- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Het school en studie topic
Het school en studie topic
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11880 votes
zo is het.. ik heb ook niet eens geleerd, dus eigenlijk was het ook mijn eigen schuld als ik het niet gehaald had 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Wat leef jij toch in een luie wereld.. Lijkt me heerlijk.
Ik heb overigens eigenlijk ook niet echt geleerd voor mijn eindexamens.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11880 votes
leren hoeft ook niet, als je goed hebt opgelet in de lessen en altijd goed hebt meegedaan 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
leren hoeft ook niet, als je goed hebt opgelet in de lessen en altijd goed hebt meegedaan 
Ja, dat is waar. dan zal ik toch veel hebben opgelet tijdens de les. Alhoewel ik zelf niet het gevoel heb dat ik dat daadwerkelijk heb gedaan. 
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11880 votes
ja, ik ook niet ben er helft van de tijd niet geweest, maar ze hebben toen ooit eens gezegt dat ik op dit niveau zat vanwege mijn gedrag en dat ik hoger had gekund. dus dat zal het dan wel zijn geweest 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik wil niet op een hoger niveau zitten, ik vind VMBO hoog genoeg. Ik zou het wel kunnen, maar ik wil het niet. Al dat huiswerk ik moet er niet aan denken. 
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11880 votes
zo denk ik er ook over. ik heb daar echt geen zin in, ik heb ook haast nooit huiswerk gemaakt. alleen bij 1 leraar, omdat als ik het niet af had na moest komen.. en daar had ik geen zin in. ik had ook hoger gekund, maar daar zat ik ook echt niet op te wachten (ik zit ook op vmbo)
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Je zou bijna gaan denken dat enige vorm van ambitie iets slechts is.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
zo denk ik er ook over. ik heb daar echt geen zin in, ik heb ook haast nooit huiswerk gemaakt. alleen bij 1 leraar, omdat als ik het niet af had na moest komen.. en daar had ik geen zin in. ik had ook hoger gekund, maar daar zat ik ook echt niet op te wachten (ik zit ook op vmbo)
Die naam past dan goed bij je (niet lullig bedoelt). 
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Je zou bijna gaan denken dat enige vorm van ambitie iets slechts is.
Iedere vorm van ambitie dient de kop te worden ingedrukt. Lang leve de zesjesmentaliteit 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
En over vijftien jaar met zijn allen in koor "Had ik destijds maar...". 
De Mees
-
- 558 messages
- 64 votes
Iedere vorm van ambitie dient de kop te worden ingedrukt. Lang leve de zesjesmentaliteit 
Dus je zou wel behandeld willen worden door een arts met een zesjesmentaliteit.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Dus je zou wel behandeld willen worden door een arts met een zesjesmentaliteit.
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Net of dat nog zo veel voorstelt 
Door die zesjesmentaliteit is het niveau behoorlijk achteruit gegaan volgens mij.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Moeilijk he, De Mees, sarcasme doorzien.
De Mees
-
- 558 messages
- 64 votes
Net of dat nog zo veel voorsteld 
Door die zesjesmentaliteit is het niveau behoorlijk achteruit gegaan volgens mij.
Net of dat nog zo veel voorsteld!
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Net of dat nog zo veel voorsteld 
, want dat zal je dan wel nodig hebben.
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Ik houd m'n mond maar verder 
De Mees is scherpzinniger in het ontdekken van grammaticafouten dan in het doorzien van sarcasme.
De Mees
-
- 558 messages
- 64 votes
En over vijftien jaar met zijn allen in koor "Had ik destijds maar...". 
Als laatste, inderdaad had ik maar ....
xSarah
-
- 476 messages
- 820 votes
Deze morgen mijn laatste examen gemaakt 
Dinsdag proclamatie
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5746 votes
Ach, het zal mensen een worst zijn of je een 6 gemiddeld staat of een 7. Alleen bij inloten met studies kan je er nog mee geconfronteerd te worden en voor de gymnasiummers is een cum laude leuk meegenomen. Maar ik heb liever meer vrijheid, dus ik ga ook altijd voor een 5,5 gemiddeld. Ik ga mijn tijd niet verspillen aan nog langer leren als het al voldoende is.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11880 votes
zo doe ik het meestal ook matthijs
Manschot
-
- 152 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd en veel succes Dinsdag! 
Vandaag ook mijn laatste tentamens gemaakt, het ging best goed en vooral mijn Frans mondeling. Een 7,5 wat ik totaal niet had verwacht! Verder heb ik ook nog de cijfers van geschiedenis en kunst (tekenen) terug, een 7,4 en een 8,3 allebei het hoogste van de klas. 
Ben benieuwd of ik ook zulke cijfers bij mijn andere vakken dan heb.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11880 votes
zo dat is nog best wel netjes, manschot