- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Je eigen filmcreaties
Je eigen filmcreaties
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Verschrikkelijk. Allemaal van die typische Amerikaanse films.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Altijd leuk die dieren, en mooie kleuren.
Verschrikkelijk. Allemaal van die typische Amerikaanse films.
Haha, het is idd verschrikkelijk ALS je niet van deze typische Amerikaanse films houd. Na, der untergang en leon vind ik geen andere buitenlandse film in deze complicatie
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Ja zonnetje stond laag vond het wel een vermakelijk fragment. Ghehe. 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Leuk toch. Als we dan toch in de kattensfeer zijn, hier mijn vlog voor mijn zus die tijdelijk in Curaçao was en niet de bevalling (en daarna) kon meemaken.
Rascal Ryan
-
- 77 messages
- 106 votes
Helaas ligt al een jaar stil ondertussen, maar daarvoor wilde ik wel eens met klasgenoten, vrienden en kennissen een korte speelfilm maken in een bepaald genre.
Ibrahim
-
- 173 messages
- 1600 votes
In De Site > Gebruikers > matteclopper films:
mensen ga naar youtube en tik matteclopper en krijg je 2 films .. ga kijken en laat my weten wat je ervan vind.. thanks
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Eventjes netjes embedden:
(voor alle duidelijkheid, dit zijn dus de films gemaakt door Ibrahim, zie voorgaande bericht)
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
@ kappeuter:
Het geluid is hier echt slecht, ik weet niet of dat een deze pc ligt? Ik versta echt maar de helft van beide filmpjes terwijl het vol open staat.
De mooiste scene van 'je komt niet terug' vind ik de spooroverweg met de grote gebouwen op de achtergrond ( ziet er mooi uit al die lichten ). Expres uitgezocht die locatie?
Verder ziet het er goed uit, vooral de tweede qua camerawerk, en de tekst in het cafe is ook lekker strak geschreven. Leuk gedaan die inleiding met dat storend beeld.
Wel mis ik de muziek die bijvoorbeeld het geluid van de auto kon vervangen?
Goede cast bij beide films.
Welke bijdrage heb jij geleverd?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Niets, ik postte alleen de films van Ibrahim in dit topic. 
mensen ga naar youtube en tik matteclopper en krijg je 2 films .. ga kijken en laat my weten wat je ervan vind.. thanks
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Oh oke. Bij deze aan Ibrahim: check hierboven mijn comment.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Dit filmpje heb ik trouwens een tijdje geleden gemaakt.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Erg leuk John Lee.
Vooral sommige geluiden zijn leuk gedaan. Zoals dat pak melk dat in het mandje valt. Achtergrond muziekje is ook erg komisch 
Ik moet zeggen dat het thema wel grappig is gedaan. Ik denk dat hij niet de enige is die belangrijke dingen vergeet. Laatst loop ik mijn huis binnen om mijn Portemonnee te pakken. Ik loop weer naar buiten en ik neem van alles mee naar buiten, behalve mijn portemonnee...
Alleen deze kluns is wel heel erg klunzig 
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Thanks allebei 
Hij is een beetje flauw natuurlijk, maargoed.
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Buitenkunst is een camping waar je een week lang een workshop kunt volgen op het gebied van zang, dans, beeldende kunst en muziek. Mijn beste vriend Dave en ik hebben aldaar de workshop Filmpoëzie gedaan.
De opdracht was om een gedicht te verfilmen en ik koos voor The End van Jim Morrison/The Doors. Doesn't ring a bell? Intromuziek van Apocalypse Now
. Deze film heb ik gemaakt samen met Dave en Pieter, een deelnemer van de workshop die graag wilde meedoen omdat hij ook wel van The Doors houdt. Een aantal structurele zaken zijn goed gelukt voornamelijk dankzij hem.
Het was een erg prettige samenwerking en nadat de film gemonteerd en vertoond werd -waarop we veel positieve reacties kregen- heb ik er thuisgekomen nogal wat aan zitten sleutelen. Vandaar dat het een 'Director's Cut' is.
Lang verhaal kort: this is The End!
P.S.: Kijk AUB wel in 480 resolutie, scheelt echt
!
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Wow dat was best wel een heel indrukwekkend filmpje! Briljant, het hoogtepunt vind ik wanneer de vader wegrent voor zijn zoon met alle heerlijke vage beelden. Ook best creepy met die maskers. Erg mooi gedaan en het verhaal is min of meer duidelijk. Bravo!
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Zijn er overigens meer mensen die bij Buitenkunst wel eens een video workshop hebben gevolgd? Zo ja, dan zou ik dat graag eens zien.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Leuk in elkaar gezet filmpje Flipman 
Is zienbaar moeite in gestoken, waarom ga je trouwens niet iets doen met videoclips? ziet er echt goed uit!
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Dank je
! Ja, ik zou er graag meer maken
!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Zeker doen! Echt wel mooi in elkaar gezet. Maar misschien ben ik bevooroordeeld, omdat ik alles mooi vind wat je zou maken
.
jtsterkenburg
-
- 153 messages
- 1324 votes
@Flipman
fantastisch filmpje! hele mooie creatieve montage
njinwezen
-
- 23 messages
- 0 votes
Anti-valentijns promotie 
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Hahaha! Simpel maar effectief! Keihard en toch subtiel, heel tof man
!
Endeavour
-
- 41 messages
- 10 votes
In De Site > Gebruikers > Project K-13:
Hallo allemaal Ik ben Endeavour en ik doe de opleiding Sound&Vision in Utrecht.
Voor een project op school moeten we een film maken van 13 min 13sec en 13 frames.
Nou ik wil een klein trailer achtige film maken van ong 3/4 min die past bij een film presentatie zoals Movie revieuws: films die in de bioscopen komen en intervieuw met acteurs,regisseurs en trailers laten zien..
We willen nu 2 films maken waarvan een over misdaad/comedy:
Een undercover agent dat in de Turkse onderwereld gaat infiltreren en een bewijs moet vinden van hun illegale activiteit.. De agent zelf is ook zo'n min of meer gekke typetje waardoor die geleidelijk erin rolt..
Ik wil nog meer ideeën krijgen van leden die al verstand van filmen hebben, want ik heb zelf nog geen ervaring mee. Welke technieken kan ik gebruiken of wat voor ideeen kan ik toepassen en is het wel handig om beetje humor bij te gebruiken!!
Meer info zal ik later bij toevoegen..
Graag reactie's..