De weg over Rozen - Scholierensoap:

Ik weet niet of jullie dit onder Spam zien. Het is puur dat het merendeel van de mensen die hier actief zijn filmkenners zijn. en dus met een goede consumentenblik kunnen kijken naar werk.

----

De weg over Rozen

Liefde. Lust. Intrige. Bedrog.

Welkom op de middelbare school de Rozenstruik!

De weg over Rozen is een over the top soap dat eigenlijk bedoelt is als knipoog naar GTST, ONM, Spangas en High School Musical. Ik heb samen met een groep jongeren deze soap gemaakt. en de bedoeling is dat deze soap maandelijks een vervolg krijgt op een scholierenwebsite.

Zie hier aflevering 1:

Geef dus alsjeblieft goede comments. en uiteraard veel kijkplezier.

Brimmi

• 344 messages
  • 1362 votes

Dit filmpje heb ik met een paar klasgenoten gemaakt als eindproject voor het vak muziek (niet dat we de muziek eronder zelf gemaakt hebben, maar we moesten gewoon een filmpje maken met bijpassende en eventueel zelfgemaakte muziek).

Nog (al dan niet opbouwende) kritiek?

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Eergisteren weer eens 'n filmpje gemaakt. Het is maar één scène, ik ben van plan om er een langer filmpje van te maken.

fappie

• 2688 messages
  • 2005 votes

Hier mijn laatste creatie. Niet alles is even goed gegaan maar toch.

ibendb

• 5036 messages
  • 3213 votes

hoi!

zelf heb ik een vlog op youtube dat zeer onbekend is.

ik weet: de filmpkes zijn saai en langdradig, en je kan mij niet verstaan. (denk ik)

hier zie je het slechte intro:

en ddit is het filmpje met de goedeen slecchte intro!

sorry voor de slechte geluidskwaliteit!

ik weet dat het niet luid is.

P.S.: het vlog heet Ruiselede Undercover

fappie

• 2688 messages
  • 2005 votes

Brimmi wrote:

Dit filmpje heb ik met een paar klasgenoten gemaakt als eindproject voor het vak muziek (niet dat we de muziek eronder zelf gemaakt hebben, maar we moesten gewoon een filmpje maken met bijpassende en eventueel zelfgemaakte muziek).

Nog (al dan niet opbouwende) kritiek?

(embed)

Jow,

Ik zag dat je nogal een vreemde reactie had op mij toelatingsfilmpje(Memento xD als in belachelijk?).

Anyway.. opzicht is 'Chase' een prima filmpje. Hij duurt alleen net iets te lang.. er wordt iets teveel gerend.. maar goed. De stijl is best vet en qua montage soms erg gaaf (ineens terugspoelen en verdergaan bij iemand anders). Verder ook gewoon leuk om naar te kijken.

Einde is wat flauw en teveel gebruikt laatste jaren, maar goed.. een cool actiefilmpje dit .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.