- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Het school en studie topic
Het school en studie topic
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Nu vrijdag rapport. Ik zit met de poepers.
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Ik heb vrijdag ook rapport
Ik verwacht toch redelijke cijfers 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
57% op men rapport. Had minstens 65% verwacht.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ook ik heb vandaag rapport gehad. In totaal 71% met geen enkele buis, ik ben content 
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Ik heb 74 ´% zonder buizen !!
Ik voel mij nu officieel strever
(en ik leer heeeeel weinig
)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat houden die procenten en buizen in? Dat kennen we niet in Nederland.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Niet? De procenten zijn de getallen op 100. 71% is 71/100 en buizen zijn alles wat onder de 50.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik snapt er nog helemaal niks van 
Is 71% het percentage van je opleiding of semester dat je al erop heb zitten? En wat zijn nou buizen?
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
buizen betekend dat je onder de 50 % zit en niet goed bezig bent voor dat vak
(zoals ik op wetgeving
)
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
IK krijg wetgeving van zo'n oud mens met een monotone stem waar je in van slaap valt. En die legt 2 uur uit wat recht is. Dus het is meer een 'hoe hou je, je wakker tijdens wetgevingles' voor onze klas 
Echt dodelijk saaaaaiiiii
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
Ik snapt er nog helemaal niks van 
Is 71% het percentage van je opleiding of semester dat je al erop heb zitten? En wat zijn nou buizen?
Buizen is gewoon zakken (werkwoord) en 71% is het percentage vragen dat je goed hebt op een bepaald examen.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Heb afgelopen week de Posterbeurs moeten organiseren. Was nog vrij chil, ongeveer een halve week geen les. De taken waren opzich wel leuk: inpakken, geld ontvangen/weergeven, de deur openen voor klassen (was het chilst van al) & posters, kaarten en dergelijke geven aan de 'klanten'.
Spijtig genoeg trok het systeem op geen kloten. Als er iets gestolen word moeten wij het betalen. En voila zie, we komen een kleine €200 tekort. 
Popeye Doyle
-
- 276 messages
- 0 votes
Ik doe de opleiding Juridisch Medewerker Openbaar Bestuur. Het is een 3-jarige opleiding en ik zit in mijn laatste jaar. Hierna wil ik Maatschappijleer gaan studeren.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Leerjaar: 3de middelbaar
Richting: Handel-Talen
Cijfer: 72,5%
Nieuwe vakken : Bedrijfseconomie en Duits. (nieuw van het begin v/h schooljaar)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Volgende week maandag bezoek van mijn mentor van PABO deeltijd.. Hij komt kijken naar mij op mijn stage. Jottem. 
Iemand die mijn naam nog niet eens weet, komt mij beoordelen. Gelukkig maak ik me niet druk, want ik weet dat ik goed ben voor de klas en dat mijn les ook erg leuk is.
Ben wel benieuwd naar zijn tips.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
Je eigen mentor weet toch wel wie je bent? Tenminste de mijne wel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je eigen mentor weet toch wel wie je bent? Tenminste de mijne wel.
Ik volg een deeltijdopleiding, heb mijn studieloopbaan begeleider, mijn mentor dus, maar één keer ontmoet tijdens mentorles. Dat was ergens in september. Dus ik betwijfel het dat hij mijn naam nog weet.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Vrijdag heb ik mijn eerste examen al
Wees blij dat je nu al examens hebt, ik heb ze pas in januari wardoor ik in de kerstvakantie moet leren..
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Je hebt wel meer tijd dan. Ik heb deze week nog les t.e.m. donderdagavond en de leerkrachten houden er maar geen rekening mee dat we in examens gaan. Ze laten ons maar dagelijks werk inschrijven... Maar veel voorbereiding ben ik toch niet van plan te doen.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Ik begin maandag met men examens
.
Ik 9 december.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Gelukzak. Morgen heb ik een examen hoofdrekenen, theorie. We gaan het ook eens in de praktijk toepassen 
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Ik 9 december.
Ik ook, ik hoop dat ze snel voorbij zijn.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Misterwhite, jij deed toch Kantoor niet? Tot hoelang heb je dan examens?
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Ik heb examen tot 16 december waar ik eindig met wetgeving 
En ja ik volg kantoor 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Wetgeving is gewoon puur van buiten leren moet toch lukken? Och ben er zelf ook altijd op gebuist
.